و همه چیز در آخرین آدمی خلاصه میشود
که در تنگنای شب به یاد میآورید؛
قلبِ شما آنجاست...
‹اغمــٔـا›
؛
هیچوقت بلد نبودم دوست داشتنمو از راه درست به آدما نشون بدم،همیشه از نظر بقیه یه اعصاب خوردکنیه بزرگم که با نبودنم همه چی بهتره.
هدایت شده از - ᴛɪʀᴇᴅ
آدما وقتی نمیتونن مثل گذشته اَزَت
سوءاستفاده کنن ، میگن خیلی عوض شدی .
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
کاش هیچوقت خوب بودن حالمون رو وابسته به بودن یه نفر نکنیم چون هیچ تضمینی وجود نداره که اون همیشه همونجوری بمونه:))!