خیلی سعی میکنم با رفتارم، با حرفام بگم به تو چه؟
نمیدونم نمیفهمن یا خودشونو میزنن به نفهمی؟!!
خدایا چرا منی که تو زندگی بقیه سرک نمیکشم، بعضی اطرافیانم اینجورین؟!🤦♀
از استاد عزیز خیلی ممنون و متشکرم که صدام میزنه و جواب درستو هم میدم ولی انگار نه انگار که چیزی گفتم🗿
چندروزه اصلا ذهنم کار نمیکنه
حتی یه پیام ساده رو هزار بار مینویسم و پاک میکنم تا بفرستم
. تو دبستان، یه دختر مستقل و زیبا تو کلاسمون بود
شخصیت و رفتارش همیشه توجه منو به خودش جلب میکرد؛
اینکه چقدر خونگرمه، بزرگ فکر میکنه، مستقله و سعی میکنه همه کارهاشو خودش انجام بده
ولی در عین حال خیلی هم غُد و یه دنده...
گذشت و رسید به زمانی که شد خواهرم:)
راستش خودمم فکر نمیکردم یه روزی به این صمیمیت برسیم
که دردامون برای هم مهم باشه، تو غصه و شادی کنار هم باشیم
اینکه دنیا روز به روز بزرگتر شدن و پیشرفت کردنت رو بهم نشون بده؛ اینکه چجوری کم نمیاری و هرطور شده میخوای رشد کنی
و منم هردفعه بیشتر از قبل، بهت افتخار کنم🫂✨
عزیزِ اریبهشت ماهی؛
۲۰ سالگیت مبارک:)
مراقب قلبِ پاکات باش، و مثل همیشه اهدافت رو الهی قرار بده که نورش رو تو زندگیت ببینی!
پ.ن: آخرین عکسِ دونفرهمون:>