فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
الوجوم چقد حافا رو دوس داری مثه ادم بگو
.
حافا میشه لطفا عین یه بچه خوب و ادم... تاکید میکنم(آدم) جواب سوالمو بدی و ادا اطفار نیای؟ چون میدونم خیلی از سر شوخی هم که باشه الوجوم و سر کار میذاری. میشه بگی چقد الوجوم و دوس داری؟ الوجومم بیاد بگه چقد حافا رو دوست داره
.
۱.وا😐
خب حافا رو از تموم ادمای اطرافم بیشتر دوس دارم و به تموم ادما ترجیحش میدم...احتمالا اگه بگن فقط یه ادم کنارت بمونه میگم حافا
۲.حافا ج بده
بُکاءالحسِیـن .
الوجوم چقد حافا رو دوس داری مثه ادم بگو . حافا میشه لطفا عین یه بچه خوب و ادم... تاکید میکنم(آدم) ج
داوشم شوما چقَ دختر خالتو دوس داری؟
منم همونجور.«البته اگه دختر خاله داری»