eitaa logo
خانواده با نشاط ما
20.3هزار دنبال‌کننده
3.3هزار عکس
3.8هزار ویدیو
0 فایل
خانواده شاد هفت نفره ما با چهار تا دختر 👧🏻👧🏻👧🏻👧🏻 و یک پسر🧒 اینجا از خانواده شلوغ پلوغمون تجربیات خودم حرف می زنم 💖💖 اگه کارم داشتی @Banosiri_tabrz تبلیغات: @tab_Banosiri
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
‍ سلام صبح زیباتون بخیر 🌸🍃 💖سلامی به زیبایی عشق 🌸به طراوت لبخند 💖به روشنایی خورشید 🌸به سبزی غزل، 💖به رایحه مریم و شب‌بو 🌸به شما دوستان جان 💖صبحتون سرشار از مهربانی سه شنبه تون پُر برکت 🌸🍃 .
🌸🍃علامه طباطبایی : تا زنده هستید دائم مشغول فرستادن و خواندن سوره قل هوالله احد باشید. زمانی که انسان در قبر قرار گرفت ارزو میکند شخصی کنارقبرش بیاید وبرایش یک فاتحه ای یا صلواتی بفرستد. «» .
🌸🍃 💞 : 🌿ای فرزند آدم! مرا در روزهای خوشی یاد کن، تا در روزگار گرفتاری، تو را اجابت کنم.🌷 📚بحار؛ 14:37🌾 ‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌❀••┈••❈✿♥️✿❈••┈••❀ حدیث گرافی🍃 ☀ 🖤 🖤 . .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 مشاهدات محتضر در هنگام مرگ 👁 💢از روایت مختلف می‌شود استفاده کرد که محتضر در هنگام مرگ ۵ چیز را می‌بیند! ‌‌ ‌ .
👌 🍁 در قیامت نوبت حساب کردن مثقال ذرّه‌هاست... درشت‌ها که حساب کردنشان واضحه❗️ 🍁 مثقال ذرّه که می‌گویند؛ 💥 یعنی همان چند لحظه‌ای که بوی عطر تو مردم را به هم می‌ریزد...❗️ 🍁مثقال ذرّه که می‌گویند؛ 💥یعنی همان چند لحظه‌ای که با ناز و عشوه برای نامحرمی می‌خندی ولی فکرش ساعت‌ها درگیر همان یک لبخند شماست...❗️ 🍁 مثقال ذرّه که می‌گویند؛ 💥 یعنی همان چند لحظه‌ای که حواست به حجابت نیست و جوانی نیز در آن حوالی است و انگار نه انگار... ❗️ 🍁 مثقال ذرّه حساب و کتاب زمانی است که؛ 💥 با شوهرت بلند می‌خندی و دختر مجردی هم درحال شنیدن است...❗️ 🍁 مثقال ذرّه حساب و کتاب زمانی است که؛ 💥در پایان صحبت‌هایت با نامحرم از روی ادب جانم و قربانت می‌پرانی و رابطه‌ای را به همین اندازه سرد و گرم می کنی...❗️ 🍁 مثقال ذره؛ 💥یعنی همان چند لحظه‌ای که با فروشنده صمیمی می شوی❗️ 💥💥 قدر این‌ها پیش ما خیلی کوچک است و به حساب نمی‌آیند...💥💥 مثقال ذرّه که می‌گویند همین هاست😔 💥همین کارهای کوچکی که به چشم خیلی کوچک است ❗️ ♻️ امّا انتهایش را روزی که پرده‌ها کنار رفت، خواهیم دید و دیگر فرصتی برایمان نیست ......‼️ 🌿الهی گناهان بزرگ و کوچک و مثقال ذره های ما را با قلم عفو و بخشش خود پاک .
✍رسول الله صلی الله علیه و آله می فرماید: شفاعتم فردای قیامت نصیب کسی نمی شود که نماز واجبش را به تاخیر می اندازد. حضرت عزرائیل سلام‌الله علیه،‌ شبانه‌ روز پنج بار به هر خانه نگاه می‌کند، پیامبر اکرم فرمودند: این پنج بار در اوقات پنجگانه نماز است تا ببیند آنها در موقع نماز، چه می‌کنند. هر خانه که در آن به نماز، در پنج وقت خود اهمیت داده شود، حضرت عزرائیل شهادتین را تلقین صاحب آن خانه می‌کند! خود حضرت عزرائیل شهادتین رو تلقین میکنن!!! 📚 امالی طوسی ،ج ۱، ص ۴۴۰
«🌸🍀» 🤔اگر نماز نخوانم چطور میشود⁉️ 💟⇦•حضرت فاطمه علیه السلام فرمود:از پدرم رسول خدا (ص) درباره ی مردان و زنانی که به نمازشان اهمیت نمیدهند و سبک میشمارند سوال کردم که جزای آنها چیست؟ ✳️⇦•پیامبر اکرم (ص) فرمود: خداوند آنها را به ۱۵ بلا گرفتاری میکند: 👈 شش عذاب در دنیا: ۱و۲. برکت را از عمر و رزق و روزی او میگیرد؛ ۳. سیمای (نیک) صالحین را از چهره اش محو میکند؛ ۴. هر کاری بکند، بدون پاداش خواهد بود؛ ۵. دعایش مستجاب نخواهد شد؛ ۶. برای وی بهره ای از دعای صالحین نخواهد بود. 👈 سه عذاب هنگام مرگ: ۷.خوار و ذلیل میمیرد؛ ۸و۹. گرسنه و تشنه جان خواهد داد، به طوریکه اگر از همه ی نهرهای دنیا به او آب داده شود، تشنگی او برطرف نخواهد شد؛ 👈 سه عذاب در قبر: ۱۰. خداوند فرشته ای را برمیگزیند تا آسایش او را در قبر سلب نماید؛ ۱۱. قبرش را تنگ گرداند؛ ۱۲.قبرش تاریک خواهد بود؛ 👈 سه عذاب در قیامت: ۱۳. ملکی او را به سوی موقف حساب می کشاند، در حالیکه مردم او را مینگرند؛ ۱۴. حسابرسی او در قیامت سخت خواهد بود؛ ۱۵. خداوند با نظر رحمت به او نمی نگرد، و او را از گناه پاک نمی کند و برای او عذاب دردناک است. 📚منبع:مستدرک الوسائل، ج۳: ۲۳ 🕊|🌱🌸⃟⃟🍀|⇝ .
✨﷽✨ 🏜در احوال قیامت ✍روز قيامت روزى است كه هر فردى را بلند مى كنند تا همه او را ببينند، آن وقت منادى ندا مى كند: هركس به اين شخص حقّى دارد بيايد. آنگاه طالبينِ حقوق به او رو مى آورند، كسانى را كه شايد اصلاً خودش احتمال نمى داده حقوقشان را اداء نكرده است ، اطرافش را مى گيرند. 🔥آبروى كسى را ريخته ،يا غيبت كسى را كرده، مالِ كسى را خورده يا به كسى بدهى داشته و فراموش نموده ، از او مطالبه حق مى كند، بيچاره بايد از حسناتِ خود به آنها بدهد. در روايات آمده كه ؛ براى يک درهم مال ،هفتصد ركعت نمازِ مقبول را بايد بدهد، ديگر مصيبت از اين بدتر؟ در صورتيكه حسناتش تمام شود، بايد در مقابل از گناهانِ صاحبانِ حقوق بردارد و بار آنها را سبک تر نمايد. 🌪قيامت به قدرى سخت است كه برادر از برادر و پسر از پدر و مادر از پدر، زن از شوهر و شوهر از زن فرار مى كند، از ترس اينكه نكند حق خود را مطالبه كند. 📚حقایقی از قرآن ، صفحه ۱۹ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ .
چیزی که باعث غرق شدنت میشه افتادن توی آب نیست موندن زیر آب و بالا نیومدنه ! مراقب باشیم تو اشتباهات خودمون نمونیم .. .
[المجالس للمفید]، [الأمالی للشیخ الطوسی] الْمُفِیدُ عَنِ ابْنِ قُولَوَیْهِ عَنْ أَبِیهِ عَنْ سَعْدٍ عَنِ الْبَرْقِیِّ عَنْ سُلَیْمَانَ بْنِ مُسْلِمٍ الْکِنْدِیِّ عَنِ ابْنِ غَزْوَانَ عَنْ عِیسَی بْنِ أَبِی مَنْصُورٍ عَنْ أَبَانِ بْنِ تَغْلِبَ عَنْ أَبِی عَبْدِ اللَّهِ علیه السلام قَالَ: نَفَسُ الْمَهْمُومِ لِظُلْمِنَا تَسْبِیحٌ وَ هَمُّهُ لَنَا عِبَادَةٌ وَ کِتْمَانُ سِرِّنَا جِهَادٌ فِی سَبِیلِ اللَّهِ ثُمَّ قَالَ أَبُو عَبْدِ اللَّهِ یَجِبُ أَنْ یُکْتَبَ هَذَا الْحَدِیثُ بِالذَّهَبِ. 💕🍃امام جعفر صادق علیه السّلام فرمودند: نفس کشیدن با غم و اندوه برای مظلومیت ما خاندان، تسبیح گفتن برای خدا، و غمگین بودن برای ما عبادت، و پنهان داشتن اسرار ما جهاد در راه خدا است** 🌺🌱 سپس فرمود: واجب است که این حدیث را با طلا بنویسند. 📖بحارالانوار، ج۴۴،ص۲۷۹،ح۴ .
🔴 ✍ قسمتی از کتاب با بابا، توصیف بهشت برزخی: آنجا همه چیز واقعی بود. هیچ چیزی انسان را آزار نمیداد. نور بود، ولی آفتاب انسان را اذیت نمی کرد. سرما و گرما معنا نداشت. همه چیز در اوج زیبایی بود. سرسبزی آنجا و درختان و بوته هایش هیچ مثل و مانندی در دنیا نداشت. آنجا گرسنگی، بی حالی، مریضی و هر چه که از ضعف جسمی است معنا نداشت. من از یک محیط بی ارزش، وارد یک مکان بسیار عالی شده بودم. نمیدانم آنچه دیده ام را چگونه توصیف کنم. مگر می شود با علم محدود بشری و با این کلمات و عبارات، بهشت را توصیف کرد؟! آنجا تمام درختان و بوته ها و همه چیز در اوج زیبایی بود... 📚 منبع: کتاب با بابا 🆔 .
۱۰ کیلو لاغـــــــری فقط با این تکنیک ها 🔥🔥 کـــــــــــاش اینارو زودتـــــر می‌فهمیدم ❗❗ بیا اینجــــــا و رایگـــــــــــان استفاده کن 👇👇👇👇👇👇 تکنیک های رایگان لاغری https://eitaa.com/joinchat/2534211836Cf213648280
معما⁉️ در اتاقی ۴ نفر وجود دارند که اولی در حال نماز و دومی با زبان روزه مشغول مناجات با خداوند و سومی و چهارمی هم زن و شوهری هستند که در کنار هم نشسته اند. ناگهان، شخص پنجمی وارد میشود که با ورود او، علاوه بر اینکه نماز و روزه آن دو شخص باطل میشود، زن وشوهر نیز بهمدیگر، نامحرم می شوند. شخص پنجم چه کسی است؟؟؟؟                    مشاهده جواب مشاهده جواب مشاهده جواب
👈 حتما باتامل بخوانید 🌺🌱چه بسیار کسانی که ”اول هفته، برای آخر هفته“ ”سه‌روز پیش، برای‌دو روز پیش“ و دیشب برای انجام کارهایی که امروز قرار بوده انجام دهند برنامه ریزی کرده بودند، اما دیگر میان ما نیستند... ❤️🍃الله متعال می فرماید: ما تَدْرِي نَفْسٌ ما ذا تَكْسِبُ غَداً... کسی‌نمی‌داند فردا چه‌به دست می آورد (لقمان/34) 🌸🌱و همچنین‌الله‌می‌فرماید: {وَلَنْ يُؤَخِّرَ اللَّهُ نَفْسًا إِذَا جَاءَ أَجَلُهَا...} الله هرگز مرگ کسی را به تأخیر نمی‌اندازد هنگامی که اجلش فرا رسیده باشد (منافقون/11) 🌷🌱پس بنابراین: بشتابید به سوی انجام دادن کارهای خیر، که تنها در آخرت عمل صالح برای ما سودآور است، قبل از آنکه دیر شود، قبل از آنکه در آخرت فریاد بر آوریم: 🌱🌸 {قَالَ رَبِّ ارْجِعُونِ} پروردگارا! مرا (به دنیا) باز گردانید (مومنون/99) اما افسوس ‌که‌ دیگر آن روز بسیار دیر است.😔 .
🌱💕امام علي عليه السّلام : در شگفتم از كسى كه مى بيند هر روز از جان و عمر او كاسته مى شود ، امّا براى مرگ آماده نمى شود. 📚غررالحكم و دررالكلم ، ح 6253 .
چیزی که باعث غرق شدنت میشه افتادن توی آب نیست موندن زیر آب و بالا نیومدنه ! مراقب باشیم تو اشتباهات خودمون نمونیم .. .
اگه دنبال خاص بودنی سعی کن برا خدا و اهل بیت خاص باشی نه برای خلق خدا 👈 در این‌دنیای مدرن... پیر و جوان به دنبال گمشده ای هستند، ⬅️اما متاسفانه فراموش نموده اند که در این دنیای مدرن ویاهرعصری زیباترین نابترین و واقعی ترین خاص بودن در میان این همه انسانها طبق کلام قرآن 👇👇 💕 ”با تقوا ترین“💕 بودن است. 🌹🍃 إِنَّ أَكْـرَمَـكُمْ عِـنْـدَ الـلَّـهِ أَتْـقـاكُم 🌱 بی گمان گرامی ترین شما در نزد الله، باتقواترین شماست (حجرات/13) 👈 پس بدانید خاص فقط خداست وبندگانی که تقوا واعمال صالح دارند برای خداوند خاص هستند .
"حسین پناهی" حرف قشنگی زد گـــــفت: دیدی وقتی یه بادوم تلخ میخوری؟ سریع بعدش چنتا بادوم شیرین میخوری تا تلخیش از بین بره ! تو دیگه لذتی از بادوم های شیرین نمیبری ! فقط میخوای اون تلخی رو فراموش کنی ! وقتی هم که اون تلخی تموم شد... دیگه میترسی بادوم بخوری ! که نکنه دوباره تلخ باشه !!! عشق مثل اون بادوم تلخه ! بعدش با آدمای زیادی آشنا میشی !!!! ولی فقط برای فراموش کردن اون ! بعدش هم دیگه میترسی عاشق شی ! در اصل آدما فقط یه بار عاشق میشن ! از اون به بعدش یا واسه فراموشیه یا از اجبارِ تنهایی !
ما به یه دیت ساده اینجوری هم واسه شکوندن غم غروب سیزده راضی بودیم😒 .
پروفایل 🦋 .
كيستم؟ يک تكّه تنهايی چيستم؟ یک پيله دلتنگی تكّهٔ تنهايی‌ام؛ تاريک پيلهٔ دلتنگی‌ام؛ سنگی •علیرضا_رجبعلی ╭┈────── 🌄 @profile_ziba 💧 ╰───────➤
✅تنها کسی که در قیامت حسرت نخواهد خورد! ✍از امام علیه السلام پرسیدند: یوم الحسره،کدام روز است که خدا می فرماید: "بترسان ایشان را از روزحسرت"حضرت جواب دادند: آن روز قیامت است که حتی نیکوکاران هم حسرت می خوردند که چرا بیشتر نیکی نکردند. پرسیدند: آیا کسی هست که در آن روز حسرت نداشته باشد؟ حضرت فرمودند: آری،کسی که در این دنیا مدام بر رسول خدا صلوات فرستاده باشد. 📚وسائل الشیعه ج۷،ص۱۹۸ . .
👈 پنج نوع قیامت داریم انواع ساعت- يعنى قيامت- پنج است: ⬅️ (۱) نوعى آن است كه در هر آن و ساعت است. ⬅️(۲) نوعى مرگ طبيعى است چنانكه پيامبر عليه الصلاة و السلام فرمود: هر كس بمرد پس قيامتش قيام كرده است. ⬅️(۳) نوعى موت ارادى است «قبل از آن كه به مرگ طبيعى بميريد به مرگ اختيارى بميريد». ⬅️(۴) نوعى ديگر از ساعت آن است كه همه در انتظار آنند(قيامت خواهد آمد و شكى در آن نيست) رسالة رتق و فتق ما متكفل بيان اين نوع ساعت است. ⬅️(۵) نوع پنجم ساعت فناء في اللّه و بقاء باللّه عارفان موحد است كه به قيامت كبرى موسوم‏ است. ⬅️منبع: ممد الهمم در شرح فصوص الحکم ⬅️ .
🌸☘پيامبر خدا صلى الله عليه و آله: ثواب صِله رَحِم، زودتر از ثواب هر كار خير ديگرى مى رسد إنَّ أعجَلَ الخَيرِ ثَوابا صِلةُ الرَّحِمِ الكافی جلد 2 صفحه 152 .
چهار عمل مختصر و مفید حضرت زهرا (سلام الله علیها) فرمودند: پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) بر من وارد شد در وقتی که رختخواب خود را پهن کرده بودم و میخواستم بخوابم. فرمود: ای فاطمه! مخواب مگر چهار عمل به جا آوری. ١. ختم قرآن کنی. ۲. پیغمبران را شفیع خود قرار دهی. ٣. مؤمنین را از خود، خشنود گردانی. ۴. حج عمره انجام دهی. این را فرمود و داخل نماز شد. من توقف کردم تانماز خود را تمام کرد. آنگاه گفتم: یا رسول الله! به چهار چیز امر فرمودی که من قدرت آن را ندارم در این وقت (كم) انجام دهم. آن حضرت تبسم کرد و فرمود: ١. هرگاه سوره ی توحید را سه مرتبه بخوانی گویا ختم قرآن کرده ای. ۲. هرگاه صلوات بر من و پیامبران قبل از من بفرستی، ماشفیعان تو در روز قیامت خواهیم بود. ٣. هرگاه استغفار برای مؤمنین کنی، پس تمامی ایشان از تو خشنود شوند. ۴. هرگاه بگویی: «سبحان الله و الحمدلله و لا اله الا الله و الله اکبر» پس حج عمره کرده ای. 📚خلاصه اذکار ـ مفاتیح الجنان ص961 .