اذیت نمی کنم و درکت می کنم، من جای تو نیستم ولی آنه ازت ممنونم، ممنونم که باهات آشنا شدم، می دونم فعلا پاک نمی کنی ولی لطفا درکم کن امشب از اون شب هاست که دلم نمی خواد هیچ حصرتی باشه برام حتی یک پیام ساده که شتید بتونم بعدا هم بدم.
پیوی ام توی پیام های سنجاق شده ایوون هست،اگر خواستی گاهی کنارم باش، بوووس
~
من ازت ممنونم جاسمین
چون حس میکنم به خاطر تو بود که دیگه از نشون دادن عقایدم نترسیدم.
و آره. حالا حالا ها نمیرم؛ برم هم از ایتا نمیرم( شاید به خاطر وجود تو و پانتهآ و کوثر و چند نفر دیگه) . لینک جدید رو میذارم.
قلب بهت♡
وای آنه😭😭😭😭😭😭😭😭
تو نباید چنلتو دیلیت کنی آنهههه😭😭😭😭
(راستی مرسی اکلیلی شدممم😭✨🌷)
#ف
~
خیلی بدبختم که وضعم اینه؛ نه؟
خیلی خوشحال و خوشبختم که چنین دوست هایی پیدا کردم>
(البته فکر نکنم من دوست خوبی باش_)
هدایت شده از علیاکبر رائفیپور
2.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حضرت داوود (ع) در سن هفت سالگی هنگامی که برای کمک به برادرانش در سپاه طالوت حضور یافت با «فلاخن» جالوت را هدف قرار داده و موجب پیروزی سپاه مومنین شد.
بسیاری از مردم درک صحیحی از قدرت این سلاح باستانی که از قضا ریشهای کاملا ایران دارد در ذهن خود ندارند.
در اوستایی آنرا
«fradaxšanā «فْرَ-دَخْ-شَ-نا
می خواندند
در زبانهای ایرانی میانه، بخش آغازین fr- بهتدریج سادهتر شد و بخش -daxš- نیز دچار تغییر آوایی گردید.
شکلی نزدیک به:
falaxšan (فَ-لَخْ-شَن)
سپس صدای «ش» پیش از «ن» حذف یا ساده شد:
falaxan (فَ-لا-خَن)
هم اکنون خراسانی ها آنرا به شیوهای ایرانیتر یعنی با حرف «پ» به جای «ف»، (پلخمون) تلفظ میکنند.
اعراب به آن مقلاع (وسیله قلع و قمع کردن) و یهودیان آنرا «قِلَع یا کلع» مینامند.
و برای همین اسرائیلیها سامانه پدافند هوایی برد متوسط خود را (داووید کلع) یعنی فلاخن داوود نامگذاری کردهاند.
✅ کانال شخصی علیاکبر رائفیپور در ایتا👇
🆔 @raefipour
• افکارِ آنه •
هه پلخمون
جدی به هیچ کجای متن توجه نکردم جز همون قسمتی که گفت پلخمون.
https://eitaa.com/Autonomie/1443
اهم اهم اهم...
در اینجا مایلم فقط یک جمله بر زبان بیاورم🙏🏻
خفه شو گوسفند
اگه تو دوست بدی بودی من تا الان باهات حرف نمیزدم که عع وا.
یعنی چی! مودب بودن بسته دفعه دیگه غلط میکنی اینجوری بگیا! خودم یه جوری پیدات میکنم بعد خفت میکنما!😊
#ف
~
ام.. اممم... چیزه ،،، غلط کردم.
https://eitaa.com/Autonomie/1447
آفرین دختر گل🙏🏻✨
دیگه انقدر شکست نفسی نکن باشه؟👈🏻👉🏻
#ف
~
شکست نفسی چیه ، راست میگم دیگه.
بلد نیستم دوست هام و نگه دارم...
از الان میترسم شما رو هم از دست بدم...( البته اگه شما من رو دوست خودتون بدونید)
https://eitaa.com/Autonomie/1448
میدونی مشکل منم همینه... نمیتونم دوست هامو نگه دارم و باورت میشه تنها دوستی که باهاش حرف میزنم فقط تویی؟
من واقعا از آشنا شدن باهات خوشحالم✨
و امیدوارم تا آخر عمرم باهم دوست بمونیم
#ف
~
امیدوارم♡
• افکارِ آنه •
https://eitaa.com/Autonomie/1448 میدونی مشکل منم همینه... نمیتونم دوست هامو نگه دارم و باورت میشه تن
و من هم بسیار خوشحالم که با شما ها آشنا شدم
https://eitaa.com/Autonomie/1450
اکلیل سراسر وجودم را فرا گرفت✨😭
#ف
~
😭❤️🩹