بُکاءالحسِیـن .
دهشبِاولمحرمبهاسمکیه؟👨🏻🦯💔 -شباول:مسلمبنعقیل -شبدوم:ورودکروانامامحسینبهکربلا -شبسوم:خ
کوچیکترکهبودم؛
فکرمیکردمهرشبینفربهشهادترسیده
اماازوقتیفهمیدمهمهروامامحسینتوی
یروزازدستدادهبهمعنایواقعیکلمهدردمیکشم:)
بُکاءالحسِیـن .
کوچیکترکهبودم؛ فکرمیکردمهرشبینفربهشهادترسیده اماازوقتیفهمیدمهمهروامامحسینتوی یروزازد
ولیامان،امانازدلزینبومهدیزهرا:)💔
بُکاءالحسِیـن .
﷽
↻آنچہامروز گذشت . .
لفندهرفیقبمونۍقشنگتره!
وضـویـٰادِتوننَـرھ••
شَبِـتونمنـوَربھنـورخُـدا••¡ッ
اِلتمـٰاسدُعـٰا!••
یـٰاعَـلۍمَـدد..••!ッ
-
حَيِّعليالعزاء ، حَيِّعليالبُكاء ؛
فيماتمالحسين ، مظلومِكربلا .. ❤️🩹
-
بُکاءالحسِیـن .
من ، بهمريختهم كاش كه درهم بخري ..
-
تو كه حال ِ منو ميدوني ؛
چيميشه يه شب ِ جمعه منو حرمت برسوني؟..