آلــݦا بـاݩۅ(:
. تو دبستان، یه دختر مستقل و زیبا تو کلاسمون بود شخصیت و رفتارش همیشه توجه منو به خودش جلب میکرد؛ ا
این عکس تو شرایط خیلی خاص گرفته شده، خیلی دلبر و جینگول و عشقولانه نبینیدش🙂😂
#ناشناس
سلام چطوری؟ میگم حست نسبت به مجازی؟
—
سلام عزیزدل🪴
ببین هرچیزی مجازی بودنش یه سری ویژگی های خوب و متعاقبا ویژگی های بد داره؛ کلا ذات فضای مجازی تو هر موردی، اینه که اگه بلد نباشی چطور ازش استفاده کنی زمان با ارزشت بیهوده تلف میشه
حتی یه مثال واقعی بزنم، همین آموزشهای مجازی واقعا اگر درست ازش استفاده بشه تو یه سری شرایط ممکنه بازدهیش از آموزش حضوری هم بیشتر باشه؛ و بلعکسش هم وجود داره
تجربه داشتم که میگم🤝
#ناشناس
https://eitaa.com/Alma8_4/321 نظرت درباره آدمای مجازی
—
اگر منظور دوست مجازیه، بشخصه خودم چندتا دوست دارم که برام مثل دوستای حقیقیم، عزیزن:)✨
شاید خیلی باهم در ارتباط نباشیم
ولی تو قلبم جا دارن و حتی وقتایی لیاقت داشته باشم، یادشون میکنم و دعای خیر🥺
اما اگر منظورت هر آدم مجازیایه، کسی هستم که هر چیزی رو از هر آدمِ مجازیای قبول نمیکنم
اونم به این دلیل که اینجا فضای مجازیه و دلیلی نداره که حقیقت هرچیزی گفته بشه
آلــݦا بـاݩۅ(:
معجزههای آقا امام جواد"ع" رو، زیاد تو زندگیم دیدم:) حتی در لحظه..
بنظرم؛ هرموقع کارتون خیلی گیر بود و تو حالت خلا قرار گرفتید، با یه (یا جوادالائمه"ع") نفسی تازه کنید🖤[:
#ناشناس
https://eitaa.com/Alma8_4/323 دوستای مجازیت رو معرفی میکنی؟چجوری تونستی باهاشون دوست بشی؟
—
دراصل از طریق دوستای حقیقیم🙂😁 زیاد هم نیستن البته..
و خب همین کانال داشتن تو ایتا، و ارتباط با بعضی ادمینها کم کم باعث شد اونارو هم مثل دوستای حقیقی خودم بدونم و دوستشون داشته باشم:>
بگو دختر چرا کظمغیض نداری تو آخه😭😭😭
چرا با پسر مردم جلوی یه مشت آدم دعوا میکنی و داد میزنی😭
چرااا داد میزنی اصلاااا؟ مگه تو دختر و ناز نیستی؟! دختر که نباید هوار بکشه😭🤣🤣