eitaa logo
•‌ افکارِ آنه •
23 دنبال‌کننده
216 عکس
23 ویدیو
2 فایل
سأصبر حتّی یعلم الصّبر أنّنی‌ صبرت علی شیء‌ أمرّمن الصّبر... •چرا هرچی بیشتر از واقعیت فرار میکنم بیشتر سراغم میاد؟ •هیچ گونه مسئولیتی را قبول نمی‌کنم! •لطفا اگه وقت تون تلف میشه ، اینجا نمونین.. دوستان تو مجازی حق‌الناس زیاده حلال کنید💔❤️‍🩹
مشاهده در ایتا
دانلود
استیکر شرلوک😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭دیگه قهر نیستم😭😭😭😭😭😭😭😭😭شرلوک شرلوک شرلوک شرلوک شرلوک 😭 #ف ~
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
https://eitaa.com/Autonomie/1248 وا. شما آزمون تیزهوشان داشتید امروز؟ خب من یک عدد با تجربه هستم(ایح ایح ایح ایح) ولی خب متاسفانه قبول شدم #ف ~ امروز نه ، فکر کنم یکی دو روز پیش( حافظه‌م با ماهی گلی برابری می‌کنه) کوثر خودمون که زیاد امیدوار نیست ، خواستم ببینم این یکی کوثر چطور داده
بچم شرلوک😭قربونش بشم من✨ ~ قربونش بشمه منه بشه خودمه بشه مامانش بشه بابایش بشه منه قربو_ (دوباره یادم رفت قرصام و بخورم)
https://eitaa.com/Autonomie/1257 امروز با بچه های کلاس بعد انتشار سوالات نشستیم تحلیل کنیم سوالات...حقیقتا واقعا ساده بودن مثلا یکی از سوالات این بود که هرکه بامش بیشتر برفش...... خدایی این سواله؟ ما پدرمونو درآوردن😐 خب نگران نباش من حافظم خوبه چیزی یادت رفت یادت میندازم🤍✨ ~ جان_؟ هر که بامش بیش برفش بیشتر برای تیزهوشان نمنه؟ مرسی ولی چیو قراره یاد آوری کن_
https://eitaa.com/Autonomie/1248 خداروشکررر😭✨✨✨ مام هیچ سلامتی آزمون بد نبو_🤣🤣 ~ از خنده هیستریک‌ت معلومه چقدر خوب بود🤣
https://eitaa.com/Autonomie/1258 منم نخوردم🤣 ببین حس دلقک بازی درونم الان خیلی فعاله فقط چون یه کم زیاده کار نمیکنه به صورت کلامی #ف ~ هار هار هار هار این ها هار تیکه کلام داداش کوچیکه یکی از دوستامه ، و من از این متنفرم. و سوال اینجاس که اگه متنفرم ، پس چرا الان گفتم؟ و جوابش هم اینه که همون طور که گفتم قرصام و نخوردم
https://eitaa.com/Autonomie/1259 طبق چیزی که من امسال از سوالات دیدم واقعا همه باید قبول بشننن😑 #ف ~ ان شا‌ء الله هرکس که واقعا لیاقتش رو داره قبول بشه
قبلا یه کانالی داشتم که هر چند وقت می‌نوشت: آخ قلبم و الان من واقعا آخ قلبم