eitaa logo
•‌ افکارِ آنه •
26 دنبال‌کننده
232 عکس
25 ویدیو
2 فایل
سأصبر حتّی یعلم الصّبر أنّنی‌ صبرت علی شیء‌ أمرّمن الصّبر... •چرا هرچی بیشتر از واقعیت فرار میکنم بیشتر سراغم میاد؟ •هیچ گونه مسئولیتی را قبول نمی‌کنم! •لطفا اگه وقت تون تلف میشه ، اینجا نمونین.. دوستان تو مجازی حق‌الناس زیاده حلال کنید💔❤️‍🩹
مشاهده در ایتا
دانلود
خسته شدم از انقدر ندونستن #ف ~ خسته شدم از ندونستن و وانمود به دونستن. خسته شدم از دونستن و وانمود به ندونستن.
از همه خستم... از زندگی خستم... از رویاهایی که هیچ وقت بهشون نمیرسم خستم... از آدمایی که هیچ وقت درست نمیشن خستم... از همه احمق ها خستم... از اینکه من نمیتونم مثل بقیه باشم خستم... از خودم بودن خستم... #ف ~ طبیعیه. منم همینطور. چه رویایی؟ بستگی داره. آدم ها رو نمی‌تونی عوض کنی. یا باید خودت رو عوض کنی ، یا اون آدما رو با آدم های دیگه. البته این هم به شخصش بستگی داره. منم همینطور. با احمق ها بحث نکن. بذار ذهنت سالم بمونه. هیچکس نباید مثل بقیه باشه. منم شبیه دیگران نیستم. چرا؟ دارم فکرمی‌کنم چی باعث میشه که یک نفر ، از اینکه خودش هست ، ناراحت باشه. هرچی که هست ، خوشحال میشم با من حرف بزنی و خستگی و ناراحتی خودت رو ، رو من خالی کنی.
•‌ افکارِ آنه •
از همه خستم... از زندگی خستم... از رویاهایی که هیچ وقت بهشون نمیرسم خستم... از آدمایی که هیچ وقت درس
من تو دلداری دادن یا هر چیز دیگه ای که اسمش رو میذارن خوب نیستم ، اینو قبول دارم؛ ولی تو شنیدن خوبم؛ یا حداقل سعی میکنم خوب باشم. شنیدن رو دوست دارم.
ناراحتم از اینکه می‌خوام اینجا رو دیلیت بزنم.
•‌ افکارِ آنه •
تموم شد.
یادم بیارین بعداً بگم.
آنه، اگر از این تنِ نحیفِ جاسمین چیزی بمونه خداشاهده من می‌دونم و تو.. لطفا پاک نکن ~ وای جاسمین :)))) واقعا خودم دوست ندارم ، ولی مجبورم(( کلی خاطره دارم((( این چنل با اکانت خودم نیست و نتونستم بفهمم چطور باید انتقال مالکیت بدم((( البته هنوز کلی مونده تا اکانت خودم رو بگیرم؛ شاید تا اون موقع فهمیدم که چکار کنم.
اذیت نمی کنم و درکت می کنم، من جای تو نیستم ولی آنه ازت ممنونم، ممنونم که باهات آشنا شدم، می دونم فعلا پاک نمی کنی ولی لطفا درکم کن امشب از اون شب هاست که دلم نمی خواد هیچ حصرتی باشه برام حتی یک پیام ساده که شتید بتونم بعدا هم بدم. پیوی ام توی پیام های سنجاق شده ایوون هست،اگر خواستی گاهی کنارم باش، بوووس ~ من ازت ممنونم جاسمین چون حس میکنم به خاطر تو بود که دیگه از نشون دادن عقایدم نترسیدم. و آره. حالا حالا ها نمی‌رم؛ برم هم از ایتا نمی‌رم( شاید به خاطر وجود تو و پانته‌آ و کوثر و چند نفر دیگه) . لینک جدید رو می‌ذارم. قلب بهت‌♡
وای آنه😭😭😭😭😭😭😭😭 تو نباید چنلتو دیلیت کنی آنهههه😭😭😭😭 (راستی مرسی اکلیلی شدممم😭✨🌷) #ف ~ خیلی بدبختم که وضعم اینه؛ نه؟
https://eitaa.com/Autonomie/1435 نههه نکنیاااا ~ 😭😭😭😭
خیلی خوشحال و خوشبختم که چنین دوست هایی پیدا کردم> (البته فکر نکنم من دوست خوبی باش_)