هدایت شده از مــــن ؛
- خیلی یهویی، خیلی رندوم، خیلی بیدلیل.
این پیام به اضافه یه پیام و یا پست که از اینجا دوست داری و مورد علاقته رو شوت کن تو دلیلیت. بعد درباره من و شخصیتم دو جمله صحبت کن.
منم برات یه نقاشی خیلی یهویی، خیلی رندوم، خیلی بیدلیل، میکشم .
ظرفیت؟ نمیدونم.
تگتو بیا تو اینجا بزار. فقط یادت باشه کارهایی که گفتم انجام داده باشی،بعد.
خب میدونی؟ من تازه با شوما آشنا شدم و توصیفم هم خیلی خوب نیست... ولی خیلی آدم جالبی هست_(ته تعریف کردن من) و صدات)) صدات شبیه یکی هست که زیاد نمیشناسمش ولی ازش خوشم میاد(خیلی). صدات واقعا نازه. خودت هم_
آره دیگه خلاصه.
هدایت شده از برگ زیتون🌿
توافق شد🙂 نخستوزیر پاکستان اعلام کرد!
مراسم امضا روز جمعه ۱۹ ژوئن در سوئیس
• افکارِ آنه •
توافق شد🙂 نخستوزیر پاکستان اعلام کرد! مراسم امضا روز جمعه ۱۹ ژوئن در سوئیس
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از خورشیدگردون
من نمیدونم باید خوشحال باشم از اینکه دیگه آدم جدیدی حداقل تو ایران کشته نمیشه یا باید ناراحت بشم از اینکه همچنان قاتلای بچه های معصوم نفس میکشن. نمیدونم خوشحال باشم که این داستانا تموم شده یا ناراحت باشم از اینکه دو روز دیگه سورپرایز مون میکنن.
هدایت شده از موسیقی
مهدی رسولیپاشو اینجوری منو نده عذاب کلمینی.mp3
زمان:
حجم:
3.6M
• افکارِ آنه •
آره. محرمه. ماه عزای امام حسینه؛ ولی چند روزی میشه که این شده ورد زبونم:
پاشو اینجوری منو نده عذاب کلمینی
بری از پیشم میشم خونه خراب کلمینی
• افکارِ آنه •
آره. محرمه. ماه عزای امام حسینه؛ ولی چند روزی میشه که این شده ورد زبونم: پاشو اینجوری منو نده عذاب ک
یکمی حرف بزن علی نمیره
حرف رفتن نزن علی میمیره
گاها با خودم فکر میکنم که من چرا واقعا هیچ چیزم شبیه هم سن و سالام و دوستام نیست؟ نه آهنگ گوش میدم ، نه فیل میبینم ، نه خیلی اجتماعی هستم و بیرون میرم با دوستام ، نه خیلی خرید میکنم و نه و نه و نه و نه هیچ چیز دیگه ای.
خیلی دلم خواست که یهو مداحی تقدیم کنم.
البته ، این یه تقدیمی نیست؛ همین طوری ، دلی.
پس هیچ کاری نیاز نیست بکنید جز اینکه لینک کانال یا آیدی تون رو تو این لینکی که میگم بزارید ، تا من هم همین جوری یک مداحی بهتون هدیه بدم. البته ، اگر کانال نداشتید و دوست هم نداشتید که آیدی تون رو بزارید ، میتونید یک اسم مستعار یا هر چیز دیگه این این تو بنویسید.
به امید خدا.