https://eitaa.com/Autonomie/1280 اینجوری فکر نکن... همه بدبختی های خودمونو داریم... مشکلات هر انسان بستگی به ظرفیت خودش داره... حتما حکمتی توش بوده🙏🏻🤍✨ #ف
~
شده به خاطر اینکه با یکی از دوستات صمیمی تری ، بقیه ناراحت بشن و وقتی سعی کنی اونایی رو که ناراحت شدن رو آروم کنی ، اون یکی با تو قهر کنه؟
• افکارِ آنه •
https://eitaa.com/Autonomie/1280 اینجوری فکر نکن... همه بدبختی های خودمونو داریم... مشکلات هر انسان
از دیشب تا حالا خیلی حالم بده؛ دعا کنید برام لطفاً.
ام دوتا چرت و پرت تو ناشناس زاپاسه گفتم... خواستی بخون... خواستی نخون
#ف
~
باید بخونم تا بفهمم واقعا چرت و پرته یا نه.
(که نیست)
https://eitaa.com/Autonomie/1290 من هنوز ... جست موندم😐🤣 جارون اگه میمیره که برا من... ولی اگه قراره زنده بمونه برا تو معامله منصفانه اییه🤣 #ف
~
این تیکه رو نذاشتم چون ممکن بود باعث اسپویل دیگران بشه 😭
نمیدونم😭😭😭 هنوز تا تهش نخوندم که بفهمم زنده میمونه یا نه😭😭
ولی مردهشم برای من😭😭 عشق آدم اگه بمیره ، بازم عشقش باقی میمونه😭😭😭
https://eitaa.com/Autonomie/1297
خب بزار بزنم تو ذوقت😁
اون نقطه رو بعد از پیامم فرستادم یعنی مطمئن بودم پیامم میاد
اونو فرستادم که مطمئن بشم میبینی الان یا میزاری برا بعدا🤣
#ف
~
خب بذار منم بزنم تو ذوقت😁 توی ناشناس زمان ارسال رو میزنه😁😁
https://eitaa.com/Autonomie/1298
من که عشق خودمو دارم چهار ساله بهش وفادارم🤣(شرلوک)
ولی من با مرده ها بیشتر کنار میام✨😁
مرده ها برا من زنده ها برا شما❤🥺😁
#ف
~
نوچ. مرده و زندهٔ جارون برای خودمه.
https://eitaa.com/Autonomie/1299
میدونم متوجه ام... به نظرم یه کم بیشتر باهاشون وقت بگذرون(بیشتر پیام بده یا زنگ بزن)
شاید بهتر باشه...
ولی هرکاری میکنی فقط میتونم بگم... هردو طرفو نگه دار... همین🙏🏻✨
#ف
~
درسته. همین کار رو باید بکنم.
هر دو طرف رو نگه میدارم. چون هر سه تا شون رو دوست دارم و نمیخوام وقتی بعد مدت ها با چند نفر دوست شدم ، از دست شون بدم.
ممنون✨❤️🩹🙏🏽