هدایت شده از - ضُـحـیٰ .
.
من سختترین کار زندگیام
درس خواندن است!
از درس متنفرم!
اما چه میشود کرد...
که این درس خواندن
′تکلیف′ من است.
و قطعاً همه تکلیفهای انسان
سخت و طاقتفرساست...
پس من برای مبارزه با نفسم،
میجنگم و درس میخوانم.
و این تلخی و سختی را
تحمل میکنم
تا تکلیفم را انجام داده باشم.
✍ شهید دکتر مصطفی چمران
.
پ.ن:😔🤌💘
..
عموی ما،برای رفع تشنگی یه دختر سه ساله دست، سر و چشمش رو فدا کرد
_ولی عموی بیشرف شما قاتل ۱۶۸ تا بچه بیگناست ما با هم فرق داریم
تاسوعا...
دارم به اون لحظه ای فکر میکنم ،
که روضه خون قراره بخونه ؛
ای اهل حرم میر و علمدار نیامد ...
همونجا قلبم تیکه تیکه میشه از غم نبودنت .
پزشکیان: بحث موشکی در تفاهم نامه نیست و هیچ وقت وجود نخواهد داشت
اگر موشکهای ما نبود اسرائیل و آمریکا ایران را مثل غزه شخم میزدن
پ.ن:سبحان الله
نمردیم یه حرف درست شنیدیم