مجموعه تکسچر 2023
Texure Supply Collection 2023
-------------------------
در این پست شما همرهان به مجموعه ای از بافتهای با کیفیت بالا سال 2023 دست خواهید یافت . تمامی بافت دارای کیفیت ممتازی هستند که با دقت و عشق ساخته شده اند ودارای رندر با کیفیت بالا هستند.
بافت ها شامل:
• حوله حمام
• تخته
• تابلوهای خاکستری و قهوه ای
• شمع
• فرش
• بتن
• پارچه
• طبقه
• حوله دستی
• چرم
و...
📥لینک مطلب
🆔Eitaa: @CGTools_ir
🆔Telegram : @CG_Tools_ir
🆔Instagram :
@CGTools.ir#Material
آموزش Adobe Illustrator CC دوره مقدماتی
Adobe Illustrator CC for Beginners: An Introductory Course
-------------------------
در پایان این دوره، دانشجویان قادر خواهند بود:
• اصول گرافیک برداری را برای طراحی های با کیفیت بالا بدانید.
• ایجاد و دستکاری اشکال، مسیرها و اشیاء مقیاس پذیر را بیاموزید.
• برای ناوبری کارآمد، با فضای کاری Illustrator آشنا شوید.
• در استفاده از ابزارهای Illustrator و میانبرهای صفحه کلید تسلط داشته باشید.
• برای افزایش بهره وری، فضای کاری را سفارشی کنید.
• ایده های خلاقانه را با استفاده از ابزارهایی مانند قلم و مداد در عمل اعمال کنید.
• نحوه دستکاری تایپ فیس ها را در Illustrator کشف کنید.
• یاد بگیرید که جلوه ها و طرح های متنی منحصر به فرد ایجاد کنید.
• تکنیک های پیشرفته مانند متن در یک مسیر را کاوش کنید.
• از ابزارهای خلاقانه مانند نمادها و سبک های گرافیکی برای خروجی استفاده کنید.
• اهمیت فرمتهای فایل، وضوح و حالتهای رنگی را درک کنید.
• آموزش صادرات طرح ها برای پلتفرم های مختلف با کیفیت مطلوب.
📥لینک مطلب
🆔Eitaa: @CGTools_ir
🆔Telegram : @CG_Tools_ir
🆔Instagram :
@CGTools.ir#Adobe_Illustrator
آ آموزش ساخت Pokedex در مایا
Pokedex Modeling with Autodesk Maya
• -------------------------
معرفی Autodesk Maya:
با رابط کاربری، ابزارها و فضای کاری مایا آشنا شوید و زمینه را برای ماجراجویی مدل سازی سه بعدی خود فراهم کنید.
• مدلسازی ارگانیک:
به دنیای مدلسازی ارگانیک شیرجه بزنید و بر هنر مجسمهسازی شخصیتهای واقعی و پیچیده پوکمون تسلط پیدا کنید. بیاموزید که منحنی های صاف، بافت های واقع گرایانه و جزئیات گیرا ایجاد کنید که Pokemon شما را زنده می کند.
• مدلسازی سطح سخت:
تکنیکهای مدلسازی سطوح سخت را با تمرکز بر ایجاد خود Pokedex بررسی کنید. از دکمهها و صفحههای نمایش گرفته تا جزئیات پیچیده، نحوه طراحی و مدلسازی اشکال پیچیده و غیرارگانیک را با دقت و ظرافت کشف کنید.
و...
📥لینک مطلب
🆔Eitaa: @CGTools_ir
🆔Telegram : @CG_Tools_ir
🆔Instagram :
@CGTools.ir#Mayar
آموزش نکات اصلی Illustrator2023
Illustrator 2024 Essential Training
-------------------------
ازIllustrator می توان برای انجام بسیاری از کارها و طراحی های مختلف استفاده کرد. به همین دلیل، Illustrator Essential Training مفاهیم و تکنیکهای اصلی را آموزش میدهد که میتوانند در هر گردش کاری برای چاپ، وب یا داراییهایی که به برنامههای کاربردی دیگر راه پیدا میکنند، اعمال شوند. در این دوره، Tony Harmer عناصر تشکیل دهنده تابلو هنری، اشکال اساسی، تبدیل اشیاء و موارد دیگر را توضیح می دهد. Tony در مورد گرافیک های برداری - مسیرها، ضربه ها، و پرها - بحث می کند و نحوه استفاده از هر یک از ابزارهای طراحی Illustrator را نشان می دهد. او نحوه ترکیب و تمیز کردن مسیرها و سازماندهی آنها را به گروه ها و لایه ها نشان می دهد. تونی همچنین ویرایش متن، کار با رنگ، طراحی براش رسا، افکتها و موارد دیگر را پوشش میدهد.
📥لینک مطلب
🆔Eitaa: @CGTools_ir
🆔Telegram : @CG_Tools_ir
🆔Instagram :
@CGTools.ir#Illustrator2023
آموزش ضروریات AutoCAD 2024
AutoCAD 2024 Essential Training
-------------------------
با دوره جامع Udemy ما، «آموزش ضروری AutoCAD 2024»، سفری متحول کننده به دنیای طراحی به کمک رایانه را آغاز کنید. این دوره با دقت طراحی شده است تا افراد را در تمام سطوح مهارت، از مبتدی تا طراحان با تجربه، با دانش و مهارت های ضروری مورد نیاز برای هدایت و استفاده از پتانسیل کامل اتوکد 2024 توانمند کند.
این دوره با مقدمه ای روشن از اتوکد و کاربردهای همه کاره آن در صنایع مختلف آغاز می شود. همانطور که پیشرفت می کنید، به پیچیدگی های رابط اتوکد، تسلط بر ابزارها و گزینه های سفارشی سازی می پردازید تا فضای کاری خود را با نیازهای خاص خود تنظیم کنید. اهمیت واحدها را بیاموزید و گزینه های متنوعی را برای پیکربندی آنها بررسی کنید و از دقت و دقت مورد نیاز در طراحی حرفه ای اطمینان حاصل کنید.
و...
📥لینک مطلب
🆔Eitaa: @CGTools_ir
🆔Telegram :
@CG_Tools_ir🆔Instagram :
@CGTools.ir#AutoCAD_2024
آموزش نرم افزار Clo3D برای مبتدیان
Clo3D for beginners
-------------------------
دوره Clo3D برای مبتدیان همه چیزهایی را که برای شروع ساخت لباس های سه بعدی نیاز دارید به شما آموزش می دهد - تمام اصول اولیه لازم را در کوتاه ترین و کارآمدترین روش ممکن بیاموزید، مناسب برای یک حرفه ای پرمشغله که وقتش ارزشمند است.
شما نیازی به دانش قبلی در مورد نرم افزار مدل سازی سه بعدی ندارید، زیرا ما از همان ابتدا شروع خواهیم کرد . این دوره شما را از نداشتن دانش نرم افزار سه بعدی به توسعه طرح های خود، انجام اتصالات، ایجاد رندر، انیمیشن و موارد دیگر می برد. از آنجایی که زمان شما ارزشمند است، سخنرانی ها کوتاه و مستقیم هستند و حداکثر اطلاعات را سریع و کارآمد به شما می دهند. در پایان دوره شما همچنین مجموعه ای از چندین پروژه را ایجاد خواهید کرد که می توانید آنها را به CV خود اضافه کنید تا مهارت های جدید خود را به نمایش بگذارید.
و...
📥لینک مطلب
🆔Eitaa: @CGTools_ir
🆔Telegram : @CG_Tools_ir
🆔Instagram :
@CGTools.ir#Clo3D
آموزش 3ds max و V-ray برای طراحان داخلی
3ds max and V-ray training for interior designers
-------------------------
این دوره به موضوعات زیر می پردازد:
• مدلسازی داخلی
• تنظیمات مواد کامپوزیت Vray
• بافت سازی
• 6 نوع نورپردازی
• پس پردازش
• کار صحیح با صحنه
• ترکیب قاب در فضای داخلی
📥لینک مطلب
🆔Eitaa: @CGTools_ir
🆔Telegram : @CG_Tools_ir
🆔Inestagram :
@CGTools.ir#3ds_max #V_ray
خط تولید کانسپت سه بعدی - قسمت 2-آموزش طراحی و حجاری با Norris Lin
3D Concept Production Pipeline Part 2
-------------------------
در این آموزش شما همراهان گرامی با طراحی و حجاری سه بعدی یک اسلحه (فصل دوم ) توسط Norris Lin آشنا خواهید شد. زمان این آموزش 4 ساعت و14 دقیقه است . در این فصل به مبحث بافت دهی به اسلحه در Substance Painter پرداخته می شود .
📥لینک مطلب
🆔Eitaa: @CGTools_ir
🆔Telegram : @CG_Tools_ir
🆔Instagram :
@CGTools.ir#Substance_Painte
خط تولید کانسپت سه بعدی - قسمت 3-آموزش طراحی و حجاری با Norris Lin
Norris Lin - D Concept Production Pipeline Part 3
-------------------------
در این آموزش شما همراهان گرامی با طراحی و حجاری سه بعدی یک اسلحه (فصل 3 ) توسط Norris Lin آشنا خواهید شد.زمان این آموزش 2 ساعت و 25 دقیقه است . در این فصل به مبحث تنظیم صحنه و نورپردازی با نرم افزار بلندر پرداخته می شود .
📥لینک مطلب
🆔Eitaa: @CGTools_ir
🆔Telegram :
@CG_Tools_ir🆔Instagram :
@CGTools.ir#Blender
آموزش ایجاد لوازم پیچیده برای بازی و رندر در زمان واقعی : آموزش ماشین
Creating Complex Props for Games and Real-Time Rendering :Hard surface
-------------------------
این یک ماشین تحریر عتیقه است که من در طول ساخت مجموعه آموزشی جدید خود ساخته ام، نحوه ایجاد لوازم پیچیده برای بازی ها و رندر زمان واقعی. این مجموعه برای هنرمندان مبتدی تا متوسط طراحی شده است.
📥لینک مطلب
🆔Eitaa: @CGTools_ir
🆔Telegram :
@CG_Tools_ir🆔Instagram :
@CGTools.ir#Maya #photoshop #Substance_Painter #marmoset #Zbrush
آموزش مقدمه ای بر مجسمه سازی در بلندر برای مبتدیان
Introduction to Sculpting in Blender for Absolute Beginners
-------------------------
این پروژه همه چیز در مورد کاوش در ابزارهای بلندر است که برای ایجاد مجسمه های دیجیتال ارائه می کند، ما در مورد براش ها، اصلاح کننده چند وضوح، توپولوژی پویا، Remesh و بسیاری ابزارهای دیگر مانند اینها خواهیم آموخت. ما میخواهیم بررسی کنیم که چگونه میتوانید اکنون در حالت Blender's Sculpt نقاشی کنید و از دادههای رنگ برای ایجاد یک متریال نیز استفاده کنید، ما یاد میگیریم که براشها را تغییر دهیم تا نتایج جالبی ایجاد کنیم که در زمان ما صرفهجویی میکند و ارگانیکتر به نظر میرسد.
و..
📥لینک مطلب
🆔Eitaa: @CGTools_ir
🆔Telegram : @CG_Tools_ir
🆔Instagram :
@CGTools.ir#Blender
آموزش نحوه ایجاد انیمیشن های حرفه ای نقشه در Adobe After Effects
GEOlayers 3 MasterClass After Effects
-------------------------
آنچه خواهید آموخت :
• گشت و گذار در رابط
• ویژگی های MapTiler
• راهنمای شروع سریع - در 30 دقیقه نقشه بسازید
• یک Mapcomp ایجاد کنید
• داده ها را پیدا کنید
• ویژگی های ترسیم
• برچسب ها را اضافه کنید
• نقشه را متحرک کنید
• لمس نهایی
• مجموعه داده منطقه مورد بحث
• ویژگی Mapcomps را ایجاد کنید
• نقشه کامپ چگونه کار می کند
• تنظیمات Mapcomp
• کنترلر Mapcomps
• مپ کامپ های تکراری
• کجا اطلاعات مجوز را پیدا کنیم
📥لینک مطلب
🆔Eitaa: @CGTools_ir
🆔Telegram : @CG_Tools_ir
🆔Instagram :
@CGTools.ir#Adobe_After_Effects
آموزش ساخت محیط در آنریل انجین
Unreal Environments
-------------------------
بیاموزید که چگونه دنیاهای واقع گرایانه برای Real-time 3D بسازید. برنامه ریزی، مدلسازی، مصالح، نورپردازی، پست. با من همراه باشید تا تمام مراحل ساخت این دو صحنه را طی کنم. همه چیز در Unreal Engine 4 ارائه شده است. همه دارایی های 3d از Brushify هستند، هیچ کتابخانه دارایی دیگری استفاده نمی شود.
کتابخانه Brushify یک دارایی آماده برای Unreal Engine 4 است. من تمام دارایی های سه بعدی موجود در بسته های Brushify را مدل سازی و تکسچر کردم. من همچنین سایه بان های قوی برای منظره، شاخ و برگ و لوازم و ویژگی های متعدد برای سرعت بخشیدن به گردش کار موتور غیرواقعی ایجاد کردم.
📥لینک مطلب
🆔Eitaa: @CGTools_ir
🆔Telegram :
@CG_Tools_ir🆔Instagram :
@CGTools.ir#Unreal_Engine_4