eitaa logo
خانواده با نشاط ما
20.4هزار دنبال‌کننده
3.3هزار عکس
3.8هزار ویدیو
0 فایل
خانواده شاد هفت نفره ما با چهار تا دختر 👧🏻👧🏻👧🏻👧🏻 و یک پسر🧒 اینجا از خانواده شلوغ پلوغمون تجربیات خودم حرف می زنم 💖💖 اگه کارم داشتی @Banosiri_tabrz تبلیغات: @tab_Banosiri
مشاهده در ایتا
دانلود
🔸امیرالمومنین می‌فرمایند: 🔸 دنیا مانند ماری است که پوستی نرم(فریبنده) دارد، اما زهری کشنده! .
☄آیا در روز عذاب متعلق به روح انسان است یا جسم او؟ 💥عذاب ها هم مي تواند روحي باشد و هم جسمي , همان گونه كه در دنيا بعضي از سختي ها و عذاب ها روحي و برخي ديگر جسمي و بدني اند. اما در هر حال احساس درد و عذاب جسمي (خواه مادي , يا مثالي و يا اخروي ) با وجود روح و همراه بودن با روح , معنا دارد. ⚡️اگر جسمي خواه مادي , يامثالي , روح با آن نباشد, احساس درد و عذاب نمي كند. اما اين كه بدن انسان در آخرت چگونه است , آيا عيناً بدن دنيايي است و هم چنين عذاب آن به چه نحو است , اختلاف است . 💫به صراحت از آيات استفاده مي شود كه انسان در آخرت , معاد جسماني و لذت و عذاب جسمي دارد. 🌿از جمله : براى ما مثالى زد و آفرينش خود را فراموش كرد و گفت : چه كسى اين استخوان ها را زنده مى كند, در حالى كه پوسيده است , بگو: همان كسى آن را زنده مى كند كه نخستين بار آفريد و او به هر مخلوقى آگاه است .(1) 🔥عذاب هاي جسماني دوزخيان در قيامت عبارت است از خوردني و نوشيدني و لباس ها و سايرعذاب هاي جسماني . در آتش سوزان وارد مي گردند. از چشمه اي فوق العاده داغ به آن ها مي نوشانند.(2) 🎋درخت زقوم غذاى گناهكاران است . همانند فلز گداخته در شكم ها مى جوشد, جوشانى همچون آب سوزان .(3) غم و اندوه جانكاه و حسرت بي پايان و تحقير و سرزنش فراوان , روحاني است كه جان دوزخيان را مي سوزاند. 🌹قرآن مي فرمايد: هر زمان اراده كنند از غم و اندوه هاى دوزخ خارج شوند, آن هارا به آن باز مى گردانند .(4) مي توانيد به كتاب پيام قرآن , ج 5 و 6 اثر آيت اللّه ناصر مكارم شيرازي مراجعه فرماييد. 📜1. يس (36) آيه 78و 79 حاقه (69)آيه 35ـ 37. 2. غاشيه (88)آيه 4ـ 7. 3. دخان (44) آيه 43ـ 46. 4. حج (2) آيه 22. .
🔹 گذرگاه 🛤 🌍 ✍ قسمتی از تجربه نزدیک به مرگ (کتاب با بابا) : من یقین کردم که این کره خاکی 🌍 کـه برای سکـونـت 🏘 مـا انسـان هـا انتخاب شده محل زندگی اصلی ما نیست. در بهترین حالت این جا محلی برای تعلیم 📚 و تربیت ماست. ما باید در این جا رشد 🌱 کنیم تا برای زندگی اصلی آماده شویم. این جا یک گذرگاه موقت یا یک مسافرخانه 🏯 بیشتر نیست. .
🌱 نباید از یاد مرگ نگران شویم!! 💎 کسی که به مهربانی خدا اطمینان دارد به راحتی می‌تواند به مرگ فکر کند. با داشتن خدایی مهربان و دلسوز نباید یاد مرگ ما را نگران نماید. 💎 مطمئن باشیم خدا ضعف ما را می‌داند و ما را در آغوش خواهد گرفت. همین احساس خوب رابطۀ ما را با خدا بهتر می‌کند و آثار خوب یاد مرگ را به ما هدیه خواهد کرد. ✍ استاد پناهیان ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ .
🔴 نجات دادن یک جوان زیبا از آزار یک جوان هرزه! و مشاهده برکات آن در تمام زندگی 🌱 پیامبر اکرم (ص) فرمودند گره گشایی از کار مؤمن از هفتاد بار حج خانه خداوند بالاتر است. ثمرات این گره گشایی آنجا بسیار ملموس بود. بیشتر این ثمرات در زندگی دنیایی اتفاق می‌افتد. یعنی وقتی انسان در این دنیا خودش را به خاطر دیگران به سختی بیاندازد، اثرش را بیشتر در همین دنیا مشاهده خواهد کرد. 🔸یادم می آید که در دوران دبیرستان بیشتر شبها در مسجد و بسیج بودم. جلسات قرآن و هیئت که تمام میشد در واحد بسیج بودم و حتی برخی شبها تا صبح می‌ماندم و صبح به مدرسه میرفتم. یک نوجوان دبیرستانی در بسیج ثبت نام کرده بود. او چهره‌ای زیبا داشت و بسیار پسر ساده‌ای بود. یک شب پس از اتمام فعالیت بسیج ساعتم را نگاه کردم. یک ساعت به اذان صبح بود بقیه دوستان به منزل رفتند من هم به اتاق دارالقرآن بسیج رفتم و مشغول نماز شب شدم. همان نوجوان یکباره وارد اتاق شد و سریع در کنارم نشست. وقتی نمازم تمام شد با تعجب گفتم: چیزی شده؟ با رنگ پریده گفت: هیچی شما الان چه نمازی میخونی؟ گفتم: نماز شب قبل اذان صبح مستحب است که این نماز رو بخوانیم خیلی ثواب دارد. گفت: به من هم یاد میدی؟ به او یاد دادم و در کنارم مشغول نماز شد. اما می‌دانستم او از چیزی ترسیده و نگران است بعد از نماز صبح با هم از مسجد بیرون آمدیم. گفتم اگه مشکلی برات پیش اومده بگو من مثل برادرت هستم. گفت: روبروی مسجد یک جوان هرزه منتظر من بود، او با تهدید میخواست من را به خانه اش ببرد حتی تا نیمه شب منتظرم مانده بود، من فرار کردم و پیش شما آمدم. روز بعد یک برخورد جدی با آن جوان هرزه کردم و حسابی او را تهدید کردم. آن جوان هرزه دیگر سمت بچه های مسجد نیامد. این نوجوان هم با ما رفیق و مسجدی شد. البته خیلی برای هدایت او وقت گذاشتم خدا را شکر الان هم از جوانان مؤمن محل ماست. 🔻مدتی بعد دوستان من که به دنبال استخدام در سپاه بودند، شش ماه یا بیشتر درگیر مسائل گزینش شدند. اما کل زمان پیگیری استخدام بنده یک هفته بیشتر طول نکشید! تمام رفقای من فکر می‌کردند که من پارتی داشتم. اما... آنجا به من گفتند زحمتی که برای رضای خدا برای آن نوجوان کشیدی باعث شد که در کار استخدام کمتر اذیت شوی و کار شما زودتر هماهنگ شود. البته این پاداش دنیایی‌اش بود پاداش آخرتی‌اش در نامه عمل شما محفوظ است. 🌹حتی به من گفتند اینکه ازدواج شما به آسانی صورت گرفت و زندگی خوبی داری نتیجه کارهای خیری است که برای هدایت دیگران انجام دادی. من شنیدم که مأمور بررسی اعمال گفت کوچک ترین کاری که برای رضای خدا و در راه کمک به بندگان خدا کشیده باشید آنقدر در پیشگاه خدا پیدا میکند که انسان حسرت کارهای نکرده را میخورد. 📚کتاب سه دقیقه در قیامت .
اعتراضات و انتقادات عجیب! خیابانی به رئیسی 😕😕👇👇 http://eitaa.com/joinchat/244711455C8f3480a26a
هدایت شده از خانواده با نشاط ما
پیشگویی خانوم لبنانی (لیلی عبدالطیف) از آینده ایران که مو به مو درست در میاد 😱😱 از پیش بین سقوط هلکوپتر در دی ماه و.... 🤦‍♂ مو به تن آدمو سیخ میکنه 👇 https://eitaa.com/joinchat/3602645011Ccd72257cb7
🌋 ساخت خانه در جهنم 🌋 ❣پيامبر اکرم صلّی الله عليه و آله فرمودند: 🔥زن اگر از خانه خودش با آرايش و زينت و معطر خارج شود و شوهرش به اين كار او راضی باشد، به هر قدمی كه آن زن بر می دارد برای شوهرش خانه ای در جهنم بنا می گردد.😱 📚بحارالانوار، ج۱۰۰،ص۲۴۹📚 ‌‌‎ .
😵‍💫 پیشگویی بسیار عجیب سیمپسون ها 😳 پیشگویی دقیق از سقوط بالگرد 🚁🚁 https://eitaa.com/joinchat/2057830453C28b41fe66a کلیپ کوتاه 👆👆
🌷پيامبر خدا صلی الله علیه و آله: الدُّنيا دُوَلٌ، فَما كانَ لَكَ مِنها أتاكَ عَلى ضَعفِكَ، وما كانَ عَلَيكَ لَم تَدفَعهُ بِقُوَّتِكَ، ومَنِ انقَطَعَ رَجاؤُهُ مِمّا فاتَ استَراحَ بَدَنُهُ، ومَن رَضِيَ بما رَزَقَهُ اللّهُ قَرَّت عَينُهُ دنيا مى چرخد؛ هر چه از آن براى تو باشد، به تو مى رسد، هر چند ناتوان باشى و آنچه به زيان تو باشد، نمى توانى آن را با نيرويت برانى. هر كس اميدش به آنچه از دست رفته، قطع گردد، بدنش آسوده مى گردد و هر كس به آنچه خدا روزى اش كرده، خشنود شود، چشمش روشن مى شود 🌱 بحارالأنوار ج77 ص121 ‹✰͜͡🌳›↫ ┈───╌❆ - ❆╌───┈ .
🔴 ✍ بیشتر مردم از کنار موضوع مهم حل مشکلات مردم به سادگی عبور می کنند. اگر انسان بتواند حتی قدمی کوچک در حل گرفتاری بندگان خدا بردارد، اثر آن را در این جهان و در آن سوی هستی به طور کامل خواهد دید. در بررسی اعمال خود، مواردی را دیدم که برایم بسیار عجیب بود. مثلا شخصی از من آدرس می خواست. من او را کامل راهنمایی کردم. او هم دعا کرد و رفت. من نتیجه دعای او را به خوبی در نامه عملم مشاهده کردم! اینکه ما در طی روز، حوادثی را از سر می گذرانیم و می گوییم خوب شد اینطور نشد. یا می گوییم: خدا رو شکر که از این بدتر نشد، به خاطر دعای خیر افرادی است که مشکلی از آنها برطرف کردیم. من هر روز برای رسیدن به محل کار، مسیری را در اتوبان طی می کنم. همیشه ، اگر ببینم کسی منتظر است، حتما او را سوار می کنم. یک روز هوا بارانی بود. پیرزنی با یک ساک پر از وسایل زیر باران مانده بود. با اینکه خطرناک بود اما ایستادم و او را سوار کردم. ساک وسایل او گلی شده و صندلی را کثیف کرد، اما چیزی نگفتم. پیرزن تا به مقصد برسد مرتب برای اموات من دعا کرد و صلوات فرستاد. بعد هم خواست کرایه بدهد که نگرفتم و گفتم: هر چه می‌خواهی بدهی برای اموات ما صلوات بفرست. من در آن سوی هستی، بستگان و اموات خودم را دیدم. آن‌ها از من به خاطر دعا های آن پیرزن و صلوات هایی که برایشان فرستاد، حسابی تشکر کردند این را هم بگویم که صلوات، واقعا ذکر و دعای معجزه گری است. آن قدر خیرات و برکات در این دعا نهفته است که تا از این جهان خارج نشویم قادر به درکش نیستیم. 📚 سه دقیقه در قيامت ص۴۵ ‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌ .
✍امام صادق علیه السَّلام می‌فرمایند: هر گاه کسی بمیرد خداوند فرشته‌ای را به سوی دردمندترین عضو خانوادۀ او بفرستد و او دستی بر قلب او کشد و سوز و گداز غم را از یاد او ببرد که اگر چنین نبود دنیا آباد نمی‌شد. 📚برگرفته از اصول کافی .
معروف است كه... خداوند به موسی گفت: قحطی خواهد آمد به قومت بگو آماده شوند! موسی به قومش گفت و قومش از دیوار خانه ها سوراخ ایجاد کردند که در هنگام سختی به داد هم برسند که این قحطی بگذرد... مدتی گذشت اما قحطی نیامد ؛ موسی علت را از خدا پرسید؟ خدابه او گفت من دیدم که قوم تو به هم رحم کردند؛ من چگونه به این قوم رحم نکنم ؟! به همدیگه رحم کنیم که خدا هم بهمون رحم کنه!🥀 .
🍁‍ کفـــاره گنــــ🔥ـــاهان 🍁‍ روایت شده از امام صادق علیه السلام که رسول خدا فرمودند : خدای تبارک و تعالی میفرمایند: هیچ بنده گنهکاری را وارد بهشت نمےکنم ، مگر اینکه او را به مرض و بیماری مبتلا مےکنم تا کفاره گناهانش باشد و اگر گناهانش با آن بیماری پاک نشد و زیادتر از آن بود ، کسی را بر او مسلط مےکنم که بر او ظلم کند تا کفاره گناهانش باشد، رزق و روزی اش را کم مےکنم تا کفاره گناهانش باشد و اگر این نیز برای کفاره گناهانش کافی نبود جان گرفتن او را سخت مےکنم و یا در قبر بر او سخت مےگیرم، تا وقتی که بدون هیچ گناهی نزد من آید و او را وارد بهشت ڪنم. (پس اگر کسی غرق در گناه بود و سلامتی، نعمات خداوند و ثروت فراوان بر وی همچنان تداوم داشت بدان که خداوند بااین کار وی را گمراه کرده تا بزودی بعداز مرگش به شدیدترین عذابها مجازات کند). 👌خیلی از سختیها و مشکلات و مصائب دنیا پاک کننده و کفاره گناهان می باشد .
🔴 اسراف و فشار قبر ✍ اسراف و ریخت و پاش هایی که در آن نعمت‌ های الهی ضایع می‌شوند و به طور کلی هرگونه ضایع کردن نعمت‌ ها و بهره برداری نکردن صحیح از آن ها، یکی دیگر از عوامل فشار قبر است. پیامبر اکرم (ص) فرمودند: 🔸 فـشـار قـبـر بـرای مـؤمـن کـفـارة نعمت‌‌هایی است که ضایع‌کرده است. 📚 کتاب از احتضار تا عالم قبر .
🔴سر زدن حضرت عزرائیل به خانه‌ها! پیامبر اکرم (ص) فرمودند: عزرائیل روزی پنج نوبت همة انسان‌ها را هنگام نمازهای پنج گانه نظارت می‌کند. اگر شخص از کسانی است که بر نماز در این اوقات مواظبت دارد، خود ملک الموت هنگام مرگ، شهادت «لا اله الّا الله و اَنّ محمّدا رَسولُ الله» را به او تلقین می‌کند و ابلیس را از او دور می‌نماید. 📚 کتاب از احتضار تا عالم قبر .
🍀 در روایت است مردی از پیامبر اکرم (ص) از خوردن وآشامیدن بهشتیان پرسید؟ ❣که حضرت می فرماید: 🌱هر فردی در بهشت قوه و قدرت صد مرد را دارد و به اندازه صد نفر غذا می خورد و نوشیدنی می نوشد. 👈بعد او سوال می کند: 🌹بهشت که جای پاک و پاکیزه است و جای کثافات و آلودگی نیست٬ پس اینها پس از این همه خوردن و نوشیدن احتیاج به دفع پیدا کنند چیکار می کنند؟ ❣حضرت می فرماید : آنچه را که خورده اند به صورت عرق خوشبو که بوی مشک و عنبر می دهد از بدنشان خارج می گرد بحار ٬ ج۸ ٬ ص۱۴۹ ٬ به نقل از تنبیه الخاطر ┏━━━━━━━━━♡┓ .
⭕️ سوال ⁉️ شیطان چگونه بعد از اخراج از بهشت دوباره وارد بهشت شد و آدم را فریب داد؟ شیطان اصلا در بهشت موعود نبوده که از آن رانده شود بلکه از جایگاه خودش رانده شد چرا که در بهشت تکلیفی نیست که کسی بخواهد به خاطر نافرمانی تنبیه و اخراج شود ✍ بهشتی که آدم و حوا در آن بودند هم، باغی از باغ‌های همین دنیا بوده است؛ و بهشت خُلد و اصلی نبوده است تا سؤال شود چگونه شیطان توانست در آن وارد شود. از امام صادق ع راجع به بهشت آدم پرسيدند امام ع در جواب فرمود: باغى از باغ‌های دنيا بود كه خورشيد و ماه بر آن می‌تابيد و اگر بهشت جاودان بود هرگز آدم از آن بيرون رانده نمی‌شد»(1) 📚 پی‌نوشت: 1. تفسير نور الثقلين جلد 1 صفحه 62 .
✅ جبران حق الناس (مهم) اگر حقوق کسانی را ضایع کرده باشیم ولی در حال حاضر فراموش کردیم و اصلا یادمان نباشد، یا جایی از کسی حقی ضایع کردیم و اصلا نفهمیدیم، چطور باید این حقوق رو ادا کنیم که در وادی حق الناس گرفتار نشویم..؟پاسخ_سوال خدا که فراموش نکرده، درسته.؟ در علم خدا ثبت و ضبط هست، درسته.؟ پس برای اینها حساب جاری باز کنید چجوری.؟ هرازچندگاهی اعمال صالح انجام بدهید، و به خدا عرضه بدارید خدایا! اینکار به نیابت از کسانیکه که به گردن من حق دارند اما من نمی‌شناسمشون یا یادم رفته ،یا اصلا متوجه نشدم ، ولی توی علم تو ثبت و ضبط شده و من بدهکار اونها هستم ..مثلا:یک صفحه قرآن بخوانید⚘ یک سلام به امام حسین علیه السلام بدهید⚘ دو رکعت نماز مستحبی بخوانید و هدیه به معصومین کنید⚘یک فقیر اطعام کنید⚘صدقه به فقرا بدهید⚘ چندتا صلوات بفرستید⚘ پیاده‌روی اربعین چند قدم به نیابت از اونها بروید⚘ زیارت امام رضا علیه السلام مشرف شدید، یک زیارتنامه به نیابت از اونها بخوانید⚘ وصیتنامه یک شهید منتشر کنید و زیارت اهل قبور بروید⚘ به صورت پدر و مادر لبخند بزنید و ثوابش رو هدیه کنید و ... هزاران هزار کار دیگه که ثواب داره ... روایت فرمود: کلُّ مَعروفٍ صَدَقه تمام کارهای خوبی که مصداق معروف هست، صدقه هست پس هر کاری که مصداق کار خوب هست و ثواب داره، می‌تونیم به دیگران اهدا کنیم⚘ البته واجبات خودمون رو نه ... مثلا نمیشه نماز واجب رو به دیگری اهدا کرد ... اما کارهای مستحب رو میتونیم هدیه کنیم به کسانی که به گردنِ ما حق الناسی دارن و ما فراموش کردیم .و... *⚘پس این حساب جاری رو باز کنید، و هر از چند گاهی شارژ کنید*⚘ اگر روزانه باشه هم بهتره مثلا با خودتون قرار بگذارید روزانه یک کار برای این حساب انجام بدهید حالا نه لزوما برای کسانیکه نمی‌شناسید برای تمام کسانیکه به گردن شما حق دارند، خصوصا اینهایی که نمی‌شناسید و دسترسی نداریدمثلا روزی ۱۴ تا صلوات یا روزی ۱ صفحه قرآن یا روزی دو رکعت نمازیا...🌸❤️🌸❤️🌸❤️ بیایید با هم یک قرار بگذاریم از امروز، یک کار ساده و سبک در حد توان خودمون انتخاب کنیم، و به این حساب واریز کنیم مثلا: ⚘روزی ۱۴ صلوات + ۳ بار دست به سینه رو به قبله با وضو: صلّی الله علیک یا ابا عبدالله به نیابت از همه ی کسانی که گردن ما حق دارند و ما نمی‌شناسیم یا یادمون رفته یا دسترسی نداریم ... *⚘امیدوارم هر ﺩﺳﺘﯽ ﮐﻪ ﺍﯾﻦ ﭘﯿﺎﻡ ﺭو به دیگران هدیه میده ، آرامش در قبر و قیامت و لذت از نعمتهای بی نهایتِ بهشت رو لمس کنه*⚘ ان شاءالله با این کار، گوشه‌ای از دِینی که گردنمون هست، ادا بشه🌷 التماس دعا .
🍃یک ضرب المثل غلط!! « خواهی نشوی رسوا همرنگ جماعت شو! » ✅ ولی قرآن چیزی دیگه میگه 🍃" *أكثر الناس ﻻ‌ ﻳﻌﻠﻤﻮﻥ*" ▪️بیشتر مردم نمیدانند 🍃" *أكثر الناس ﻻ‌ ﻳﺸﻜﺮﻭﻥ*" ▪️بیشتر مردم ناسپاس اند 🍃" *أكثر الناس ﻻ‌ ﻳﺆﻣﻨﻮﻥ* " ▪️بیشتر مردم ایمان نمی آورند 🍃" *أكثرهم ﻓﺎﺳﻘﻮﻥ*" ▪️بیشترشان گناهکارند 🍃" *أكثرهم ﻳﺠﻬﻠﻮﻥ*" ▪️بیشترشان نادانند 🍃" *أكثرهم ﻣﻌﺮﺿﻮﻥ*" ▪️بیشترشان اعتراض گرند 🍃" *أكثرهم ﻻ‌ ﻳﻌﻘﻠﻮﻥ*" ▪️بیشترشان تعقل نمیکنند 🍃" *أكثرهم ﻻ‌ ﻳﺴﻤﻌﻮﻥ* " ▪️بیشترشان ناشنوای اند 🍃" *ﻭﻗﻠﻴﻞ ﻣﻦ ﻋﺒﺎﺩﻱ ﺍﻟﺸﻜﻮﺭ* " ▪️و کم اند بندگانی که شاکر اند 🍃" *ﻭﻣﺎ ﺁﻣﻦ ﻣﻌﻪ ﺇﻻ‌ ﻗﻠﻴﻞ* " ▪️و جز اندکی ایمان نمی آورند ✅پس نه تنها اکثریت نشانه حقانیت نیست ، بلکه در موارد زیادی اکثریت بر خلاف معیارهای الهی رفتار میکنند.ا .
🔴 🔹بازگشت از دیدن چهره باطنی آنها وحشت کردم! ✍ کمتر از لحظه ای دیدم روی تخت بیمارستان خوابیده ام و تیم پزشکی مشغول زدن شوک برقی به من هستند. دستگاه شوک را چند بار به بدن من وصل کردند و به قول خودشان؛ بیمار احیا شد. روح به جسم برگشته بود، حالت خاصی داشتم. هم خوشحال بودم که دوباره مهلت یافته ام و هم ناراحت بودم که از آن وادی نور، دوباره به این دنیای فانی برگشته ام. دقایقی بعد، دو خانم پرستار وارد سالن شدند تا مرا به بخش منتقل کنند. آنها می خواستند تخت چرخدار مرا با آسانسور منتقل کنند. همین که از دور آمدند، از مشاهده چهره ی یکی از آنان واقعا وحشت کردم. من او را مانند یک گرگ می دیدم که به من نزدیک می‌شد! مرا به بخش منتقل کردند. برادر و برخی از دوستانم بالای سرم بودند. یکی دو نفر از آشنایان به دیدنم آمده بودند. یکباره از دیدن چهره باطنی آنها وحشت کردم. بدنم لرزید. به یکی از همراهانم گفتم: بگو فلانی و فلانی بر گردند. تحمل هیچکس را ندارم. احساس می کردم که باطن بیشتر افراد برایم نمایان است. باطن اعمال و رفتار و... به غذایی که برایم می آوردند نگاه نمی کردم. می ترسیدم باطن غذا را ببینم. اما از زور گرسنگی مجبور بودم بخورم. دوست نداشتم هیچ کس را نگاه کنم. برخی از دوستان و بستگان آمده بودند تا من تنها نباشم، اما نمی دانستند که وجود آنها مرا بیشتر تنها می کرد! بعداز ظهر تلاش کردم تا روی خودم را به سمت دیوار برگردانم. میخواستم هیچ کس را نبینم. اما يكباره رنگی از چهره ام پرید! من صدای تسبیح خدا را از در و دیوار میشنیدم. 📚 کتاب سه دقیقه در قیامت ‌ .
💠دیدن تمامی اعمال در یک لحظه در قیامت💠 ⁉️ چگونه میشود انسان در قیامت در یک لحظه به تمامی اعمال خود، از اول زندگی تا لحظه مرگش، احاطه و علم پیدا می‌کند؟ به این آیه توجه کنید: 💢 وَ وُضِعَ الْكِتَابُ فَتَرَى الْمُجْرِمِينَ مُشْفِقِينَ مِمَّا فِيهِ وَيَقُولُونَ يَا وَيْلَتَنَا مَالِ هذَا الْكِتَابِ لَا يُغَادِرُ صَغِيرَةً وَلَا كَبِيرَةً إِلَّا أَحْصَاهَا وَوَجَدُوا مَا عَمِلُوا حَاضِرًا وَلَا يَظْلِمُ رَبُّكَ أَحَدًا.[کهف آیه 49] در روز قیامت كتاب‌ گذارده‌ ميشود، پس‌ تو ای پيغمبر! میبينی كه‌ مردمان‌ مجرم‌ از آنچه‌ در آن‌ هست‌ به‌ خوف‌ و ترس‌ میافتند و ميگويند: 🔹ای وای بر ما! اين‌ چه‌ كتابی‌ است‌ كه‌ از شمارش‌ هيچ‌ عمل‌ كوچكی و يا بزرگی دريغ‌ نكرده‌ است‌. 🔹و آنچه‌ را كه‌ در دنيا بجای آورده‌ بودند، همه‌ را یکجا حاضر میيابند 🔹و پروردگار تو به‌ هيچ‌ كس‌ ظلم‌ نمیكند ✅زمان از خصوصیات عالم دنیاست و در قیامت زمان به این صورت که در دنیا هست نمی‌باشد وقتی كه‌ بشر برای‌ حساب‌ و كتاب‌ محشور میشود از زمان‌ بالاتر میرود و در یک لحظه بر تمام‌ أفعال‌ و كردار خود، اطّلاع‌ پيدا ميكند، ‌ در واقع چنانچه‌ زمان‌ برداشته شود، ديگر‌ گذشته‌ و آينده‌ و حال‌ برای ما مساوی است‌ و ما ميتوانيم‌ با يك‌ نظر به‌ تمام‌ آنها نگاه کنیم، چون‌ آنچه‌ بين‌ ما و موجودات‌ گذشته و آینده، فاصله‌ میاندازد زمان‌ است و با برداشته شدن زمان‌ ديگر گذشته و آینده ‌معنی ندارد، زمان‌ حضرت آدم‌ با زمان‌ حضرت‌ نوح‌ و‌ ديگر پیامبران و يا زمان‌ ائمه يكسان‌ خواهد شد و همه‌ و همه‌ یکجا حاضر و در یک رديف‌ هستند. 📕 معادشناسی علامه طهرانی ج ۶، ص ۱۰۷ – ۱۰۸ .
حامد آهنگی بازم ترکوند 🤣🤣🤣 👻👻 عجب بشری این مرد 👻 تیکه های نایاب برنامه شباهنگ 😁👇 https://eitaa.com/joinchat/1757806839C1fe1932a42 ایسگاه گرفتن های حامد 😂👇 https://eitaa.com/joinchat/1757806839C1fe1932a42 لامصب چه تیکه هایی میندازه🤭 ☝️