#ناشناس
https://eitaa.com/Alma8_4/321 نظرت درباره آدمای مجازی
—
اگر منظور دوست مجازیه، بشخصه خودم چندتا دوست دارم که برام مثل دوستای حقیقیم، عزیزن:)✨
شاید خیلی باهم در ارتباط نباشیم
ولی تو قلبم جا دارن و حتی وقتایی لیاقت داشته باشم، یادشون میکنم و دعای خیر🥺
اما اگر منظورت هر آدم مجازیایه، کسی هستم که هر چیزی رو از هر آدمِ مجازیای قبول نمیکنم
اونم به این دلیل که اینجا فضای مجازیه و دلیلی نداره که حقیقت هرچیزی گفته بشه
آلــݦا بـاݩۅ(:
معجزههای آقا امام جواد"ع" رو، زیاد تو زندگیم دیدم:) حتی در لحظه..
بنظرم؛ هرموقع کارتون خیلی گیر بود و تو حالت خلا قرار گرفتید، با یه (یا جوادالائمه"ع") نفسی تازه کنید🖤[:
#ناشناس
https://eitaa.com/Alma8_4/323 دوستای مجازیت رو معرفی میکنی؟چجوری تونستی باهاشون دوست بشی؟
—
دراصل از طریق دوستای حقیقیم🙂😁 زیاد هم نیستن البته..
و خب همین کانال داشتن تو ایتا، و ارتباط با بعضی ادمینها کم کم باعث شد اونارو هم مثل دوستای حقیقی خودم بدونم و دوستشون داشته باشم:>
بگو دختر چرا کظمغیض نداری تو آخه😭😭😭
چرا با پسر مردم جلوی یه مشت آدم دعوا میکنی و داد میزنی😭
چرااا داد میزنی اصلاااا؟ مگه تو دختر و ناز نیستی؟! دختر که نباید هوار بکشه😭🤣🤣
وای تازه این خوبه
نزدیک بود سر یه ماجرایی، به دونفر با استکان حمله کنم🤣😭😭 یهو نمیدونم یکی از غیب منو گرفت انگار وگرنه... البته تا یه خورده بعدش از شدت حرص و اینکه چرا حمله نکردم، سردرد شده بودم و میخواستم گریه کنم