eitaa logo
خانواده با نشاط ما
20.3هزار دنبال‌کننده
3.3هزار عکس
3.8هزار ویدیو
0 فایل
خانواده شاد هفت نفره ما با چهار تا دختر 👧🏻👧🏻👧🏻👧🏻 و یک پسر🧒 اینجا از خانواده شلوغ پلوغمون تجربیات خودم حرف می زنم 💖💖 اگه کارم داشتی @Banosiri_tabrz تبلیغات: @tab_Banosiri
مشاهده در ایتا
دانلود
✅این مطالب رو وقتی رفتیم تو قبر بهش می‌رسیم، 👌ولی از الان بدونیم که بعدا جزو اینها نباشیم: 🌱🌺رسول خدا (صلی الله علیه و آله) فرمود: هیچ شب و روزی نیست مگر اینکه ملک الموت ندا سر میدهد و میگوید: ای اهل قبور، امروز و چه کسانی را میخورید، در حالیکه از مرحله مرگ گذشتید و به عالم غیب آگاه شدید؟ ◀️در جواب، مردگان میگویند: ما غبطه مؤمنین را میخوریم.... زیرا آنان نماز میخوانند و ما نمیخواندیم آنها زکات میدهند و ما نمیدادیم، آنها روزه میگیرند و ما نمیگرفتیم، آنها صدقه میدهند و ما نمیدادیم آنها ذکر خدا را میگویند و ما نمیگفتیم 📕إرشاد القلوب إلى الصواب، ج‏1، ص: 53 🎋☘ خوش به حال کسانی که در آنروز به جای حسرت خوردن، از نعمات بهشتی و همجواری با اهل بیت ع لذت می‌برد .
هیچ چیز تو رو نگران نخواهد کرد اگه اونی که مراقب تو هست رو باور کنی ... خدا مراقبته. ..باورش کن ... .
𝐴𝑙𝑙 𝑜𝑢𝑟 𝑖𝑚𝑎𝑔𝑖𝑛𝑎𝑡𝑖𝑜𝑛𝑠 𝑎𝑛𝑑 𝑑𝑟𝑒𝑎𝑚𝑠 𝑤𝑖𝑙𝑙 𝑐𝑜𝑚𝑒 𝑡𝑟𝑢𝑒 تمام تخیلات و آرزوهای ما به وقوع خواهند پیوست✨🍂 •☁️💙• .
یه عزیزی میگفت‌: "کسی که دوسش داریم یه زمانی میره، و وقتی زندگی کردن بدون اون رو یاد گرفتیم، برمیگرده.." خیلی حقه:) بخیر
🌺🌱حضرت رسول اکرم (ص) : اگر مردم فضیلت نمازشب را می‌دانستند، اگر برای خواندن آن بیدار نمی‌شدند، از غصه گریه‌های طولانی می‌کردند. 📚ارشاد القلوب، ج۱، ص۸۹ .
🍃💕امام على  السلام: ☘🌸 كسى كه يقين دارد از دوستان جدا مى شود و در خاك جاى مى گيرد و با حساب رو به رو مى شود و آنچه از خود بر جاى مى گذارد به كارش نمى آيد و به آنچه پيش مى فرستد نيازمند است، سزاوار است كه آرزو را كوتاه كند و در كار و عمل بكوشد مَن أيقَنَ أنّهُ يُفارِقُ الأحبابَ، و يَسكُنُ التُّرابَ، و يُواجِهُ الحِسابَ، و يَستَغني عَمّا خَلَّفَ، و يَفتَقِرُ إلى ما قَدَّمَ، كانَ حَرِيّا بِقِصَرِ الأمَلِ، و طُولِ العَمَلِ 📙بحارالأنوار جلد73 صفحه167 .
❗️دیدار با اولین فرشته پس از مرگ❗️ ❌ بارها به اشتباه شنیده‌اید که در شب اول قبر اولین فرشته‌هایی که به نزد میت می‌آیند؛ نکیر و منکر هستند . ✅ ولی «رومان» اولین فرشته‌ای است که پس از دفن، میت با او ملاقات می‌کند ، امام سجاد (علیه‌السلام) در دعای سوم صحیفه سجادیه (وَ رُومَانَ فَتَّانِ الْقُبُورِ؛ رومان آزمایش کننده مردگان در گور) به این فرشته مقرب الهی درود فرستاده است. ✍ او اعمال فرد را جمع‌آوری و دسته‌بندی کرده و تشکیل پرونده می‌دهد. «رومان» پس از بررسی اعمال، به نکیر و منکر می‌گوید که با میت مدارا کنند و یا او را به سزای اعمالش برسانند. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ .
یکی از بانوان مسلمان، روزها را می‌گرفت و شبها را در و عبادت به سر می‌برد. اما بود و با زبانش همسایگان خود را اذیت می‌کرد. 🌺🍃شخصی در محضر پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) از این بانو تعریف کرد که او اهل نماز و روزه است و تنها یک عیب دارد و آن این است که بد اخلاق است و . 💕🍃رسول خدا صلی الله علیه و آله فرمودند: « لا خیر فیها هی من أهل النار»: در آن زن هیچ خیری نیست، او اهل جهنم است. 📚بحارالانوار، ج ۷۱، ص .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⏳ وقتی که حضرت عزرائیل برای قبض روح حضرت نوح آمد ♦️ حضرت نوح گفت : وقت تمام شد ؟ 🔸حضرت عزرائیل گفت : بله تمام شد و زمان اجل رسیده است ... ♦️حضرت نوح گفت : چه زود .
نابودي انسانهاي شریف و رونق بازار فرومایگان این نیز از جمله نشانههاي قیامت است که انسانهاي شرافتمند، خردمند و اهل دانش و باحکمت میمیرند و افراد نادان و آشوبگر جاي آنان را پر میکنند؛ زیرا فضا براي آنها خالی میشود. آنحضرت  فرمود: «والذي نفس محمد بیده لا تقوم الساعۀ حتى یظهرالفحش والبخل، ویخون الأمین ویؤتمن الخائن، ویهلک الوعول ویظهر التحوت.» فقالوا: یارسول االله وما الوعول وما التحوت؟ قال: «الوعول وجوه الناس وأشرافهم والتحوت الذین کانوا تحت أقدام الناس  یعلم بهم.» 1 «سوگند به ذاتی که جان محمد در قبضهي اوست، قیامت برپا نخواهد شد تا آن که فحاشی و ناسزاگویی و بخل عمومی شود و امانتدار خاین و خیانتکار امین به حساب آید و وعول از بین بروند و تحوت ظاهر شوند.» اصحاب پرسیدند: یا رسولاالله! منظور از وعول و تحوت چه کسانی هستند؟ فرمود: «منظور از وعول، افراد سرشناس و از تحوت کسانی هستند که زیر پاهاي مردم بودند و براي مردم شناخته شده نبودند.» به عرصه آمدن فرومایگان به این صورت خواهد بود که پستها و رسانههاي گروهی را به دست میگیرند، طبل زنان زیادي گرد آنان جمع خواهند شد و انسانهاي خردمند و خیرخواه از مردم و رسانهي گروهی باز داشته میشوند. بنابراین فقط خوانندگان، رقاصان و افراد هرزه و فاحشه گر در میان مردم شهرت پیدا میکنند، ولی افراد دانشمند و مخترع و متخصصان در رشته هاي پزشکی و هندسه و... جایگاهی نخواهند داشت. این از علایم آشکار است. این در حالی است که مردم پیوسته به سخنرانیهاي دینی روي میآورند و در بیشتر کشورها میبینی که مردم به علما و دعوتگران احترام میگذارند و به مجالس ذکر علاقه دارند و برنامههاي دینی وکانالهاي ماهوارهاي را پی میگیرند و شبکههاي ماهوارهاي روز به روز افزایش مییابند، و حتی توجه غیر مسلمانان به سخنرانیهاي دینی ملحوظ و ملموس است و سود بسیاري دربر دارد. ____________________ 1- مستدرك حاکم، شماره 8644 ،طبرانی المعجم الکبیر، شماره 10556 .آلبانی در سلسله الاحادیث الصحیحه این حدیث را صحیح دانسته است.
🔴 ✍ در ماجرای عمل جراحی، تجربه نزدیک به مرگ برایم پیش آمد و برخی عذاب های برزخی را مشاهده کردم. یکی از این عذاب ها بوی تعفن وحشتناکی بود که تحمل آن بسیار مشکل بود. من تا یک هفته پس از بهبودی حالات عجیبی را حس می کردم. همنشینی با برخی افراد برایم لذت بخش و برخی... از جمله اینکه وقتی یک خانم بدپوشش یا انسان بی حیا که در مسائل ناموسی، توجهی به دستورات خدا نداشت را مشاهده میکردم، یکباره همان بوی تعفن آزاردهنده را حس می کردم! برخی از این افراد، آرایش کرده و عطر و ادکلن استفاده کرده بودند، ولی بوی تعفن جهنمی آنها باعث می شد از آنجا فرار کنم! 📙 برگرفته از کتاب سیزده چهارده. اثر گروه شهید هادی .