‹اغمــٔـا›
؛
اگه یه تیکه کاغذ بود پارش میکردم، اگه یه بطری بود، میشکستمش، اگه یه دیوار بود آوارش میکردم ولی این قلب منه.
ای مرگ!
به گورستانها برگرد..
این آدمها ؛
سالهاست که درونِ خود مردهاند
و هر کدام در کنهیِ وجودشان،
قلبهایِ پوسیده ای را مدفون کرده اند.