فردایروزنبودنم.
من نمیدانستم معنی هرگز را، تو چرا باز نگشتی دیگر؟
بچها ابراهیم برگشت(((((:
هدایت شده از • افکارِ آنه •
برای یک عزیزی دعا کنید🙏🏽
حالش اصلا خوب نیست...
دوستم و میگم. چند نفر دشمنش رو کتک زدن ، از خوشحالی تشنج کرده رفته تو کما..!
فردایروزنبودنم.
کسی فرق دلبستگی و وابستگی رو میدونه؟
وابستگی از ترس و کمبود میاد
دلبستگی از امنیت میاد
دلبستگی اینجوریه که بودن طرف یا اون چیزی که هست را دوست داری ولی نبودشم باعث فروپاشی کاملت نمیشه اما وابستگی برعکس همینه؛
در کل دلبسته شدن عیب نداره و نیازه اما وابسته شدن رنجِ.
.
چرا تمومِ زندگیم پر شده از وابستگیهایی که میدونم در نهایت جز اندوه برام چیزی ندارن؟
فردایروزنبودنم.
وابستگی از ترس و کمبود میاد دلبستگی از امنیت میاد
از دلبستگی دو حرف آخرش بهم رسیده