‹اغمــٔـا›
اما بیایید یک چیزی در گوشتان بگویم:
رفتن، نبودن، نباید زیاد طول بکشد
نباید عادت شود و نباید گذاشت دلتنگی به حد نهایت برسد، نباید گذاشت دل به دلتنگی خو کند ، یادش بگیرد و با آن کنار بیاید
آدم نباید آنقدر برود و دور شود که از مدار جاذبه ی کسانی که دوستش دارند خارج شود..
بگذارید در گوشتان بگویم:
آدمی که یک بار تا پای مرگ رفته باشد و برگشته باشد دیگر از مرگ نمیترسد
آدمی که یک بار تا سر حد مرگ دلتنگ شده باشد و زنده مانده باشد
دیگر از فقدان نمیترسد.. !
‹اغمــٔـا›
زینب حسینی میگه :
گاهی دلتنگی ها بغض میشوند
بغض ها پاره میشوند
اشکها راه خود را پیدا میکنند
میبارندو میبارندو میبارند
تا دلتنگی تمام شود...
هر آدمی یه تاریخ انقضایی داره
همه چیز به ما بستگی داره!
بعضیا یه ساعته خراب میشن،
بعضیا چند روزه،
بعضیا چند ساله!
بعضیارو ام کلا فاسد تحویل گرفتیم..
یه شب خیال میکنی فردا رو دووم نمیاری، شب بعدش در حالی سرت رو روی بالش گذاشتهای که داری به خیالات شب قبلت فکر میکنی، میبینی دووم آوردی و گذشت، تموم شد..
اگه خیلی راحت بهش دسترسی داری دلیل نمیشه که فکر کنی اون بی ارزشه!
میخوای ارزشش رو درک کنی فکر کن الان نداریش، میبینی چقدر زندگیت غمگین میشه؟ پس هوای همدیگرو داشته باشین..