eitaa logo
چ‍‍ـی‌تـوزبـاطَعـمِ‌وانــــیل ‌☁️
69 دنبال‌کننده
292 عکس
174 ویدیو
2 فایل
🍃 به نام خدا 🍃 از سخن لبریز و از گفتار خاموشیم ما 🎀 اینجا برای هر حرفی که تو دلت هست 💌👇🏻 https://abzarek.ir/service-p/msg/3634254
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از کیسان ابوعمره
کره شمالی: اگر رهبر ما را بکشید، با سلاح اتمی به شما حمله می‌کنیم! شما رو نمی‌دونم. اما من با این تیتر بغض کردم... و یاد اون مصاحبه عراقچی قبل از شروع جنگ افتادم که وقتی ازش پرسید اگه رهبرتون رو ترور کنن چی میشه؟! عراقچی بجای اینکه با یه جواب قاطع بزنه تو دهن اون سوال کننده ؛ برگشت گفت: قبلاً هم فرماندهان ما ترور شدن و هیچ خللی ایجاد نشده و جایگزین می‌کنیم!....
هدایت شده از ♡ Fairy Tales ♡🇮🇷
1.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
منو تنها نزارید من تو‌ تنهایی هام‌جون میدم :)❤️‍🩹
چ‍‍ـی‌تـوزبـاطَعـمِ‌وانــــیل ‌☁️
منو تنها نزارید من تو‌ تنهایی هام‌جون میدم :)❤️‍🩹
روزی که ریحانه سادات داشت این پیام و توی کانالش میزاشت حتی فکرش رو هم نمی کرد خودش و تمام خانوادش برای محرم مهمون خود اباعبدالله بشن یه روضه ی خصوصی وسط باغ بهشت پ.ن : شهید ریحانه سادات ساداتی ، از شهدای جنگ ۱۲ روزه که همراه با ۶ نفر از اعضای خانوادش به شهادت رسید🌱🥺
من با ریحانه سادات ماجراهایی دارم ریحانه سادات باعث و بانی این کانال بوده حالا میام میگم انشاءالله
هدایت شده از  شراب و ابریشم...
‌. اسم رمز حمله به ایران چیه؟ "در مذاکرات روند رو به جلویی داشتیم." این جمله‌ی عباس آقا، حکم آژیر خطر رو داره. ایشون این جمله رو بعنوان اسم رمز گذاشته برای هشدار حمله‌ی امریکا .
1.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تو جوان بودی به قول خودت سرشار از جوانی آره آقا تو بودی که هروقت می خوردیم زمین ، با چند کلمه صحبت انگیزه رو تو وجودمون جاری می کردی دست مونو می‌گرفتی و بلندمون می کردی انگار نه انگار که ما جوانان این امت بودیم و این ما بودیم که باید برات کاری می کردیم تو پیر دهر ما بودی دیگه هم تکرار نمیشی اقا تو در تمام سختی ها ، راه رو نشون ما می‌دادی بهمون میگفتی مردم قله نزدیکه ناامید نشید ها شما پیروزید شما بعد از حاج قاسم مرهم زخم هایمان شدی شما بعد از داغ سید حسن ، تمام وصیت او بودید برای ما آقا شما بعد از داغ شهید رئیسی ، ارامش ما شدی گفتی ملت ایران نگران و دلواپس نباشید هیچ اختلالی در کار کشور به وجود نمی آید آقا نمیشد برای بعد از خودت هم آماده مان میکردی؟ البته خوب کردی آقا اگر آن روزها حرفی از رفتن می زدید ، قلبمان می گرفت اصلا شاید تمام می کردیم خوب شد چیزی نگفتی ما الان هم با معجزه است که زنده ایم آقا جان تو سرو سربلند این ملت هستی هستی؟! نه باز اشتباه نوشتم بودی بودی صدلعنت به شما به شما افعالی که چند وقتی است باید به ماضی شدن تان دقت کنیم یعنی تو دیگر الان نیستی ؟! چه جمله ی عجیبی چقدر ترسناک یکی بهم بگه کی قراره عادت کنیم؟!🥀