هدایت شده از |it's lie|★
بچه ها "مامان"ِ که همیشه هست همیشه وجود داره مثل این آدما نیست میدونید گاهی اوقات ممکنه از دستش خسته شید اما به وجودش که فک کنید لبخند میاره رو لبتون هرچند که ممکن نیست مادری بد باشه .
عیدتون مباااارک.
منتظرِ عیدی هاتون هستم🙏🏼💚
6219861447249763زهرا علوی پیام/بزنید روش کپی میشه.
وَلَقَد نَعلَمُ اَنَّکَ یَضِیقُ صَدرُکَ بِمَا یَقُلُون.
فَسَبِح بِحَمدِ رَبِکَ وَکُن مِنَ اَلسَّجِدِینَ.🌱
Blue².
همیشه فقط مامان)).
حداقلش مامان واسه هیچی سرزنشم نمیکنه.
همیشه مشوق منه،حتی وقتی همه میزنن تو ذوقم، مامان پشتمه.
حتی منو بابت اشتباهام سرزنشم نمیکنه و میگ باید این مسیر و میرفتی و واست تجربه میشد وگرنه از کجا تبدیل میشدی ب این زهرای الانت؟
Blue².
تو مهم بود بمانی ک نماندی ، رفتی . جان ک باید برود سفت ب من چسبیده . .
مرا از مرگ میترسانید؟
از جان عزیزتر داشتم ک رفت.