eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
اکنون می‌خواهم کمی بیشتر بخوابم. نام آن را ابدیت بگذارید .
ما دوام نیاوردیم، فقط وانمود کردیم که زنده‌ایم. . .
‹اغمــٔـا›
هیچکس چشم به راه من دیوانه نبود هرچه بر در زدم انگار کسی خانه نبود . .
شب دل کندنت می پرسم آیا باز میگردی؟ جوابت هر چه باشد ، بر سوال خویش میگریم . .
و شاید خوشبختی همین باشد که با خودت نگویی : کاش جایِ دیگری بودم ، کار دیگری داشتم یک آدم دیگری بودم .
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
آرامش خودتونو بیشتر از آدمایی که فقط موقع ناراحتیاشون یادتون میوفتن دوس داشته باشید ؛ شما بیشتر از هرکسی به خودتون احتیاج دارید:))!
سلام
اگر چاره بود درد خود را دوا میکردیم .
آدما به اندازه حرف هایی که باید بگن ولی نمیگن از هم دور میشن..
آنکه چشمانِ گریانت را درحالی که غمگین بودند رها کرد و رفت ، آیا شایستگی دارد که منتظرش باشی ؟
تلنبار است در دل های ما ؛ غم های بسیاری!
نمی‌توانم حرف بزنم ، که اگر حرف بزنم در اشک‌هایم غرق خواهم شد ، می‌دانم ، می‌شنوم ، می‌بینم اما نمی‌توانم چیزی بگویم:))