eitaa logo
آلــݦا بـاݩۅ(:
17 دنبال‌کننده
93 عکس
7 ویدیو
3 فایل
و به هر سو رو کنید، خداوند آنجاست. . .((:🤍 _شاید‌شروعِ‌دیگری♡! 🪴✨️ ناشناس و این حرفا: https://harfenashenas.ir//message.php?name=Alma84
مشاهده در ایتا
دانلود
. تو دبستان، یه دختر مستقل و زیبا تو کلاسمون بود شخصیت و رفتارش همیشه توجه منو به خودش جلب می‌کرد؛ اینکه چقدر خونگرمه، بزرگ فکر می‌کنه، مستقله و سعی میکنه همه کارهاشو خودش انجام بده ولی در عین حال خیلی هم غُد و یه دنده... گذشت و رسید به زمانی که شد خواهرم:) راستش خودمم فکر نمیکردم یه روزی به این صمیمیت برسیم که دردامون برای هم مهم باشه، تو غصه و شادی کنار هم باشیم اینکه دنیا روز به روز بزرگتر شدن و پیشرفت کردنت رو بهم نشون بده؛ اینکه چجوری کم نمیاری و هرطور شده میخوای رشد کنی و منم هردفعه بیشتر از قبل، بهت افتخار کنم🫂✨ عزیزِ اریبهشت ماهی؛ ۲۰ سالگیت مبارک:) مراقب قلبِ پاک‌ات باش، و مثل همیشه اهدافت رو الهی قرار بده که نورش رو تو زندگیت ببینی! ‌ پ.ن: آخرین عکسِ دونفره‌مون:>
آلــݦا بـاݩۅ(:
. تو دبستان، یه دختر مستقل و زیبا تو کلاسمون بود شخصیت و رفتارش همیشه توجه منو به خودش جلب می‌کرد؛ ا
این عکس تو شرایط خیلی خاص گرفته شده، خیلی دلبر و جینگول و عشقولانه نبینیدش🙂😂
سلام چطوری؟ میگم حست نسبت به مجازی؟ — سلام عزیزدل🪴 ببین هرچیزی مجازی بودنش یه سری ویژگی های خوب و متعاقبا ویژگی های بد داره؛ کلا ذات فضای مجازی تو هر موردی، اینه که اگه بلد نباشی چطور ازش استفاده کنی زمان با ارزشت بیهوده تلف میشه حتی یه مثال واقعی بزنم، همین آموزش‌های مجازی واقعا اگر درست ازش استفاده بشه تو یه سری شرایط ممکنه بازدهیش از آموزش حضوری هم بیشتر باشه؛ و بلعکسش هم وجود داره تجربه داشتم که میگم🤝
https://eitaa.com/my_bitter_coffee/8974 همچنین خواهری:)💛🫂
https://eitaa.com/Alma8_4/321 نظرت درباره آدمای مجازی — اگر منظور دوست مجازیه، بشخصه خودم چندتا دوست دارم که برام مثل دوستای حقیقیم، عزیزن:)✨ شاید خیلی باهم در ارتباط نباشیم ولی تو قلبم جا دارن و حتی وقتایی لیاقت داشته باشم، یادشون میکنم و دعای خیر🥺 اما اگر منظورت هر آدم مجازی‌ایه، کسی هستم که هر چیزی رو از هر آدمِ مجازی‌ای قبول نمیکنم اونم به این دلیل که اینجا فضای مجازیه و دلیلی نداره که حقیقت هرچیزی گفته بشه
آلــݦا بـاݩۅ(:
معجزه‌های آقا امام جواد"ع" رو، زیاد تو زندگیم دیدم:) حتی در لحظه.. بنظرم؛ هرموقع کارتون خیلی گیر بود و تو حالت خلا قرار گرفتید، با یه (یا جوادالائمه"ع") نفسی تازه کنید🖤[:
https://eitaa.com/Alma8_4/323 دوستای مجازیت رو معرفی میکنی؟چجوری تونستی باهاشون دوست بشی؟ — دراصل از طریق دوستای حقیقی‌م🙂😁 زیاد هم نیستن البته.. و خب همین کانال داشتن تو ایتا، و ارتباط با بعضی ادمین‌ها کم کم باعث شد اونارو هم مثل دوستای حقیقی خودم بدونم و دوستشون داشته باشم:>
https://eitaa.com/withfatemeh/5657 مثلا داشته از دلم درمیاوره😔😂😂