eitaa logo
•‌ افکارِ آنه •
23 دنبال‌کننده
216 عکس
23 ویدیو
2 فایل
سأصبر حتّی یعلم الصّبر أنّنی‌ صبرت علی شیء‌ أمرّمن الصّبر... •چرا هرچی بیشتر از واقعیت فرار میکنم بیشتر سراغم میاد؟ •هیچ گونه مسئولیتی را قبول نمی‌کنم! •لطفا اگه وقت تون تلف میشه ، اینجا نمونین.. دوستان تو مجازی حق‌الناس زیاده حلال کنید💔❤️‍🩹
مشاهده در ایتا
دانلود
https://eitaa.com/Autonomie/1283 اگه پی دی اف شو پیدا کردم میخونم🙏🏻 جوری که حساب کردم توی تابستون میتونم حداقل ۹۰ تا کتاب بخونم🥳 #ف ~ اگه دوست داری بخونی ، بخون؛ ولی نزدیک جارون نشو..!
https://eitaa.com/Autonomie/1280 اینجوری فکر نکن... همه بدبختی های خودمونو داریم... مشکلات هر انسان بستگی به ظرفیت خودش داره... حتما حکمتی توش بوده🙏🏻🤍✨ #ف ~ شده به خاطر اینکه با یکی از دوستات صمیمی تری ، بقیه ناراحت بشن و وقتی سعی کنی اونایی رو که ناراحت شدن رو آروم کنی ، اون یکی با تو قهر کنه؟
راستی ، فکر کنم ناشناس اصلی درست شد.
ارهههه درست شددددرنینحزتیحیخررتی #ف ~ 😍🫱🏾‍🫲🏽
. ~ فکر کنم برای امتحان کردن بود؛ نه؟
ام دوتا چرت و پرت تو ناشناس زاپاسه گفتم... خواستی بخون... خواستی نخون #ف ~ باید بخونم تا بفهمم واقعا چرت و پرته یا نه. (که نیست)
https://eitaa.com/Autonomie/1295 اره🤣 #ف ~ دیدی چه خوب فهمیدم؟ بهبه به من.
https://eitaa.com/Autonomie/1290 من هنوز ... جست موندم😐🤣 جارون اگه میمیره که برا من... ولی اگه قراره زنده بمونه برا تو معامله منصفانه اییه🤣 #ف ~ این تیکه رو نذاشتم چون ممکن بود باعث اسپویل دیگران بشه 😭 نمی‌دونم😭😭😭 هنوز تا تهش نخوندم که بفهمم زنده میمونه یا نه😭😭 ولی مرده‌شم برای من😭😭 عشق آدم اگه بمیره ، بازم عشقش باقی میمونه😭😭😭
https://eitaa.com/Autonomie/1297 خب بزار بزنم تو ذوقت😁 اون نقطه رو بعد از پیامم فرستادم یعنی مطمئن بودم پیامم میاد اونو فرستادم که مطمئن بشم میبینی الان یا میزاری برا بعدا🤣 #ف ~ خب بذار منم بزنم تو ذوقت😁 توی ناشناس زمان ارسال رو میزنه😁😁
https://eitaa.com/Autonomie/1298 من که عشق خودمو دارم چهار ساله بهش وفادارم🤣(شرلوک) ولی من با مرده ها بیشتر کنار میام✨😁 مرده ها برا من زنده ها برا شما❤🥺😁 #ف ~ نوچ. مرده و زندهٔ جارون برای خودمه.