eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
کجای این جهان می شود مُرد، بی آنکه حسرت زندگی در جای دیگرش با ما نباشد..!؟
ما حنجره در حنجره ؛ در حنجره بغضیم .
‹اغمــٔـا›
ما حنجره در حنجره ؛ در حنجره بغضیم .
ما آیینه در آیینه ؛ در آیینه دردیم.
و من منتظر تو خواهم ماند همچون کلبه های تنها ... تا دوباره مرا ببینی و در من زندگی کنی و تا آن زمان پنجره‌هایم درد خواهند کشید . . .
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
هر آدمی بهترین هم که باشد، اگر زمانی که باید باشد، نباشد، همان بهتر که نباشد:))!
سلام
دست بردار از این فکر که تمام مدت مزاحمی ، که شخص کنارت را اذیت میکنی . اگر مردم از تو خوششان نیاید میتوانند اعتراض کنند و اگر شهامت اعتراض ندارند ، مشکل خودشان است .
عشق به کسی که پاسخ احساست را نمی‌دهد ، ممکن است در کتاب‌ها هیجان انگیز باشد ، ولی در واقعیت به شکل غیر قابل تحملی خسته کننده است:))))
و من،توده‌ای از افکار بی‌پایانِ فهمیده نشده ام.
سخت جانی هم حدی دارد ؛ گاهی آنقدر میشود عمیق به حالم گریست که در پهنایش میشود جسمِ بی جانم را دفن کرد !.
یه جوری رفتم تو خودم که راه برگشتن رو گم کرده ام . . .