eitaa logo
خانواده با نشاط ما
20.3هزار دنبال‌کننده
3.3هزار عکس
3.8هزار ویدیو
0 فایل
خانواده شاد هفت نفره ما با چهار تا دختر 👧🏻👧🏻👧🏻👧🏻 و یک پسر🧒 اینجا از خانواده شلوغ پلوغمون تجربیات خودم حرف می زنم 💖💖 اگه کارم داشتی @Banosiri_tabrz تبلیغات: @tab_Banosiri
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 یکی از حقه های شیطان! ✍ آیت الله فاطمی نیا ره: استادی داشتم كه از اولیاء خدا و بسيار مرد بزرگی بود ، خدمت امام زمان عليه السلام رسیده بود .ایشان می فرمود : زمانی که قرار است خیری به انسان برسد ، شيطان به هر طريق ممكن تلاش می كند مانع رسيدن آن خير شود . برای مثال می خواهی دعا كنی ، سريع وسوسه می‌کند که برای چه دعا می کنی ! مگر تا به حال دعاهايت مستجاب شده است !؟ اينها وسوسه های شيطان است و نبايد به آن ترتيب اثر داده شود . گفته شد : کسی که دعا می کند دست خالی برنمی‌گردد ، و بالاخره چیزی در کاسه او می‌ریزند . ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌ .
امروز به تمام زیبایی های که در اطرافت باقی مانده فکر کن و خوشحال باش... .
🎉پیام هر روز خداوند به بندگانش 🎉روزی سرشار از شادی و نشاط را 🎉تجربه کن و مشکلاتت را به من بسپار 🎉خداوند همراه لحظه هایتان .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
قشنگ ترين نگاهم را برايت ڪنار گذاشتم تا بدانے هميشه انتظار ديدنت را دارم... ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 🕊🤍჻ᭂ࿐✦❥❥❥❥✿ ‌‌‌‌‎ ‌ بخیر
🔴 چه كنيم تا از مرگ نترسيم؟ 🔹 قسمت یک: ✍ استاد قرائتی: براى اينكه از مرگ نترسيم، ابتدا بايد چيزهايى را كه از عوامل ترس است از بين ببريم، يعنى اگر ريشه ترس، ناآگاهى و ضعف شناخت و خيال نابودى و سقوط است، بايد به دليل عقل و راهنمايى هاى قرآن بدانيم كه مرگ به معناى نيستى نيست و بدين وسيله با اوّلين عامل ترس از مردن مبارزه كنيم. اگر ترس به خاطر دلبستگى به دنيا و جدايى از مال و فرزند و همسر است، بايد بدانيم كه اگر خداوند در آستانه مرگ ما را از خانه و مال و فرزند فانى جدا مى كند، در عوض نعمت هاى ديگر (كه قابل قياس با نعمت هاى دنيا نيست، ) در اختيارمان قرار مى دهد. پس بايد در دنيا سعى كنيم كه زاهد باشيم و نگذاريم حبّ دنيا در دل ما آنچنان اثر كند كه جدايى از آن مثل كندن چسب زخم از پشت دست، سبب زجر ما شود. البتّه منظور اين نيست كه مال و ثروت بد است، بلكه علاقه و وابستگى به آن خطرناك است كه سبب ترس از مرگ و جدايى از آن مى شود. زيرا مالى كه بتوان با آن آخرت را آباد كرد، باعث اشتياق انسان به مرگ و ترك دنيا مى شود. اگر ترس به خاطر تصوّر ورود به يك مرحله مبهم و تاريك و خطرناك است، بايد بدانيم كه راه مرگ تاريك نيست، بلكه پاگذاردن به يك مرحله از مراحل تكاملى انسان است و در جاى خود لازم و زيباست. زيرا مرگ و حركت به سراى ديگر و طىّ كردن مراحل تكاملى، يكى پس از ديگرى سبب رشد و امرى لازم و ضرورى است. 📚 کتاب معاد، استاد قرائتی .
حتما بخونید 🍀🌸إنَّ الَّذِينَ يَخْشَوْنَ رَبَّهُم بِالْغَيْبِ لَهُم مَّغْفِرَةٌ وَأَجْرٌ كَبِيرٌ فرقان 12 🍀🌸همانا كسانى‏كه از پروردگارشان در نهان مى‏ترسند، برایشان آمرزش و پاداشى بزرگ است. ⁉️اگر کسی نمیتواند گناهانش راترک کند باید چکار کند ⁉️ 💢دوراه دارد : 1. به هیچ وجه از رحمت خدا نا امید نشود و اگرگناه کرد دوباره توبه کند حتی اگر هزاربار توبه شکست نا امید نشود 2. اگر مبتلا به کبیره ای هست بداند عاقبت عجیبی پس از در انتظار اوست 💢البته سخن ما با کسانی است که به اعتقاد دارند و این که قرآن مستقیما از طرف خداوند فرستاده شده است. .
⚡️ ⚡️ ⛔️به خاطر ۳چیز هیچگاه کسی رو مسخره نکن: ۱_چهره ۲_والدین. ۳_زادگاه. چون انسان هیچگاه حق انتخابی در مورد آنها ندارد. 🌹به زیباییت نناز تو خلقش نکرده ای ، آفریدگارجهانیان امرش براین زیبایی قرارگرفته 🌱افتخار به اصل و نسبت نکن تو انتخابش نکرده ای سیرتکاملی جهان براین امرقراگرفته ❣اگه میتوانی [ ایمان واخلاق] [مَنِش] [و انسانیتت رابساز ] چون فقط خودت هستی که این خصلت ها رو درخودت بوجودمیاری👌 .
💠دیدن تمامی اعمال در یک لحظه در قیامت💠 ⁉️ چگونه میشود انسان در قیامت در یک لحظه به تمامی اعمال خود، از اول زندگی تا لحظه مرگش، احاطه و علم پیدا می‌کند؟ به این آیه توجه کنید: 💢 وَ وُضِعَ الْكِتَابُ فَتَرَى الْمُجْرِمِينَ مُشْفِقِينَ مِمَّا فِيهِ وَيَقُولُونَ يَا وَيْلَتَنَا مَالِ هذَا الْكِتَابِ لَا يُغَادِرُ صَغِيرَةً وَلَا كَبِيرَةً إِلَّا أَحْصَاهَا وَوَجَدُوا مَا عَمِلُوا حَاضِرًا وَلَا يَظْلِمُ رَبُّكَ أَحَدًا.[کهف آیه 49] در روز كتاب‌ گذارده‌ ميشود، پس‌ تو ای پيغمبر! میبينی كه‌ مردمان‌ مجرم‌ از آنچه‌ در آن‌ هست‌ به‌ خوف‌ و ترس‌ میافتند و ميگويند: 🔹ای وای بر ما! اين‌ چه‌ كتابی‌ است‌ كه‌ از شمارش‌ هيچ‌ عمل‌ كوچكی و يا بزرگی دريغ‌ نكرده‌ است‌. 🔹و آنچه‌ را كه‌ در بجای آورده‌ بودند، همه‌ را یکجا حاضر میيابند 🔹و پروردگار تو به‌ هيچ‌ كس‌ ظلم‌ نمیكند ✅زمان از خصوصیات عالم دنیاست و در قیامت زمان به این صورت که در دنیا هست نمی‌باشد 👌 وقتی كه‌ بشر برای‌ حساب‌ و كتاب‌ محشور میشود از زمان‌ بالاتر میرود و در یک لحظه بر تمام‌ أفعال‌ و كردار خود، اطّلاع‌ پيدا ميكند، ‌ 👈در واقع چنانچه‌ زمان‌ برداشته شود، ديگر‌ گذشته‌ و آينده‌ و حال‌ برای ما مساوی است‌ و ما ميتوانيم‌ با يك‌ نظر به‌ تمام‌ آنها نگاه کنیم، ⏱چون‌ آنچه‌ بين‌ ما و موجودات‌ گذشته و آینده، فاصله‌ میاندازد زمان‌ است و با برداشته شدن زمان‌ ديگر گذشته و آینده ‌معنی ندارد، 👌 زمان‌ حضرت آدم‌ با زمان‌ حضرت‌ نوح‌ و‌ ديگر پیامبران و يا زمان‌ ائمه يكسان‌ خواهد شد و همه‌ و همه‌ یکجا حاضر و در یک رديف‌ هستند. 📕 معادشناسی علامه طهرانی ج ۶، ص ۱۰۷ – ۱۰۸ .
دولت‌امام‌عصر 💠چه چیزهایی از پیامبران نزد حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف است؟ ۱-تابوت آدم ۲-وسيله‌ی نجاری نوح•° ۳-مجموعه‌ی ابراهيم •° ۴-عصای موسی•° ۵-حجر موسی•° ۶-تورات موسی•° ۷-الواح موسی •° ۸-تابوت موسی•° ۹-انجيل عيسی•° ۱۰-رحل عيسی•° ۱۱-صاع يوسف •° ۱۲-پيراهن يوسف•° ۱۳-تاج سليمان•° ۱۴-انگشتر سليمان•° ۱۵-مکيال شعيب•° ۱۶-آئينه شعيب•° ۱۷-زره داود•° ۱۸-ترکه هود و صالح•° ۱۹-پيراهن پيامبراکرم•° ۲۰-زره پيامبراسلام•° ۲۱-انگشتر رسول خدا •° ۲۲-عصای پيامبراکرم•° ۲۳-شمشير ذوالفقار•° ۲۴-مصحف اميرالمومنين علی •° ۲۵-عهدنامه مخصوص پيامبر •° ۲۶-ميراث جميع پيغمبران و مرسلين و همه ی کتب آسمانی ديگر...•° 📚مهدي منتظر ص۴۶ و ۴۷ معجم احاديث الامام .
نیامد دامن وصلت به دستم هر چه کوشیدم.. •هوشنگ_ابتهاج .
⁉️ مردگان روز چگونه از قبرها مبعوث میشوند؟ ✨از حضرت صادق علیه السلام روایت است که چون پروردگار اراده کند که عالم آفرینش را مبعوث فرماید، بر زمین چهل روز باران می بارد قطعات بدن بهم می پیوندند و روی آنها گوشت روئیده میشود. 🔹سپس آن حضرت فرمود: جبرائیل نزد اکرم صلی الله علیه و آله و سلم آمد و دست او را گرفت و به بقیع آورد؛ تا اینکه کنار قبری رسیدند و جبرائیل صاحب آن قبر را صدا زد و گفت: به اذن خدا برخیز! 🔹 مردی که موهای سر و صورتش سفید بود از میان برخاست و خاک را با دست خود از چهره خود پاک میکرد، و می گفت: الْحَمْدُ لِلهِ وَ اللَهُ أَکْبَرُ. جبرائیل به او گفت: به اذن خدا دو مرتبه در قبر باز گرد! 🔹سپس به کنار قبری دیگر آمدند و جبرائیل صاحبش را ندا درداد: به اذن خدا برخیز! از میان قبر مردی با چهره و سیمای سیاه برخاست و می گفت: یَا حَسْرَتَاهُ! یَا ثُبُورَاهُ! و سپس جبرائیل به او گفت: باز گرد به مکانی که بودی به اذن خدا. 🔹و پس از آن گفت: ای محمد! این قِسم مردگان در روز محشور میشوند. مؤمنان میگویند: الْحَمْدُ لِلهِ وَ اللَهُ أَکْبَرُ. و دسته دیگر میگویند: یَا حَسْرَتَاهُ، یَا ثُبُورَاهُ... 📚 بحار الانوار ج 7 ص .
کمتر از ۶۵ روز دیگه تا عید مونده ،این پوست و ازت میخوام ها. 😊 به هیچ عنوان فرصت استفاده از این محصولات شگفت انگیز رو از دست نده ✋😊 https://eitaa.com/joinchat/3812819107C27dadee671 فقط برو خاص ترین و شگفت انگیز ترین نتایج رو داخل کانال ببین🤩💪
🔺️🔻شمار شهدای غزه به ۲۴۲۸۵ نفر رسید وزارت بهداشت فلسطین در غزه: 🔹️ارتش رژیم صهیونیستی در طول ۲۴ ساعت اخیر ۱۵ مورد جنایت مرتکب شد که در آن ۱۵۸ شهروند فلسطینی شهید و ۳۲۰ نفر دیگر زخمی شدند. 🔹️با احتساب این شهدا، شمار کل شهدای نوار غزه از زمان آغاز حملات ارتش رژیم صهیونیستی در هفتم اکتبر (۱۵ مهر) به ۲۴ هزار و ۲۸۵ نفر و شمار زخمی ها به ۶۱ هزار و ۱۵۴ نفر افزایش یافت. ▫️ایرنا .
💠بهشت و جهنم💠 🔰امام محمد باقر علیه السلام می فرمایند: ⚜الجنة محفوفة بالمکاره و الصبر ، فمن صبر علی المکاره فی الدنیا دخل الجنة و جهنم محفوفة باللذات و الشهوات فمن اعطی نفسها لذتها و شهوتها دخل النار ⚜ در لا بلای ناراحتیها و صبر و شکیبایی و استقامت پوشیده شده است، هر کس در برابر ناراحتیها ( و ترک شهوات) در دنیا شکیبایی کند داخل بهشت می شود ⚜و در لا به لای لذات نامشروع و شهوات سرکش پیچیده شده و هرکس نفس خویش را در برابر این لذات و شهوات آزاد بگذارد داخل آتش می شود.   نورالثقلین ج 5 ص 507 حدیث 46 به نقل از تفسیر نمون📚 .
• می‌خوام همون دلیلی باشم که به خاطرش وقتی داری پیام‌های منو می‌خونی یه کم گوشیتو از دید بقیه کج کنی💭🤍 ♡ .
𝘿𝙤 𝙞𝙩 𝙣𝙤𝙬 𝙎𝙤𝙢𝙚𝙩𝙞𝙢𝙚𝙨 𝙡𝙖𝙩𝙚𝙧 𝙞𝙩 𝙗𝙚𝙘𝙤𝙢𝙚𝙨 𝙣𝙚𝙫𝙚𝙧 همین الان انجامش بده گاهی وقتها بعدا تبدیل میشه به هرگز🪄💛 •☁️💙• ‌ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
‏عشق تعریف زیاد داره، ولی به نظرم یکی از بهتریناش اونیه که میگه: خودتو خسته نکن، تو هیچوقت نمیتونی خودتو مثل من دوست داشته باشی! . .
✅آیا آرزوی مرگ برای خود انسان حرام هست؟ ✍آرزوي مرگ از سوي يك مومن نبايد ناشي از ناتواني در برابر مشكلات و سختي هاي زندگي باشد. فرد مومن بايد با تقويت دانش و معرفت ديني و قرآني خود، و ارتباط با خدا از طريق دعا و نماز، و تحكيم قدرت صبر و بردباري، و اراده و عزم خود بر مشكلات و سختي ها غلبه كند. روزي پيامبر اكرم (صلی الله علیه و اله و سلم) به عيادت بيماري رفت. از او احوالپرسي كرد. بيمار از درد و مشكلاتش ناليد و آرزوي مرگ كرد. حضرت به او فرمود:«لَا تَتَمَنَّ الْمَوْتَ فَإِنَّكَ إِنْ تَكُ مُحْسِناً تَزْدَدْ إِحْسَاناً وَ إِنْ تَكُ مُسِيئاً فَتُؤَخَّرُ تُسْتَعْتَبُ فَلَا تَتَمَنَّوُا الْمَوْتَ»(1) آرزوي نداشته باش، زيرا اگر تو آدم خوب و نيكو كاري باشي با طولاني تر شدن عمرت بر كارهاي نيك شما افزوده مي شود و اگر آدم بدي باشي با تأخير افتادن مرگت، چه بسا دچار عتاب گردي و توبه كني و يا گرفتار سختي و رنج هايي در دنيا شوي و آن ها كفاره بدي ها و گناهانت شود و به خاطر آن آمرزيده شوي. 📚۱-وسائل الشيعه، ج۲، .
🕊صلَّیَ اللهُ عَلَیکَ یَا اَبَاعَبدِاللهِ 💬 امام باقر علیه‌السلام فرمودند: يَا زُرَارَةُ! إِنَّهُ إِذَا كَانَ يَوْمُ الْقِيَامَةِ جَلَسَ الْحُسَيْنُ فِي ظِلِّ الْعَرْشِ، وَجَمَعَ اللهُ زُوَّارَهُ وَشِيعَتَهُ لِيَصِيرُوا مِنَ الْكَرَامَةِ وَالنَّضْرَةِ وَالْبَهْجَةِ وَالسُّرُورِ إِلَى أَمْرٍ لَا يَعْلَمُ صِفَتَهُ إِلَّا اللهَ. 🔰 ای زراره، روز حسین علیه‌السلام در سایۀ عرش بنشیند و خداوند زائران و شیعیانش را جمع سازد تا به کرامت و فرح و نشاط و سروری رسند که صفت آن را مگر خدا نمی‌داند. 📚 بحار الأنوار، ج۹۸، ص۷۵ .
✍ فضائل زیبای امیرالمؤمنین علی بن ابی طالب (ع) 🔹انتخاب رسول خدا برای همسری دخترش فاطمه زهرا (س) و سخن پیامبر: «خداوند در آسمان فاطمه را به همسری تو درآورد» 🔸اعتماد پیامبر به امیر المؤمنین و مامور ابلاغ پیام رسول خدا به جنیان 🔹نسل پاک امیر المؤمنین از حضرت آدم تا پدر ایشان، طبق فرموده‌ پیامبر خطاب به علی : «من و تو از زمان حضرت آدم تا عبدالمطلب در تمام طبقات حلال زاده بوده‌ایم و هیچ شبهه ای در گذشته ما وجود ندارد» 🔸پدر حسن و حسین، دو نواده و دو گل خوشبوی رسول خدا که فرمود: «حسن و حسین سرور جوانان بهشتی‌اند و پدرشان از آن دو بهتر است» 🔹داشتن برادری [جعفر بن ابی طالب] که مزین به دو بال است و در بهشت با فرشتگان پرواز می‌کند 📚 کتاب علی از زبان علی ➥
🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃 💢۱۵ بلای وحشتناک نتیجه بی اعتنایی به 💢 🍃🔆روزی حضرت زهرا(سلام الله علیها) کنار رسول خدا(ص) نشسته بودند🔆🍃. 🍃🌹حضرت فاطمه(س): از پدر بزرگوارش پرسید: پدر جان، یا رسول الله! زنان و مردانى که نسبت به نماز بى‌‌اعتنا هستند و نماز را سبک مى‌‌شمارند، چه عواقبى را در پیش دارند؟ 🍃💐رسول خدا(ص) فرمود: فاطمه جان! هر کسى از مردان و زنان نمازش را سبک بشمارد، خداوند او را به پانزده بلا مبتلا مى‌‌سازد: 🔷شش مورد در دنیا، سه مورد در وقت ، و سه مورد آنها در قبر و سه مورد در زمانى که از قبر خارج شود. 🔻اما آن شش بلایى که در دنیا دامنگیرش مى‌‌شود: 1- خداوند برکت را از عمرش مى‌‌برد. 2- خداوند برکت را از رزقش مى‌‌برد. 3- خداوند عزوجل سیماى صالحین را از چهره‌‌اش محو مى‌‌کند. 4- هر عملى که انجام مى‌‌دهد پاداش داده نمى‌‌شود. 5- دعایش به آسمان نمى‌‌رود. 6- بهره‌‌اى از صالحین براى او نیست. 🔻 اما آن سه بلایى که هنگام گرفتارش خواهد شد: 1- ذلیل از دنیا مى‌‌رود. 2- هنگام در حال گرسنگى خواهد بود. 3- تشنه از دنیا خواهد رفت، اگر چه آب نهرهاى دنیا را به او بدهند. 🔻اما آن سه بلایى که در قبر دامنگیرش مى‌‌شود: 1- خداوند ملکى در قبر براى او مى‌‌گمارد تا او را زجر دهد. 2- قبرش براى او تنگ خواهد شد. 3- گرفتار ظلمت و تاریکى قبر خواهد شد. ♦️اما آن سه بلایى که در روز گرفتارش خواهد شد: 1- خداوند ملکى را موکل مى‌‌سازد تا او را با صورت بر زمین بکشد، در حالى که خلایق تماشا مى‌‌کنند. 2- محاسبه اعمالش به سختى انجام مى‌‌شود. 3- خدا به نظر لطف به او نمى‌‌نگرد و براى اوست عذاب همیشگى. 📗منبع: فلاح السائل
🌹 آیت الله مجتهدی (ره) : ✍ می دانید قیمت دنیا را چه زمانی ما متوجه می شویم؟ وقتی اجل به سراغ ما می آید و از او مهلت می خواهیم: یک سال، یک ماه، یک هفته، یک روز، یک ساعت، اما او به ما مهلت نمی دهد و می گوید: «نمی شود.» پس آن وقت است که ما متوجه ارزش عمرمان می شویم. در لحظه قبض روح شدن می فهمیم که چه قدر یک ساعت این دنیا ارزش داشته است. 📚 کتاب در محضر مجتهدی جلد ۲ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌ .
شــــــــب انتهای زیباییست برای امتداد فردایی دیگر تا زمانی که سلطان دلت "خداست" کسی نمی تواند دلخوشیهایت را ویران کند! شبتون آرام و خوش در پناه خالق هستی شب بخیر😊✋ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❄️می‌توان زیبا زیست 🕊نه چنان سخت ❄️که از عاطفه دلگیرشویم.. ❄️نه چنان بی مفهوم 🕊که بمانیم میان بد و خوب ❄️لحظه ها می گذرند 🕊گرم باشیم پر ازفکر وامید ❄️عشق باشیم و 🕊سراسر خورشید ❄️ سلام صبحتون عالی 🕊چهارشنبه تون پر از بهترینها ❣