درقطار صندلیها را عوض کردیم،
تو میخواستی پنجره را ببینی و من میخواستم تو را ببینم.
-محمود درویش
ولی من هرگز کسی را که به خاطرم گریه کرده بود، ترک نمیکردم.
-ایلهان برک
اگه داری این پیامو میخونی بدون حرف نزدن با من به هیچ جایی نمیرسونتت؛
فقط داری منو بیشتر تو غم فرو میبری.
اعوذ بالنوم من كل الاحزان!
پناه می برم به خواب از تمامِ اندوهها..