فردایروزنبودنم.
کسی فرق دلبستگی و وابستگی رو میدونه؟
وابستگی از ترس و کمبود میاد
دلبستگی از امنیت میاد
دلبستگی اینجوریه که بودن طرف یا اون چیزی که هست را دوست داری ولی نبودشم باعث فروپاشی کاملت نمیشه اما وابستگی برعکس همینه؛
در کل دلبسته شدن عیب نداره و نیازه اما وابسته شدن رنجِ.
.
چرا تمومِ زندگیم پر شده از وابستگیهایی که میدونم در نهایت جز اندوه برام چیزی ندارن؟
فردایروزنبودنم.
وابستگی از ترس و کمبود میاد دلبستگی از امنیت میاد
از دلبستگی دو حرف آخرش بهم رسیده
نشستی داری اکسپلورگردیتو میکنی که یهو یه پست از بچههای میناب میاد بالا و تا نهادت رو میسوزونه.
جدی من نمیخواستم وسط ول چرخیدنم یهو زار زدنهای یه بچه دبستانی سرِ خاک رفیقش رو ببینم.
فردایروزنبودنم.
https://eitaa.com/Arihami/925 بهش رسیدی ؟ . ..
نه عزیزِمن. روزگار بی رحم تر از این حرفا بود. منم غصههامو خوردم، گریههامو کردم و رفتم صفحه بعدی زندگیم چون دیگه ارزش نداشت روزای باقی موندهی زندگیم اونجوری باقی بمونن.