eitaa logo
«امربه معروف و نهی ازمنکر»
884 دنبال‌کننده
7.6هزار عکس
5.7هزار ویدیو
15 فایل
🔸هرآنچه از اصول و مراحل امر به معروف و نهی از منکر نیاز دارید! ✅آموزش توسط اعضای تیم آمرین احمدی ارتباط بامدیر: @Hsr34954
مشاهده در ایتا
دانلود
✨﷽✨؛ 📝 💠مقام معظم رهبری (حفظه الله): امربه‌معروف یعنی همه‌ی مؤمنان در هر نقطه‌ای از عالم که هستند، موظّفند جامعه را به‌سمت نیکی، به‌سمت معروف، به‌سمت همه‌ی کارهای نیکو حرکت دهند؛ و نهی از منکر یعنی همه را از بدی‌ها، از پستی‌ها، از پلشتی‌ها دور بدارند. 🔰بیانات مقام معظم رهبری ۱۳۹۴/۱/۱ 📺.🌸👇 🦋.🌼🌹🌹🌹🌹👇 ╔═💎💫═══╗ 🆔 @RSh34953 ╚═══💫💎═╝ 📡به کانال دانش پژوهان واحیاگران امربه معروف و نهی ازمنکر🔗بپیوندید.
1_456748786.mp3
7.65M
🔸 🔹استاد_علی_تقوی 📺.👇 🦋.🌼🌹🌹🌹🌹👇 ╔═💎💫═══╗ 🆔 @RSh34953 ╚═══💫💎═╝ 📡به کانال دانش پژوهان واحیاگران امربه معروف و نهی ازمنکر🔗بپیوندید.
🔴 نگویید قانون نداریم! 📣قوانین و مقررات موجود را پاس بداریم. 📌قانون نحوه رسیدگی به تخلفات و مجازات فروشندگان لباس هایی که استفاده از آنها در ملاء عام خلاف شرع است و یا عفت عمومی را جریحه دار می کند. ماده 1- کسانی که عالماً لباس ها و نشانه هائی که علامت مشخصه گروه های ضداسلام یا انقلاب است تولید کنند یا وارد کنند و یا بفروشند و یا در ملاء عام و انظار عمومی از آنها استفاده نمایند مجرم شناخته می شوند و البسه و اشیاء ذکور در حکم قاچاق محسوب می شود. تبصره - نشان های مذهبی اقلیت های دینی رسمی برای پیروان این ادیان از شمول این قانون مستثنی است. ماده 2- مجازات تعزیری تولید کنندگان داخلی و وارد کنندگان و فروشندگان و استفاده کنندگان البسه و نشان های مذکور در ماده (1) به شرح زیر خواهد بود: 1. تذکر و ارشاد. 2- توبیخ و سرزنش. 3- تهدید. 4- تعطیل محل کسب به مدت سه ماه تا شش ماه در مورد فروشنده و جریمه نقدی از 500 هزار ریال تا یک میلیون ریال در مورد وارد کننده و تولید کننده و 10 تا 20 ضربه شلاق یا جریمه نقدی از 20 تا 200 هزار ریال در مورد استفاده کننده. 5- لغو پروانه کسب درمورد فروشنده و 20 تا 40 ضربه شلاق یا جریمه نقدی از 20 تا 200 هزار ریال در مورد استفاده کننده. دادگاه با توجه به شرایط و حالات مجرم دفعات و زمان و مکان وقوع جرم و دیگر مقتضیات، مجرم را به یکی از مجازات های مذکور محکوم می نماید. تبصره 1- دادگاه، تولید کننده را ملزم به تعطیل خط تولید مخصوص و انطباق آن با ضوابط اسلامی می نماید. تبصره 2- در صورتی که مجرم کارمند دولت باشد علاوه بر یکی از مجازات های فوق به یکی از مجازات های زیر محکوم می شود: 1- انفصال موقت تا دو سال. 2- اخراج و انفصال از خدمات دولتی. 3- محرومیت استخدام به مدت پنج سال در کلیه وزارتخانه ها و شرکت ها و نهادها و ارگان های دولتی و عمومی. ..... ماده 7- رسیدگی به جرائم موضوع این قانون در صلاحیت دادگاه انقلاب اسلامی است. ✅قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر https://rc.majlis.ir/fa/law/show/930343 ✳️ قانون نحوه رسیدگی به تخلفات و مجازات فروشندگان لباسهایی که استفاده از آنها در ملاء عام خلاف شرع است و یا عفت عمومی را جریحه دار می کند.
1_456754284.mp3
6.83M
🔸 🔹استاد_علی_تقوی 📺.👇 🦋.🌼🌹🌹🌹🌹👇 ╔═💎💫═══╗ 🆔 @RSh34953 ╚═══💫💎═╝ 📡به کانال دانش پژوهان واحیاگران امربه معروف و نهی ازمنکر🔗بپیوندید.
697.4K
👇 💢نشست ها و همایش ها علیه لایحه ضد حجاب و ضد آمران به معروف خیلی خوب است ولی ما الان زمان نداریم. 🔻الان همه ما جریان های مردمی_انقلابی باید یک رود خروشان بشوند و یک سیل عظیمی بشوند و و این لایحه را ببرند... 🔹توجه توجه📣📣👇 🔴قابل توجه تشکل دارهای فعال در عرصه مطالبه گری جهت ایجاد هم افزایی با یکدیگر تحت یک جبهه به آیدی زیر اعلام همکاری نمایید. @Nikoo1355 ⚠️شما هم می‌توانید نظراتتان رابه آیدی زیر ارسال بفرمایید. @Adminmohsanat 🔸 قضائیه 📺.👇 🦋.🌼🌹🌹🌹👇 ╔═💎💫═══╗ 🆔 @RSh34953 ╚═══💫💎═╝ 📡به کانال وگروه دانش پژوهان واحیاگران امربه معروف و نهی ازمنکر🔗بپیوندید.👌🌸🌸
📺.🌸👇 🦋.🌼🌹🌹🌹🌹👇 ╔═💎💫═══╗ 🆔 @RSh34953 ╚═══💫💎═╝ 📡به کانال دانش پژوهان واحیاگران امربه معروف و نهی ازمنکر🔗بپیوندید.
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ ﺑﻪ ﻧﺎم ﺧﺪﺍی ﺧﻮﺏِ ﻣﻬﺮﺑﺎﻥ (١) وَمِنَ النَّاسِ مَن يُعْجِبُكَ قَوْلُهُ فِي الْحَيَاةِ الدُّنْيَا وَيُشْهِدُ اللّهَ عَلَي مَا فِي قَلْبِهِ وَهُوَ أَلَدُّ الْخِصَامِ (204) و از مردم كسى است كه گفتارش درباره زندگى دنيا، مايه ى اعجاب تو مى شود و خداوند را بر آنچه در دل (پنهان) دارد گواه مى گيرد (در حالى كه) او سرسخت ترين دشمنان است. 📺.👇 🦋.🌼🌹🌹🌹👇 ╔═💎💫═══╗ 🆔 @RSh34953 ╚═══💫💎═╝ 📡به کانال وگروه دانش پژوهان واحیاگران امربه معروف و نهی ازمنکر🔗بپیوندید.
💥 💥 🌸فویل للقاسیة قلوبهم من ذکر الله اولئک في ضلال مبین🌸 🌱وای بر کسانی که دلهای سنگینی دارند و یاد خدا بدانها راه نمی یابد!اینان در گمراهی آشکارند.🌱 [الزمر:٢٢]
🌟بسم الله الرحمن الرحیم🌟 🌷قال الامام المهدي عليه السّلام: 💫فَاغْلُقُوا أبْوابَ السُؤالِ عَمّا لا يَعْنيكُمْ وَ لا تَتَكَلَّفُوا عِلْمَ ما قَدْ كَفَيتُمْ وَ أكْثِرُوا الدُّعاءَ بِتَعْجيلِ الْفَرَجِ فَإنَّ ذلِكَ فَرَجَكُمْ؛ 📚بحارالانوار، ج ۵۳ ص ۱۸۱📚 🌟به نام خداوند بخشنده مهربان 🌷امام مهدي عليه السّلام فرمودند: 💫درهاى سئوال از چيزهايى را كه براى شما مفيد نيست ببنديد و خود را در مورد دانستن چيزهاى غيرلازم به زحمت نيندازيد، و درمورد تعجيل فرج زياد دعا كنيد زيرا كه موجب فرج خواهدشد. 💐سلام وصبح همه خوبان به خیرو نیکی و سلامتی. 🔹صبح جمعه است برای سلامتی و تعجیل در فرج آقا امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف صلوات💐
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✨آیه ای برای تمام زندگی✨ ❇هرکس تقوای الهی پیشه کند.... 🎙دکتر عالی 📺.🌸👇 🦋.🌼🌹🌹🌹🌹👇 ╔═💎💫═══╗ 🆔 @RSh34953 ╚═══💫💎═╝ 📡به کانال دانش پژوهان واحیاگران امربه معروف و نهی ازمنکر🔗بپیوندید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌸👇 🔹‌امام باقر علیه السلام ، با ما سخن میگوید: 👇 درآخرالزمان مردمي خواهند بود كه از گروه خاصي پيروي مي كنند كه رياكارند و تظاهر مي كنند كه قاري و اهل عبادت اند. آنان تازه به دوران رسیده و احمق اند، نه امر به معروفي را بر خود واجب مي دانند نه نهي از منكري را، مگر زماني كه از ضرر و زيان محفوظ باشند؛ پيوسته در اين راه براي خود عذر و بهانه مي تراشند. اينان اشتباهات و لغزش هايي را كه در رفتار و گفتار عالمان حقيقي رخ داده است، پي مي گيرند؛ در انظار مردم به نماز و روزه، و اعمالي كه براي مال و جانشان خطري ندارد، روي مي آورند. اگر زماني شرايطي پيش آيد كه نماز خواندن هم سبب بروز مشكلي براي مال ها و بدن هايشان شود، نماز را نيز ترك مي كنند؛ همان گونه كه كامل ترين و والاترين فرايض را ترك كردند. همانا امر به معروف و نهي از منكر فريضه عظيمي است كه اقامه ديگر فرايض به آن وابسته است. زماني كه مردم اين گونه شدند و دنباله رو چنين افرادي گشتند، غضب خدا بر آنان كامل مي شود و خداوند همه مردم را عقوبت مي كند؛ بدين ترتيب نيكوكاران همراه با فاسقان و كودكان نيز همراه با بزرگ ترها هلاك خواهند شد. یک بار دیگه بخون! 👆 سند: الفروع من الكافي، ج 5، باب الامر بالمعروف و النهي عن المنكر، روايت 1، ص 55. واجب ❌ 📺.🌸👇 🦋.🌼🌹🌹🌹🌹👇 ╔═💎💫═══╗ 🆔 @RSh34953 ╚═══💫💎═╝ 📡به کانال دانش پژوهان واحیاگران امربه معروف و نهی ازمنکر🔗بپیوندید.
4_5870968247771204149.mp3
9.21M
👇 📺.👇 🦋.🌼🌹🌹🌹🌹👇 ╔═💎💫═══╗ 🆔 @RSh34953 ╚═══💫💎═╝ 📡به کانال دانش پژوهان واحیاگران امربه معروف و نهی ازمنکر🔗بپیوندید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ تخریب فرهنگ ایرانی-اسلامی آخرین حربه دشمنان و صحنه گردانان پشت پرده بی عفتی ها و بی غیرتی های اخیر 🔸 نقشه‌ای شوم برای حمله به ایران، برنامه بلند مدتی که بیش از ۲۰ سال پیش رهبر فرزانه و حکیم انقلاب و دیده بان بصیر و تیزبین نظام اسلامی، آن را افشاء کردند، اما کدام مسئول احساس مسئولیت کرد؟ کدام مجلس طرحی مطرح کرد؟ کدام دولت لایحه ای نگاشت؟ 📺.🌸👇 🦋.🌼🌹🌹🌹🌹👇 ╔═💎💫═══╗ 🆔 @RSh34953 ╚═══💫💎═╝ 📡به کانال دانش پژوهان واحیاگران امربه معروف و نهی ازمنکر🔗بپیوندید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🟢توهم ڪار فـرهنگــی⁉️‼️ 📺.🌸👇 🦋.🌼🌹🌹🌹🌹👇 ╔═💎💫═══╗ 🆔 @RSh34953 ╚═══💫💎═╝ 📡به کانال دانش پژوهان واحیاگران امربه معروف و نهی ازمنکر🔗بپیوندید.
شاه کلید.... نقل است جوانی نزد شیخ حسنعلی نخودکی اصفهانی آمد و گفت: سه قفل در زندگی‌ام وجود دارد و سه کلید از شما می‌خواهم! قفل اول این است که دوست دارم یک ازدواج سالم داشته باشم، قفل دوم اینکه دوست دارم کارم برکت داشته باشد و قفل سوم اینکه دوست دارم عاقبت بخیر شوم. شیخ نخودکی فرمود: برای قفل اول، نمازت را اول وقت بخوان. برای قفل دوم نمازت را اول وقت بخوان و برای قفل سوم هم نمازت را اول وقت بخوان!!! جوان عرض کرد: سه قفل با یک کلید؟! شیخ نخودکی فرمود:  نماز اول وقت "شاه کلید" است. ✨امام علیّ علیه السلام: "نماز را در وقت مقرّرش بخوان و به دلیل بیکار بودن، آن را جلو نینداز، و به دلیل اشتغال به کارى، آن را به تأخیر نیفکن و بدان که همه کارهایت تابع نماز توست." 📚نهج البلاغة، نامه ۲۷ ‎‎  ‎‌‌‎‌‌‎‌ 🤲📣🤲📣🤲📣🤲📣🤲📣🤲 📺.👇 🦋.🌼🌹🌹🌹🌹👇 ╔═💎💫═══╗ 🆔 @RSh34953 ╚═══💫💎═╝ 📡به کانال دانش پژوهان واحیاگران امربه معروف و نهی ازمنکر🔗بپیوندید.
✍سوال: ما چگونه می‌توانيم در زمان غيبت امام زمان عج به آن حضرت خدمت کنيم؟ 🪴پاسخ ما: خدمت به امام زمان عليه السّلام، خدمت به دين مقدّس اسلام است هر چه انسان به اسلام بيشتر خدمت کند به امام زمان عليه السّلام بيشتر خدمت کرده است، چون امام زمان عليه السّلام کار شخصی به آن صورت ندارند که مثلا بخواهند سوار اسب شوند شما کمکشان کنيد، در هيچ يک از اين گونه مسائل احتیاجی به کسی ندارند، بهترين خدمت و کمکی که می‌توان کرد همان کاری است که خود آن حضرت هم مشغول آن کار هستند وخدمت به هدف آن حضرت است که: 🌸 تربيت انسانها می‌باشد و اينکه شما افرادی را که با شما در ارتباط هستند به سوی انجام واجبات و ترک محرّمات وتزکيه نفس بکشانيد. اين بهترين خدمتی است که می‌توان به آن حضرت کرد. 🌻لذا وظيفه واجب هر مسلمانی اين است که مردم را با آن حضرت آشنا کند تا مطيع فرمايشات او و اجداد و آباء طاهرينشان عليهم السّلام باشند. 📚«کتاب شریف انوار صاحب‌الزمان»
1_5134910076.pdf
177.1K
🧔‍♂ الحمدللّٰه تا حد خوبی ، امر به معروف مسئولین توسط حزب اللهی ها و شیعیان ایران ، منجر به رفع بخشی از آلودگی های لایحه جدید قوا شده ... 😶‍🌫 ای کاش اینجور مواقع ، ساکتین و مأیوسین عبرت بگیرند و اهل امر به معروف مسئولین شوند اما هنوز دو آلودگی بسیار مهم مبنایی برطرف نشده : ۱🌷باید صریح مشخص کنند که سن مواجهه ی قانونی با بی حجابی و بدن نمائی ۹ سال است چون الله ( قلّه ی علم و خالق دختران جهان ) این سن را برای مستوری تعیین کرده و بهیچ وجه نباید در این موضوع از حقوقدان های جاهل و بی سواد و کافر غرب و شرق ، تقلید کرده و سن مجازات را ۱۸ سال قرار دهند ۲🌷باز هم مجازات های نقدی در اصلاحیه ی لایحه هیچ فرقی بین مردم ِبا درآمد معمولی با میلیاردرهائی که از راه حرام یا حلال ، میلیاردر شدند ، قرار نداده و این خطای بسیار مبنائی و راهبردیست . باید نظام و قوه قضا یاد بگیرد که از این به بعد برای افزایش ادب زندگی جمعی و ایجاد بازدارندگی در بین پولدارها ، در تمام جـــرائــــــم 🚢 درصدی از درآمد سالیانه ی فرد 🚢 را ملاک مجازات نقدی قرار دهد و لاغیر ... 📺.👇 🦋.🌼🌹🌹🌹🌹👇 ╔═💎💫═══╗ 🆔 @RSh34953 ╚═══💫💎═╝ 📡به کانال دانش پژوهان واحیاگران امربه معروف و نهی ازمنکر🔗بپیوندید.
:لطفا"مطالب خود را بدون تک ولینک به گروه دانش پژوهان واحیاگران امربه معروف ومنتظران حضرت مهدی... ارسال فرمائید... ممنون ومتشکرم.👇 https://eitaa.com/joinchat/2107048279C1140ae9b6f 📺.🌸👇 🦋.🌼🌹🌹🌹🌹👇 ╔═💎💫═══╗ 🆔 @RSh34953 ╚═══💫💎═╝ 📡به کانال دانش پژوهان واحیاگران امربه معروف و نهی ازمنکر🔗بپیوندید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠مردم انقلابی و خانواده شهدا بعد از نماز جمعه امروز مشهد ضمن اعلام این نکته که ما خلا قانون نداریم...بلکه خلا و قصور در اجرا داریم.. در اعتراض به برخی مواد لایحه حجاب با سر دادن شعار صدای خود را به گوش مسئولین رساندند.این لایحه خلاف حکم خداست ضد نظام و دین و فرهنگ ماست 🔸 📺.🌸👇 🦋.🌼🌹🌹🌹🌹👇 ╔═💎💫═══╗ 🆔 @RSh34953 ╚═══💫💎═╝ 📡به کانال دانش پژوهان واحیاگران امربه معروف و نهی ازمنکر🔗بپیوندید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رهبر انقلاب : یکی از ضربه‌هایی که جوامع بشری میخورند، از ناحیه‌ی نفوذ دشمنانشان است ۱۴۰۱/۱۱/۲۹ 💠خروش مردم انقلابی بعد از نماز جمعه در اعتراض به برخی مواد لایحه عفاف و حجاب ❌نوشتن قانون بی حیایی، نشانه اسلام امریکایی ❌ قانون حفظ حجاب اجرا باید گردد وصیت شهیدان احیا باید گردد 📺.🌸👇 🦋.🌼🌹🌹🌹🌹👇 ╔═💎💫═══╗ 🆔 @RSh34953 ╚═══💫💎═╝ 📡به کانال دانش پژوهان واحیاگران امربه معروف و نهی ازمنکر🔗بپیوندید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
۲۰ سال قبل گفت تهاجم فرهنگی کی فهمید بعدش گفت شبیه خون فرهنگی کی فهمید بعدش گفت قتل عام فرهنگی کی فهمید بعدش گفت ناتوی فرهنگی کی فهمید گفت خرمشهرها درپیش است کی فهمید شعار می دهیم که ما اهل کوفه نیستیم..ولی.... ❤️ 📺.🌸👇 🦋.🌼🌹🌹🌹🌹👇 ╔═💎💫═══╗ 🆔 @RSh34953 ╚═══💫💎═╝ 📡به کانال دانش پژوهان واحیاگران امربه معروف و نهی ازمنکر🔗بپیوندید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴با برای اولین بار از قدم زدن در خیابان لذت بردم ♦️صحبتهای جالب «رُزالی» بانوی تازه مسلمان بریتانیایی که روزگاری بازیگر مطرحی بوده است و هم اکنون علاوه بر فعالیت تبلیغی برای اسلام در شبکه های اجتماعی، به فیلمسازی برای معرفی اسلام به غیر مسلمانان می پردازد. 📺.🌸👇 🦋.🌼🌹🌹🌹🌹👇 ╔═💎💫═══╗ 🆔 @RSh34953 ╚═══💫💎═╝ 📡به کانال دانش پژوهان واحیاگران امربه معروف و نهی ازمنکر🔗بپیوندید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌پاسخ به شبهه رایج❌‌ اگه با امربه‌معروف ما‌ طرف لج کرد چی!؟😱‌ بازم واجبه امر به معروف کنیم!؟‌ 😳 اگه نتیجه ی عکس داد چی!؟😞 حتما ببینید و برای همه بفرستید ‌ ‌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بارها سوختیم و دم نزدیم هیچ حرفی از زیاد و کم نزدیم ... خلف در وعده الهی نیست راه ما راه اشتباهی نیست. 📺.🌸👇 🦋.🌼🌹🌹🌹🌹👇 ╔═💎💫═══╗ 🆔 @RSh34953 ╚═══💫💎═╝ 📡به کانال دانش پژوهان واحیاگران امربه معروف و نهی ازمنکر🔗بپیوندید.