• افکارِ آنه •
عکس خودم رو نزاشتم
حیحیحیحیحیحیحیحیحیحیحیییی
😈😈😈😈😈😈😈😈
(خنده های شیطانیه مثلاً)
• افکارِ آنه •
عکس خودم رو نزاشتم حیحیحیحیحیحیحیحیحیحیحیییی 😈😈😈😈😈😈😈😈 (خنده های شیطانیه مثلاً)
اصلا هم به خاطر این نیست که توش خوب نیفتادم و چاق نشون داده شدم🤥
هدایت شده از «دفترچه یاداشت من»
همه با هم و برای ایران ؛ باید درسی فراموش نشدنی به دشمنان بدهیم.
خیابان های کشور را از سرباز یهودی در لباس فریب خورده ؛ جارو خواهیم کرد.
هدایت شده از برگ زیتون🌿
در حالی که همه کانالا دارن از جنگ، بمبارون، لزوم شهید نامیدن و ننامیدن افراد مختلف، توصیه های مبارزاتی و غیره میگن، منو ممبرام تو یه دنیای دیگه ایم اصلا:))))
• افکارِ آنه •
صد تا عکس گرفتم تا یکیش خوب در بیاد🤦🏽♀️
تازه اینم زیاد باب میلم نیست🤦🏽♀️