https://eitaa.com/Autonomie/1246
گبول ندالم
منو دوش ندالی
گلیم میاد
بخض🥺
#ف
~
https://eitaa.com/Autonomie/1247
بنده بهت اطمینان میدم که همیشه جز کسایی هستم که هروقت چیزی بگی اولی میبینم🪽🙏🏻
بعد واقعا برام ارزش داری که همیشه منتظرم فعالیت کنی🙏🏻🌷
#ف
~
• افکارِ آنه •
https://eitaa.com/Autonomie/1247 بنده بهت اطمینان میدم که همیشه جز کسایی هستم که هروقت چیزی بگی اولی
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
استیکر شرلوک😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭دیگه قهر نیستم😭😭😭😭😭😭😭😭😭شرلوک شرلوک شرلوک شرلوک شرلوک 😭
#ف
~
• افکارِ آنه •
استیکر شرلوک😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭دیگه قهر نیستم😭😭😭😭😭😭😭😭😭شرلوک شرلوک شرلوک شرلوک شرلوک 😭 #ف ~
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
https://eitaa.com/Autonomie/1248
وا.
شما آزمون تیزهوشان داشتید امروز؟
خب من یک عدد با تجربه هستم(ایح ایح ایح ایح)
ولی خب متاسفانه قبول شدم
#ف
~
امروز نه ، فکر کنم یکی دو روز پیش( حافظهم با ماهی گلی برابری میکنه)
کوثر خودمون که زیاد امیدوار نیست ، خواستم ببینم این یکی کوثر چطور داده
بچم شرلوک😭قربونش بشم من✨
~
قربونش بشمه منه
بشه خودمه
بشه مامانش
بشه بابایش
بشه منه
قربو_
(دوباره یادم رفت قرصام و بخورم)
https://eitaa.com/Autonomie/1257
امروز با بچه های کلاس بعد انتشار سوالات نشستیم تحلیل کنیم سوالات...حقیقتا واقعا ساده بودن مثلا یکی از سوالات این بود که هرکه بامش بیشتر برفش...... خدایی این سواله؟ ما پدرمونو درآوردن😐
خب نگران نباش من حافظم خوبه چیزی یادت رفت یادت میندازم🤍✨
~
جان_؟
هر که بامش بیش برفش بیشتر برای تیزهوشان نمنه؟
مرسی ولی چیو قراره یاد آوری کن_
https://eitaa.com/Autonomie/1248
خداروشکررر😭✨✨✨
مام هیچ سلامتی
آزمون بد نبو_🤣🤣 #سوسک
~
از خنده هیستریکت معلومه چقدر خوب بود🤣