eitaa logo
بُکاءالحسِیـن .
1.9هزار دنبال‌کننده
5.7هزار عکس
3هزار ویدیو
18 فایل
[ بِسـمِ‌اللّٰه ؛ ] بُکـاء به‌معناي‌ گريهٔ‌ پُر ثواب ، مانند ِ أشك‌ بر سیدالشهداء . من‌ميگم ، الٰهي‌ تموم‌ گریه‌ هامون‌ بُکـاء باشه * - وقف ِ پيشگاه حضرت صاحب ' عج .
مشاهده در ایتا
دانلود
بُکاءالحسِیـن .
_
آن‌قدرزنم‌سنگ‌علی‌برسینه؛سنگ‌لحدم‌بوی‌علی‌میگیرد:)❤️‍🔥'
ولی‌همچین‌بگم‌که . . اگه‌دنیاوآخرت‌میخواین‌نمازاتون‌وسفت‌بچسبید : )
امیدوارم برای گوشی‌تون هیچ‌‌وقت هیچ‌‌مشکلی پیش نیاد 🌹 .
محمدحسین پویانفردلگیرم.mp3
زمان: حجم: 10.2M
یا أبانـا ، دلگیـری از این دنیـا أبانـا 💔 ..
بُکاءالحسِیـن .
یا أبانـا ، دلگیـری از این دنیـا أبانـا 💔 ..
بعضي‌چيزا كه توي بعضي شرايـط ِ خاص زياد سراغ‌شون ميرفتي / ميري و يه‌جورايـي پَنـاه حسـاب‌شون ميكني ، تا اون روزي كـه زنده‌اي همون احسـاس رو بهِت منتقـل میکنن .. روزايي که ثانیه‌به‌ثانیـه‌ش حال‌ت بَد بوده ، شبایی که خودت‌و مُردهٔ‌متحـرك حساب‌میکردی ، شبایی که کاری‌ جز گریه و اشك نداشتي .. مثلا يه كتاب ، شايد يه دفتروخودكار ، يه تسبيح ، يه قابِ‌عكس ، يه لباس و ، « شايدم بعضي مداحيا » ميشدن پناه‌ت ! هرچقدر كه بگذره ، هروقت كه نگاه‌ت بيفته به اون شيء ، گوش‌ت يه‌لحظه بشنوتش ، .. برمي‌گردي به همون روزايي كه حال‌ت بد بوده‌ و شايد حتي با اون شيء / صوت ساعت‌ها گريه ميكردي ؛ ولي بعدش تو شده بودي يه آدم‌ي كه روح‌ش سبك ِ ، راحت نفس‌مي‌كشه .. پارسال ، هر روزش برام درد بود ُ عذاب ، شب‌ها از خواب فراري بودم‌و روزا از بيدار شدن ، تمركزي روي درسام نداشتم ، روح و جسمم داغون بود ! گفتم بزار فاطميه بياد ، شكايتام‌و ميگم به مادر .. گفتم بزار فاطميه بشه ، حرفا دارم با مادرم از اين اشرف ِ مخلوقات ، كه چطور منو شكوندن ، چطور درهم‌كوبيدنم..! فاطميه رسيد و اوضاع ده برابر بد شد ! يه اتفاقايي افتاد كه انگار يه ماشين با ٢٢٠ تا سرعت كوبيده شد به روحم : ) تموم ِ فاطميه رو درگير بودم .. روضه‌اي قسمت نشد ، حتي چند روزشم نشد برم مدرسه! مني‌كه هرچي حالم بد بود پنج‌ساعت ِ مدرسه رو خوب‌بودم كنار رفقام . . تموم ِ اون شبايي كه احساس ِ درد ِ روح آزارم ميداد ، اين‌مداحي پناه ِ اشكا و دردام بود :)!
بُکاءالحسِیـن .
بعضي‌چيزا كه توي بعضي شرايـط ِ خاص زياد سراغ‌شون ميرفتي / ميري و يه‌جورايـي پَنـاه حسـاب‌شون ميكني ،
با يادآوري اون روزا هنوز تنم ميلرزه:) الان اون روزا گذشته ، تموم شده ، .. بهتر نشدما ولي فهميدم گاهي نيازه تو سختي بكشي ، درد بكشي تو غُرِشو ميزنيا ، ميگي خدايا پس من چي ؟ اصلا منو ميبيني؟! غافل از اينكه همون لحظه‌ها اگه خدا هوا تو نداشته بود معلوم نبود چيا به‌سرتون ميومد! خدا ميگه اين بنده هاي من تا غم‌و غصه سراغ‌شون نياد منو صدا نميزنن ، با من صحبت نميكنن ❤️‍🩹 .. ميخوام بگم براي هر غمي نبايد جا بزني ، نميگم اشك نريز هميشه نقش بازي‌ كن ها ! اتفاقا فرصت بده به خودت ، با هرچيزي كه ميشه دلت رو محكم كن .. هدف گزاري كن توي زندگيت ؛ به دنياي به‌قول خودت بي‌معنا معنا بده..! حال ِ بد يه چاره بيشتر نداره اونم فقط معبودته : / خودش ميگه ديگه ، توي قرآن « اَلابذكراللّٰه‌تطمئـن‌القلـوب » هيچ‌چيز مثل ِ نماز قشنگ نيست ، آروم نيست:)! ميري سجده ، در ِ گوش ِ زمين پچ‌پچ ميكني و خدا توي عرش اعلا صداي تو رو ميشنوه ..
بُکاءالحسِیـن .
با يادآوري اون روزا هنوز تنم ميلرزه:) الان اون روزا گذشته ، تموم شده ، .. بهتر نشدما ولي فهميدم گاه
حال‌ت بده ؟ درست ، حال ِ همه‌مون بده .. هركي يه‌جور بدبختي داره ، هركي يه‌جور غم و غصه داره .. نشستن و آرزوي مرگ كردن فايده‌اي داره ؟ بخدا كه نداره : / همه‌مون در طول روز گناهاي كوچيكي انجام ميديم كه فقط خودمون خبر داريم ازِش ، خوب ميدونيم چه كرديم .. خودمم اوليش (: يكم فكر كن ، چند سال‌ته ؟ توي اين چند سال عمري كه از خدا گرفتي چقدر گناه كردي ؟ اصلا ميتوني بشماري؟! صبح چشمات‌و باز ميكني ، نفس مي‌كشي خدا بهت فرصت داده گناه‌تو جبران كني دوباره برگردي توي بغلش .. نااميد نباشين خدا از آدماي نااميد خوشش نمياد 🥲 ميخواي زندگي‌ت معنا پيدا كنه ؟ يه هدف ِ بزرگ داشته باش و براش تلاش كن ، تا معناي زندگي رو بفهمي .. الان توي اين برهه‌ از زمان ، قلب ِ بچه‌شيعه بايد برا امام‌زمان بتپه .. چه هدفي بزرگ‌تر از اينكه به‌درد ِ آقا اباصالح بخوري ؟ هدف زندگيتو بزار درس خوندن ، كه به‌درد حضرت بخوري .. خودتو مشغول كن ، هدف‌ كه داشته باشي و براش بجنگي ؛ زندگي معني ميگيره (:
بُکاءالحسِیـن .
حال‌ت بده ؟ درست ، حال ِ همه‌مون بده .. هركي يه‌جور بدبختي داره ، هركي يه‌جور غم و غصه داره .. نشستن
ببخشيد كه زياد حرف زدم ، خسته شدين .. قصدم اين بود كه بدونيد خيلياتون كه حال‌تون بده ، من خوب درك‌ ميكنم و هرچيزي كه توي اين چندسال فهميدم رو براتون بگم ، شايد حالتون بهترشه .. موفق‌باشين همه‌تون ✨ .
-❤️‍🔥
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
بحقِ‌پهلوى‌شكستـه‌ی‌فاطمـهٔ‌زهراء؛عجل‌لوليك‌الفرج .
ينفر به‌ما بدين لطفا ( :