https://eitaa.com/Autonomie/1283 اگه پی دی اف شو پیدا کردم میخونم🙏🏻 جوری که حساب کردم توی تابستون میتونم حداقل ۹۰ تا کتاب بخونم🥳 #ف
~
اگه دوست داری بخونی ، بخون؛ ولی نزدیک جارون نشو..!
https://eitaa.com/Autonomie/1280 اینجوری فکر نکن... همه بدبختی های خودمونو داریم... مشکلات هر انسان بستگی به ظرفیت خودش داره... حتما حکمتی توش بوده🙏🏻🤍✨ #ف
~
شده به خاطر اینکه با یکی از دوستات صمیمی تری ، بقیه ناراحت بشن و وقتی سعی کنی اونایی رو که ناراحت شدن رو آروم کنی ، اون یکی با تو قهر کنه؟
• افکارِ آنه •
https://eitaa.com/Autonomie/1280 اینجوری فکر نکن... همه بدبختی های خودمونو داریم... مشکلات هر انسان
از دیشب تا حالا خیلی حالم بده؛ دعا کنید برام لطفاً.
ام دوتا چرت و پرت تو ناشناس زاپاسه گفتم... خواستی بخون... خواستی نخون
#ف
~
باید بخونم تا بفهمم واقعا چرت و پرته یا نه.
(که نیست)
https://eitaa.com/Autonomie/1290 من هنوز ... جست موندم😐🤣 جارون اگه میمیره که برا من... ولی اگه قراره زنده بمونه برا تو معامله منصفانه اییه🤣 #ف
~
این تیکه رو نذاشتم چون ممکن بود باعث اسپویل دیگران بشه 😭
نمیدونم😭😭😭 هنوز تا تهش نخوندم که بفهمم زنده میمونه یا نه😭😭
ولی مردهشم برای من😭😭 عشق آدم اگه بمیره ، بازم عشقش باقی میمونه😭😭😭
https://eitaa.com/Autonomie/1297
خب بزار بزنم تو ذوقت😁
اون نقطه رو بعد از پیامم فرستادم یعنی مطمئن بودم پیامم میاد
اونو فرستادم که مطمئن بشم میبینی الان یا میزاری برا بعدا🤣
#ف
~
خب بذار منم بزنم تو ذوقت😁 توی ناشناس زمان ارسال رو میزنه😁😁