eitaa logo
CGTools.ir
63 دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
3 ویدیو
0 فایل
بزرگترین منبع آموزش های سه بعدی👇👇 🌐 www.CGTools.ir خدمات سایت: ❇️آموزش انیمیشن ❇️آموزش نرم افزارهای سه بعدی ❇️مدل های سه بعدی درختان، بتن و متریال لینک گروه : https://eitaa.com/joinchat/998769086C11dbe5984b ارتباط با مدیر : 🆔@Admin_CGTools
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
بسته عیوب سطحی - لکه های آب Surface Imperfections - Water Stains Pack -------------------------- بافت های لکه آب 16 بیتی 4K با کیفیت بالا شامل : 12 بافت کاشی کاری 4k 24 شابلون 4k 19 2k عکس برگردان و... 📥لینک مطلب @CGTools_ir
بسته عیوب سطح - خط و خش و کثیفی Surface Imperfections - Dirt - Scratches Pack -------------------------- بافت کثیفی و خراشیده 16 بیتی 4K با کیفیت بالا شامل موارد زیر می شود : 20 بافت کاشی کاری 4k 29 شابلون 4k 14 2k عکس برگردان و... 📥لینک مطلب @CGTools_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
آموزش تخریب چند لایه در هودینی Multi Layered Destruction in Houdini -------------------------- در این دوره یاد می گیریم که چگونه یک شبیه سازی دقیق از رانندگی ماشین از طریق دیوار ایجاد کنیم.طراحی شده برای دانش آموزان مبتدی و متوسط، ما به طور خاص به نحوه نصب پل Quixel به منظور استفاده از دارایی Megascans برای ساخت دیوار خود خواهیم پرداخت. ما همچنین به چند روش برای پیاده سازی ACES در هودینی برای کنترل حرفه ای مدیریت رنگ نگاه خواهیم کرد.ما به ایجاد یک دارایی دیجیتال قابل استفاده مجدد برای ساختن یک دیوار آجری با اشعه ماوراء بنفش و جزئیات سطح نگاه خواهیم کرد. سپس این دارایی را می گیریم و مجموعه ای را با پنجره و در کامل می سازیم. ,… 📥لینک مطلب @CGTools_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
👇👇👇👇👇👇
آموزش مبانی کمیک و هنرهای متوالی Comics I Intro to Sequential Art -------------------------- در این دوره 12 هفته ای، کمیک و هنرمند مشهور جورج پرت، مبانی کمیک و هنرهای متوالی را به شما آموزش می دهد. شما یاد خواهید گرفت که چگونه یک داستان را به یک روایت تصویری تبدیل کنید. جورج نحوه ایجاد طرح‌بندی و طرح‌های تجزیه‌وتحلیل، اجزای کلیدی برای نوشتن داستان را نشان خواهد داد. او در مورد عناصر اساسی که بلوک های سازنده صفحه کتاب کمیک هستند سخنرانی خواهد کرد. شما کار تصویرگران کمیک چیره دست را به عنوان سخنرانی جورج در مورد تکنیک های آنها بررسی خواهید کرد. پس از این دوره، دانش لازم برای شروع گفتن داستان های بصری جذاب را خواهید داشت. و... 📥لینک مطلب @CGTools_ir
آموزش گره های هندسی از ابتدا Geometry Nodes from Scratch -------------------------- به آموزش کاملاً جدید "گره های هندسه از ابتدا" خوش آمدید! در این سری از ویدیوها با مفاهیم اساسی سیستم محبوب Geometry Nodes آشنا خواهید شد. این محتوا توسط هنرمند Blender Studio Simon Thommes ایجاد شده است. Simon همچنین عضوی از ماژول Geometry Nodes است.گره‌های هندسی به‌عنوان افزوده‌ای به مجموعه ابزار بلندر، قابلیت‌های آن را برای گردش‌های کاری رویه‌ای به‌شدت زنده کرده‌اند. همه چیزهایی را که باید در مورد مفاهیم اساسی و گردش کار Geometry Nodes بدانید، از بازی با آنها برای اولین بار تا ساخت ژنراتورهای هندسه رویه ای پیچیده، بیاموزید. و... 📥لینک مطلب @CGTools_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
سلام خدمت شما همراهان گرامی انشاالله بعد از شهادت امام رضا مطالب جدید در سایت قرار خواهد گرفت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🥀 السلام‌علیک‌یاعلی‌بن‌موسی‌الرضا مرغ دلم شور و نوا می کند ذکر علی بن رضا می کند می پرد و می رود از سینه ام آه که عشق تو چه ها می کند ▪️شهادت امام رئوف و غریبمان حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام تسلیت باد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
آموزش طراحی بازی قابل پخش با استفاده از Blueprint در Unreal Engine Replayable Game Design Using Blueprint in Unreal Engine -------------------------- چیزی که یاد خواهید گرفت : در این آموزش Unreal Engine، ما اصول طراحی قابلیت پخش مجدد، غیرقابل پیش‌بینی ساختاری، و تکرار سریع را در ایجاد یک سیستم Blueprint که می‌تواند سطوح بازی در هر اندازه‌ای را با اشیاء بازیکن تعاملی (پیکاپ) که به‌طور تصادفی قرار گرفته‌اند، پر کند. ما همچنین از سودمندی آرایه‌ها و کلاس‌های بازیگر برای سازماندهی سیستم خود در یک کلاس بازیگر قابل جابجایی استفاده می‌کنیم که می‌تواند به سرعت و به راحتی برای نیازهای بسیاری از انواع بازی‌ها تغییر یابد. در پایان این آموزش Unreal Engine، ارزش ایجاد سیستمی را خواهید فهمید که باعث صرفه جویی در کار شما در ساخت بازی می شود و به شما این امکان را می دهد که سریعتر مرحله توسعه را شروع کنید که در آن می توانید تجربه بازیکن را به خوبی تنظیم کنید. نرم افزار مورد نیاز: Unreal Engine 4.7.2. 📥لینک مطلب 🆔@CGTools_ir
بررسی اجمالی سیستم مواد و تکنیک های اساسی و پیشرفته در Unreal Engine 5 Unreal Engine 5 Material System Overview - Fundamental - Advanced Techniques -------------------------- این کارگاه جامع 8 فصلی که توسط مهندس پروژه‌های دیجیتال سرب چارلستون سیلورمن تدریس می‌شود، یک نمای کلی از سیستم مواد Unreal Engine 5 ارائه می‌دهد. چارلستون با ارائه بینش های ارزشمند در مورد عملکردهای Unrea، l و نشان دادن نحوه استفاده از بسیاری از ویژگی های موجود در سیستم قدرتمند آن، بیننده را از طریق تنظیمات اولیه و پیشرفته که هنرمندان Unreal باید بدانند برای اطمینان از بافت ها و متریال ها راهنمایی می کند. به طور موثر توسط UE5 استفاده می شود. با دنبال کردن این کارگاه، هنرمندان با پایه های مستحکم مورد نیاز برای درک کامل و خلق تقریباً هر ماده ای که می توان تصور کرد، توانمند می شوند. 📥لینک مطلب 🆔@CGTools_ir
آموزش ایجاد دارایی بازی در آنریل اینجین Game Asset Production Pipeline in Unreal Engine -------------------------- در این سری از آموزش‌ها، خط لوله ایجاد یک دارایی بازی مش استاتیک برای Unreal Engine 4 را مورد بحث قرار می‌دهیم. ما با بحث در مورد برخی از نکات تنظیم کلی که باید قبل از ایجاد محتوا برای Unreal Engine 4 به آنها توجه داشته باشید، شروع می‌کنیم.سپس به ایجاد یک مش بازی بر اساس مش پلی بالا که ارائه می کنیم می پردازیم. در اینجا ما در مورد چگونگی ایجاد سریع یک مش با وضوح پایین و چگونگی دوباره‌شناسی آن با جزئیات کافی برای ثبت جزئیات با وضوح بالا در یک نقشه معمولی بحث خواهیم کرد. سپس ما یاد می گیریم که چگونه مش خود را UV کنیم و چگونه نقشه های حیاتی را برای ایجاد یک دارایی بازی با کیفیت بالا بسازیم.پس از آن، نحوه ایجاد سریع تکسچرها با استفاده از dDo، یک نرم افزار تکسچرینگ رویه ای قدرتمند را یاد خواهیم گرفت. سپس با نهایی کردن دارایی خود با مواد، برخوردها و LOD شروع به تکمیل آموزش می کنیم تا در نهایت دارایی را به Unreal Engine 4 وارد کنیم. 📥لینک مطلب 🆔@CGTools_ir