اگه داری این پیامو میخونی بدون حرف نزدن با من به هیچ جایی نمیرسونتت؛
فقط داری منو بیشتر تو غم فرو میبری.
اعوذ بالنوم من كل الاحزان!
پناه می برم به خواب از تمامِ اندوهها..
پیر مرد همسایه آلزایمر دارد؛
دیروز زیادی شلوغش کرده بودند،
او فقط فراموش کرده بود از خواب بیدار شود.
مادرم میگفت:
وقتِ تنهایی،
خدا را ياد كن.
و من هر شب،
به يادِ مادرم بودم..!