متاسفم بابت همهی اتفاقایی که افتاد و من نبودم که سرتو بذاری رو پاهام و اونقدر گریه کنی تا خوابت ببره!
نهنگ عنبر رو دیدین؟
اون دیالوگیش رو دوس دارم که رضا عطاران به مهناز افشار میگه:
«تو برای این رفتی خارج که درا خودشون
اتوماتیک باز میشدن؟ اگه تو ایران پیش من
بودی هر دری رو خودم برات باز میکردم! »
درقطار صندلیها را عوض کردیم،
تو میخواستی پنجره را ببینی و من میخواستم تو را ببینم.
-محمود درویش
ولی من هرگز کسی را که به خاطرم گریه کرده بود، ترک نمیکردم.
-ایلهان برک
اگه داری این پیامو میخونی بدون حرف نزدن با من به هیچ جایی نمیرسونتت؛
فقط داری منو بیشتر تو غم فرو میبری.