eitaa logo
𝖠𝗌𝗍𝗋𝗈𝗍𝗐𝖾𝖾𝗍𝗒
11.6هزار دنبال‌کننده
52 عکس
21 ویدیو
0 فایل
𝒯ℎ𝑒 𝑠𝑡𝑎𝑟𝑠 𝑜𝑏𝑒𝑦 𝑔𝑜𝑑 ★ˑ ִֶָ⋆˖. تبلـیغـات : @Tab3Astro ⢸⣦⡀⠀⠀⠀⠀ ⢀⡄ ⠀⠀⠀⢸⣏⠻⣶⣤⡶⢾⡿⠁ ⠀⠀⣀⣼⠷⠀⠀⠁⢀⣿⠃⠀ ⠴⣾⣯⣅⣀⠀⠀⠀⠈⢻⣦⡀ ⠀⠀⠀⠉⢻⡇⣤⣾⣿⣷⣿⣿⣦⡀ ⠀⠀⠀⠀⠸⣿⡿⠏⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠟⠁⠀⠀⠀⠀⠀
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
☎️ تورس وقتی باخودش تنهاست چطوریه؟ تنهایی برای تورس معمولاً یعنی شارژ شدن. پتو، موسیقی، غذای موردعلاقه، نور کم اتاق و آرامش. خیلی وقتا وانمود می‌کنه از یه موضوع عبور کرده، ولی وقتی با خودش تنها میشه دوباره بهش فکر می‌کنه. نه به خاطر اینکه نمی‌تونه رها کنه، به خاطر اینکه دوست داره همه‌چیز رو کامل هضم کنه. اگر ببینی تورس ساعت‌ها به یه آهنگ گوش میده یا یه خاطره رو مرور می‌کنه، تعجب نکن. اون بیشتر از چیزی که نشون میده احساساتش رو زندگی می‌کنه.
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
☎️ جمنای وقتی باخودش تنهاست چطوریه؟ وقتی جمنای تنهاست، مغزش تازه شیفت دوم کاریش رو شروع می‌کنه. یه دقیقه داره درباره آینده فکر می‌کنه، دو دقیقه بعد یه موضوع کاملاً بی‌ربط رو سرچ می‌کنه. احتمال زیادی هست که نصف شب بین ۲۰ تا تب باز توی مرورگرش گیر کرده باشه. بعضی وقتا خودش هم نمی‌دونه دقیقاً چه حسی داره. برای همین ترجیح میده با فکر کردن، حرف زدن یا سرگرم شدن ازش عبور کنه. تنهایی جمنای هیچ‌وقت واقعاً ساکت نیست.
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
☎️ کنسر وقتی با خودش تنهاست چطوریه؟ احساساتش بلندتر از همیشه میشن. ممکنه یه عکس قدیمی، یه آهنگ یا حتی یه بوی آشنا ناگهان پرتش کنه به چند سال قبل. خیلی از آدمایی که از زندگیش رفتن هنوز یه گوشه ذهنش حضور دارن. نه لزوماً چون دلشون رو می‌خواد، بلکه چون کنسر خاطره‌ها رو راحت دور نمی‌ریزه. گاهی نصف شب به چیزایی فکر می‌کنه که هیچ‌وقت به زبون نیاورده.کنسر وقتی باخودش تنهاست چطوریه؟
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
☎️ لئو وقتی باخودش تنهاست چطوریه؟ وقتی تنها میشه، اون اعتمادبه‌نفسی که همه می‌بینن جای خودش رو به سوال‌های واقعی‌تر میده. آیا به اندازه کافی خوب بودم؟ آیا دیده شدم؟ آیا آدم‌ها واقعاً منو میشناسن؟ لئو بیشتر از چیزی که نشون میده به تایید شدن اهمیت میده، ولی هیچ‌وقت دوست نداره اینو اعتراف کنه. با این حال بعد از هر سقوطی دوباره خودش رو جمع می‌کنه و به خودش یادآوری می‌کنه که کیه.
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
☎️ ویرگو وقتی باخودش تنهاست چطوریه؟ ویرگو وقتی تنهاست، هر اتفاقی که افتاده دوباره بررسی میشه. هر حرفی که زده شده دوباره تحلیل میشه. هر رفتاری که دیده دوباره زیر ذره‌بین میره. ممکنه یه مکالمه سه دقیقه‌ای رو تا چند روز بعد توی ذهنش مرور کنه و هنوز جزئیات جدیدی ازش پیدا کنه. «چرا اینو گفت؟» «منظورش چی بود؟» «اون لحظه چرا اینجوری نگاه کرد؟» «نکنه من اشتباه برداشت کردم؟» خیلی از آدم‌ها فکر می‌کنن ویرگو نسبت به احساساتش منطقیه، ولی حقیقت اینه که ویرگو هم احساسات عمیقی داره؛ فقط به جای اینکه مستقیم حسشون کنه، اول سعی می‌کنه درکشون کنه.
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
☎️ لیبرا وقتی باخودش تنهاست چطوریه؟ وقتی با خودش تنهاست، تازه همه‌ی مکالمه‌هایی که تموم شدن دوباره شروع میشن. یه جواب بهتر برای اون بحث. یه واکنش متفاوت برای اون اتفاق. یه سناریوی جدید برای چیزی که ماه‌ها پیش تموم شده. خیلی‌ها فکر می‌کنن لیبرا سریع از کنار مسائل رد میشه، ولی حقیقت اینه که مدت زیادی بعد از تموم شدن یه اتفاق، هنوز داره توی ذهنش باهاش زندگی می‌کنه. گاهی اونقدر به دیدگاه همه‌ی آدم‌ها فکر می‌کنه که یادش میره خودش واقعاً چی می‌خواد. و شاید بزرگ‌ترین راز لیبرا این باشه که از تصمیم گرفتن نمی‌ترسه؛ از تصمیم اشتباه گرفتن می‌ترسه.