‹اغمــٔـا›
؛
هیچوقت بلد نبودم دوست داشتنمو از راه درست به آدما نشون بدم،همیشه از نظر بقیه یه اعصاب خوردکنیه بزرگم که با نبودنم همه چی بهتره.
هدایت شده از - ᴛɪʀᴇᴅ
آدما وقتی نمیتونن مثل گذشته اَزَت
سوءاستفاده کنن ، میگن خیلی عوض شدی .
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
کاش هیچوقت خوب بودن حالمون رو وابسته به بودن یه نفر نکنیم چون هیچ تضمینی وجود نداره که اون همیشه همونجوری بمونه:))!
‹اغمــٔـا›
در سینه دلم گم شده تهمت به که بندم؟ غیر از تو کسی راه درین خانه ندارد . .
آینهای چو بشکند، بند نمیخورد دگر
وصله نمیتوانزدن، قلبِ هزار پاره را . .