eitaa logo
«امربه معروف و نهی ازمنکر»
883 دنبال‌کننده
7.6هزار عکس
5.7هزار ویدیو
15 فایل
🔸هرآنچه از اصول و مراحل امر به معروف و نهی از منکر نیاز دارید! ✅آموزش توسط اعضای تیم آمرین احمدی ارتباط بامدیر: @Hsr34954
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌸👇 🔹‌امام باقر علیه السلام ، با ما سخن میگوید: 👇 درآخرالزمان مردمي خواهند بود كه از گروه خاصي پيروي مي كنند كه رياكارند و تظاهر مي كنند كه قاري و اهل عبادت اند. آنان تازه به دوران رسیده و احمق اند، نه امر به معروفي را بر خود واجب مي دانند نه نهي از منكري را، مگر زماني كه از ضرر و زيان محفوظ باشند؛ پيوسته در اين راه براي خود عذر و بهانه مي تراشند. اينان اشتباهات و لغزش هايي را كه در رفتار و گفتار عالمان حقيقي رخ داده است، پي مي گيرند؛ در انظار مردم به نماز و روزه، و اعمالي كه براي مال و جانشان خطري ندارد، روي مي آورند. اگر زماني شرايطي پيش آيد كه نماز خواندن هم سبب بروز مشكلي براي مال ها و بدن هايشان شود، نماز را نيز ترك مي كنند؛ همان گونه كه كامل ترين و والاترين فرايض را ترك كردند. همانا امر به معروف و نهي از منكر فريضه عظيمي است كه اقامه ديگر فرايض به آن وابسته است. زماني كه مردم اين گونه شدند و دنباله رو چنين افرادي گشتند، غضب خدا بر آنان كامل مي شود و خداوند همه مردم را عقوبت مي كند؛ بدين ترتيب نيكوكاران همراه با فاسقان و كودكان نيز همراه با بزرگ ترها هلاك خواهند شد. یک بار دیگه بخون! 👆 سند: الفروع من الكافي، ج 5، باب الامر بالمعروف و النهي عن المنكر، روايت 1، ص 55. واجب ❌ 📺.🌸👇 🦋.🌼🌹🌹🌹🌹👇 ╔═💎💫═══╗ 🆔 @RSh34953 ╚═══💫💎═╝ 📡به کانال دانش پژوهان واحیاگران امربه معروف و نهی ازمنکر🔗بپیوندید.
4_5870968247771204149.mp3
9.21M
👇 📺.👇 🦋.🌼🌹🌹🌹🌹👇 ╔═💎💫═══╗ 🆔 @RSh34953 ╚═══💫💎═╝ 📡به کانال دانش پژوهان واحیاگران امربه معروف و نهی ازمنکر🔗بپیوندید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ تخریب فرهنگ ایرانی-اسلامی آخرین حربه دشمنان و صحنه گردانان پشت پرده بی عفتی ها و بی غیرتی های اخیر 🔸 نقشه‌ای شوم برای حمله به ایران، برنامه بلند مدتی که بیش از ۲۰ سال پیش رهبر فرزانه و حکیم انقلاب و دیده بان بصیر و تیزبین نظام اسلامی، آن را افشاء کردند، اما کدام مسئول احساس مسئولیت کرد؟ کدام مجلس طرحی مطرح کرد؟ کدام دولت لایحه ای نگاشت؟ 📺.🌸👇 🦋.🌼🌹🌹🌹🌹👇 ╔═💎💫═══╗ 🆔 @RSh34953 ╚═══💫💎═╝ 📡به کانال دانش پژوهان واحیاگران امربه معروف و نهی ازمنکر🔗بپیوندید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🟢توهم ڪار فـرهنگــی⁉️‼️ 📺.🌸👇 🦋.🌼🌹🌹🌹🌹👇 ╔═💎💫═══╗ 🆔 @RSh34953 ╚═══💫💎═╝ 📡به کانال دانش پژوهان واحیاگران امربه معروف و نهی ازمنکر🔗بپیوندید.
شاه کلید.... نقل است جوانی نزد شیخ حسنعلی نخودکی اصفهانی آمد و گفت: سه قفل در زندگی‌ام وجود دارد و سه کلید از شما می‌خواهم! قفل اول این است که دوست دارم یک ازدواج سالم داشته باشم، قفل دوم اینکه دوست دارم کارم برکت داشته باشد و قفل سوم اینکه دوست دارم عاقبت بخیر شوم. شیخ نخودکی فرمود: برای قفل اول، نمازت را اول وقت بخوان. برای قفل دوم نمازت را اول وقت بخوان و برای قفل سوم هم نمازت را اول وقت بخوان!!! جوان عرض کرد: سه قفل با یک کلید؟! شیخ نخودکی فرمود:  نماز اول وقت "شاه کلید" است. ✨امام علیّ علیه السلام: "نماز را در وقت مقرّرش بخوان و به دلیل بیکار بودن، آن را جلو نینداز، و به دلیل اشتغال به کارى، آن را به تأخیر نیفکن و بدان که همه کارهایت تابع نماز توست." 📚نهج البلاغة، نامه ۲۷ ‎‎  ‎‌‌‎‌‌‎‌ 🤲📣🤲📣🤲📣🤲📣🤲📣🤲 📺.👇 🦋.🌼🌹🌹🌹🌹👇 ╔═💎💫═══╗ 🆔 @RSh34953 ╚═══💫💎═╝ 📡به کانال دانش پژوهان واحیاگران امربه معروف و نهی ازمنکر🔗بپیوندید.
✍سوال: ما چگونه می‌توانيم در زمان غيبت امام زمان عج به آن حضرت خدمت کنيم؟ 🪴پاسخ ما: خدمت به امام زمان عليه السّلام، خدمت به دين مقدّس اسلام است هر چه انسان به اسلام بيشتر خدمت کند به امام زمان عليه السّلام بيشتر خدمت کرده است، چون امام زمان عليه السّلام کار شخصی به آن صورت ندارند که مثلا بخواهند سوار اسب شوند شما کمکشان کنيد، در هيچ يک از اين گونه مسائل احتیاجی به کسی ندارند، بهترين خدمت و کمکی که می‌توان کرد همان کاری است که خود آن حضرت هم مشغول آن کار هستند وخدمت به هدف آن حضرت است که: 🌸 تربيت انسانها می‌باشد و اينکه شما افرادی را که با شما در ارتباط هستند به سوی انجام واجبات و ترک محرّمات وتزکيه نفس بکشانيد. اين بهترين خدمتی است که می‌توان به آن حضرت کرد. 🌻لذا وظيفه واجب هر مسلمانی اين است که مردم را با آن حضرت آشنا کند تا مطيع فرمايشات او و اجداد و آباء طاهرينشان عليهم السّلام باشند. 📚«کتاب شریف انوار صاحب‌الزمان»
1_5134910076.pdf
177.1K
🧔‍♂ الحمدللّٰه تا حد خوبی ، امر به معروف مسئولین توسط حزب اللهی ها و شیعیان ایران ، منجر به رفع بخشی از آلودگی های لایحه جدید قوا شده ... 😶‍🌫 ای کاش اینجور مواقع ، ساکتین و مأیوسین عبرت بگیرند و اهل امر به معروف مسئولین شوند اما هنوز دو آلودگی بسیار مهم مبنایی برطرف نشده : ۱🌷باید صریح مشخص کنند که سن مواجهه ی قانونی با بی حجابی و بدن نمائی ۹ سال است چون الله ( قلّه ی علم و خالق دختران جهان ) این سن را برای مستوری تعیین کرده و بهیچ وجه نباید در این موضوع از حقوقدان های جاهل و بی سواد و کافر غرب و شرق ، تقلید کرده و سن مجازات را ۱۸ سال قرار دهند ۲🌷باز هم مجازات های نقدی در اصلاحیه ی لایحه هیچ فرقی بین مردم ِبا درآمد معمولی با میلیاردرهائی که از راه حرام یا حلال ، میلیاردر شدند ، قرار نداده و این خطای بسیار مبنائی و راهبردیست . باید نظام و قوه قضا یاد بگیرد که از این به بعد برای افزایش ادب زندگی جمعی و ایجاد بازدارندگی در بین پولدارها ، در تمام جـــرائــــــم 🚢 درصدی از درآمد سالیانه ی فرد 🚢 را ملاک مجازات نقدی قرار دهد و لاغیر ... 📺.👇 🦋.🌼🌹🌹🌹🌹👇 ╔═💎💫═══╗ 🆔 @RSh34953 ╚═══💫💎═╝ 📡به کانال دانش پژوهان واحیاگران امربه معروف و نهی ازمنکر🔗بپیوندید.
:لطفا"مطالب خود را بدون تک ولینک به گروه دانش پژوهان واحیاگران امربه معروف ومنتظران حضرت مهدی... ارسال فرمائید... ممنون ومتشکرم.👇 https://eitaa.com/joinchat/2107048279C1140ae9b6f 📺.🌸👇 🦋.🌼🌹🌹🌹🌹👇 ╔═💎💫═══╗ 🆔 @RSh34953 ╚═══💫💎═╝ 📡به کانال دانش پژوهان واحیاگران امربه معروف و نهی ازمنکر🔗بپیوندید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠مردم انقلابی و خانواده شهدا بعد از نماز جمعه امروز مشهد ضمن اعلام این نکته که ما خلا قانون نداریم...بلکه خلا و قصور در اجرا داریم.. در اعتراض به برخی مواد لایحه حجاب با سر دادن شعار صدای خود را به گوش مسئولین رساندند.این لایحه خلاف حکم خداست ضد نظام و دین و فرهنگ ماست 🔸 📺.🌸👇 🦋.🌼🌹🌹🌹🌹👇 ╔═💎💫═══╗ 🆔 @RSh34953 ╚═══💫💎═╝ 📡به کانال دانش پژوهان واحیاگران امربه معروف و نهی ازمنکر🔗بپیوندید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رهبر انقلاب : یکی از ضربه‌هایی که جوامع بشری میخورند، از ناحیه‌ی نفوذ دشمنانشان است ۱۴۰۱/۱۱/۲۹ 💠خروش مردم انقلابی بعد از نماز جمعه در اعتراض به برخی مواد لایحه عفاف و حجاب ❌نوشتن قانون بی حیایی، نشانه اسلام امریکایی ❌ قانون حفظ حجاب اجرا باید گردد وصیت شهیدان احیا باید گردد 📺.🌸👇 🦋.🌼🌹🌹🌹🌹👇 ╔═💎💫═══╗ 🆔 @RSh34953 ╚═══💫💎═╝ 📡به کانال دانش پژوهان واحیاگران امربه معروف و نهی ازمنکر🔗بپیوندید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
۲۰ سال قبل گفت تهاجم فرهنگی کی فهمید بعدش گفت شبیه خون فرهنگی کی فهمید بعدش گفت قتل عام فرهنگی کی فهمید بعدش گفت ناتوی فرهنگی کی فهمید گفت خرمشهرها درپیش است کی فهمید شعار می دهیم که ما اهل کوفه نیستیم..ولی.... ❤️ 📺.🌸👇 🦋.🌼🌹🌹🌹🌹👇 ╔═💎💫═══╗ 🆔 @RSh34953 ╚═══💫💎═╝ 📡به کانال دانش پژوهان واحیاگران امربه معروف و نهی ازمنکر🔗بپیوندید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴با برای اولین بار از قدم زدن در خیابان لذت بردم ♦️صحبتهای جالب «رُزالی» بانوی تازه مسلمان بریتانیایی که روزگاری بازیگر مطرحی بوده است و هم اکنون علاوه بر فعالیت تبلیغی برای اسلام در شبکه های اجتماعی، به فیلمسازی برای معرفی اسلام به غیر مسلمانان می پردازد. 📺.🌸👇 🦋.🌼🌹🌹🌹🌹👇 ╔═💎💫═══╗ 🆔 @RSh34953 ╚═══💫💎═╝ 📡به کانال دانش پژوهان واحیاگران امربه معروف و نهی ازمنکر🔗بپیوندید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌پاسخ به شبهه رایج❌‌ اگه با امربه‌معروف ما‌ طرف لج کرد چی!؟😱‌ بازم واجبه امر به معروف کنیم!؟‌ 😳 اگه نتیجه ی عکس داد چی!؟😞 حتما ببینید و برای همه بفرستید ‌ ‌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بارها سوختیم و دم نزدیم هیچ حرفی از زیاد و کم نزدیم ... خلف در وعده الهی نیست راه ما راه اشتباهی نیست. 📺.🌸👇 🦋.🌼🌹🌹🌹🌹👇 ╔═💎💫═══╗ 🆔 @RSh34953 ╚═══💫💎═╝ 📡به کانال دانش پژوهان واحیاگران امربه معروف و نهی ازمنکر🔗بپیوندید.
1_456756179.mp3
13.32M
🔸 استاد_علی_تقوی_جلسه_ 11 📺.👇 🦋.🌼🌹🌹🌹🌹👇 ╔═💎💫═══╗ 🆔 @RSh34953 ╚═══💫💎═╝ 📡به کانال دانش پژوهان واحیاگران امربه معروف و نهی ازمنکر🔗بپیوندید.
29.74M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌷⚔🌷نهی از منکری فوق العاده قدرتمند ، توسط استاد حسن عباسی علیه بازیگرها و فوتبالیست های بی غیرت ایران این سه بت پر عفونت : ۱ 🦬 فوتبالیست ۲ 🦍 بازیگر ۳ 🦤 مطرب و خواننده باید به هر قیمتی در ذهن جوانان شیعه و مسلمان شکسته شود تا 💐 پرستش الله 💐 در این سرزمین به مرحله ای برسد که مورد رضایت 🌤 خلیفة الله قرار گیرد.🪴 📺.🌸👇 🦋.🌼🌹🌹🌹🌹👇 ╔═💎💫═══╗ 🆔 @RSh34953 ╚═══💫💎═╝ 📡به کانال دانش پژوهان واحیاگران امربه معروف و نهی ازمنکر🔗بپیوندید.
4_5893021766669830994.mp3
11.02M
🌸👇 🔸 مادرشهید🌸👇 📺.👇 🦋.🌼🌹🌹🌹🌹👇 ╔═💎💫═══╗ 🆔 @RSh34953 ╚═══💫💎═╝ 📡به کانال دانش پژوهان واحیاگران امربه معروف و نهی ازمنکر🔗بپیوندید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻این لایحه خلاف حکم خداست ضد نظام و دین و فرهنگ ماست 🔸خروش مردم دارالمومنین همدان در نماز جمعه ی عبادی سیاسی علیه برخی موارد لایحه عفاف و حجاب 📺.🌸👇 🦋.🌼🌹🌹🌹🌹👇 ╔═💎💫═══╗ 🆔 @RSh34953 ╚═══💫💎═╝ 📡به کانال دانش پژوهان واحیاگران امربه معروف و نهی ازمنکر🔗بپیوندید.
قرار نیست بیاد!.mp3
7.08M
+ گفت چرا امام زمان تون نمیاد؟ _ گفتم قرار نیست بیاد! + گفت چی؟ پس منتظر چی هستید این همه سال؟ 📺.👇 🦋.🌼🌹🌹🌹🌹👇 ╔═💎💫═══╗ 🆔 @RSh34953 ╚═══💫💎═╝ 📡به کانال دانش پژوهان واحیاگران امربه معروف و نهی ازمنکر🔗بپیوندید.
🔸، تذکر؛نداشتن چراغ راهنما، جریمه!!! 🔰 ۱،الف نسخه جدیدلایحه عفاف وحجاب (اینجا) آمده است که : فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران که ضابط قوه قضائی محسوب می‌شوند مکلفند نسبت به اشخاصی که در ملأ عام یا اماکن عمومی یا فضای مجازی اقدام به نقض هنجارهای اجتماعی از جمله کشف حجاب می‌نمایند در مرتبه اول و از طرق مقتضی یا با استفاده از فناوری‌های نوین و سامانه‌های هوشمند نظیر ارسال پیامک تذکر دهند " 👈 این یعنی اینکه اگر کسی کشف حجاب کند، در مرحله اول تا زمانیکه توسط دوربین یا مأمورین پلیس مشاهده نشود، هر چقدر که دلش می خواهد می تواند در جامعه ایجاد کند. تازه اگر او را پیدا کردند، به او تذکر می دهند و یا برایش پیامک تذکر می فرستند! 1️⃣ چرا در تخلفات راهنمایی و رانندگی، در مرحله اول به تذکر بسنده نمی کنیم؟ یعنی ارزش حجاب و حکم خدا از نداشتن چراغ راهنما کمتر است⁉️ 2️⃣ تدوین کنندگان این لایحه چگونه به خود اجازه داده اند که اینچنین راه هنجارشکنی را برای ولنگاران باز کنند؟ فهم آنها از و این همه مطالبات جبهه انقلاب همین اندازه است؟ 📺.🌸👇 🦋.🌼🌹🌹🌹🌹👇 ╔═💎💫═══╗ 🆔 @RSh34953 ╚═══💫💎═╝ 📡به کانال دانش پژوهان واحیاگران امربه معروف و نهی ازمنکر🔗بپیوندید.
1_456757289.mp3
7.27M
🔸 📺.👇 🦋.🌼🌹🌹🌹🌹👇 ╔═💎💫═══╗ 🆔 @RSh34953 ╚═══💫💎═╝ 📡به کانال دانش پژوهان واحیاگران امربه معروف و نهی ازمنکر🔗بپیوندید.
1_1399570644.mp3
1.05M
🌸👇 🔹 وقت نماز است ورازونیازباخدای یکتا👇 🕌 با صوت زیبا و دلنشین مرحوم استاد آقاتی🤗 ⚜اذان به افق تهران ⚜چه ضرب آهنگِ ⚜قشنگی است ⚜می گوید ⚜خدا همین نزدیکیست ⚜گوش کن ⚜«الله اکبر» 🌹🍃 📺👇 🦋🌼🌹🌹🌹🌹👇 ╔═💎💫═══╗ 🆔 @RSh34953 ╚═══💫💎═╝ 📡به کانال دانش پژوهان واحیاگران امربه معروف و نهی ازمنکر🔗بپیوندید۰
اقای کوشکی - ۱.m4a
17.19M
❌ نقد و بررسی لایحه و 📣 استاد دکتر کوشکی ۱ 📺.👇 🦋.🌼🌹🌹🌹🌹👇 ╔═💎💫═══╗ 🆔 @RSh34953 ╚═══💫💎═╝ 📡به کانال دانش پژوهان واحیاگران امربه معروف و نهی ازمنکر🔗بپیوندید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👈 ما این همه منکر داریم بدتر از بی حجابی، چرا انقدر گیر دادید به حجاب⁉️ 📺.🌸👇 🦋.🌼🌹🌹🌹🌹👇 ╔═💎💫═══╗ 🆔 @RSh34953 ╚═══💫💎═╝ 📡به کانال دانش پژوهان واحیاگران امربه معروف و نهی ازمنکر🔗بپیوندید.