آموزش 3ds max و V-ray برای طراحان داخلی
3ds max and V-ray training for interior designers
-------------------------
این دوره به موضوعات زیر می پردازد:
• مدلسازی داخلی
• تنظیمات مواد کامپوزیت Vray
• بافت سازی
• 6 نوع نورپردازی
• پس پردازش
• کار صحیح با صحنه
• ترکیب قاب در فضای داخلی
📥لینک مطلب
🆔Eitaa: @CGTools_ir
🆔Telegram : @CG_Tools_ir
🆔Inestagram :
@CGTools.ir#3ds_max #V_ray
خط تولید کانسپت سه بعدی - قسمت 2-آموزش طراحی و حجاری با Norris Lin
3D Concept Production Pipeline Part 2
-------------------------
در این آموزش شما همراهان گرامی با طراحی و حجاری سه بعدی یک اسلحه (فصل دوم ) توسط Norris Lin آشنا خواهید شد. زمان این آموزش 4 ساعت و14 دقیقه است . در این فصل به مبحث بافت دهی به اسلحه در Substance Painter پرداخته می شود .
📥لینک مطلب
🆔Eitaa: @CGTools_ir
🆔Telegram : @CG_Tools_ir
🆔Instagram :
@CGTools.ir#Substance_Painte
خط تولید کانسپت سه بعدی - قسمت 3-آموزش طراحی و حجاری با Norris Lin
Norris Lin - D Concept Production Pipeline Part 3
-------------------------
در این آموزش شما همراهان گرامی با طراحی و حجاری سه بعدی یک اسلحه (فصل 3 ) توسط Norris Lin آشنا خواهید شد.زمان این آموزش 2 ساعت و 25 دقیقه است . در این فصل به مبحث تنظیم صحنه و نورپردازی با نرم افزار بلندر پرداخته می شود .
📥لینک مطلب
🆔Eitaa: @CGTools_ir
🆔Telegram :
@CG_Tools_ir🆔Instagram :
@CGTools.ir#Blender
آموزش ایجاد لوازم پیچیده برای بازی و رندر در زمان واقعی : آموزش ماشین
Creating Complex Props for Games and Real-Time Rendering :Hard surface
-------------------------
این یک ماشین تحریر عتیقه است که من در طول ساخت مجموعه آموزشی جدید خود ساخته ام، نحوه ایجاد لوازم پیچیده برای بازی ها و رندر زمان واقعی. این مجموعه برای هنرمندان مبتدی تا متوسط طراحی شده است.
📥لینک مطلب
🆔Eitaa: @CGTools_ir
🆔Telegram :
@CG_Tools_ir🆔Instagram :
@CGTools.ir#Maya #photoshop #Substance_Painter #marmoset #Zbrush
آموزش مقدمه ای بر مجسمه سازی در بلندر برای مبتدیان
Introduction to Sculpting in Blender for Absolute Beginners
-------------------------
این پروژه همه چیز در مورد کاوش در ابزارهای بلندر است که برای ایجاد مجسمه های دیجیتال ارائه می کند، ما در مورد براش ها، اصلاح کننده چند وضوح، توپولوژی پویا، Remesh و بسیاری ابزارهای دیگر مانند اینها خواهیم آموخت. ما میخواهیم بررسی کنیم که چگونه میتوانید اکنون در حالت Blender's Sculpt نقاشی کنید و از دادههای رنگ برای ایجاد یک متریال نیز استفاده کنید، ما یاد میگیریم که براشها را تغییر دهیم تا نتایج جالبی ایجاد کنیم که در زمان ما صرفهجویی میکند و ارگانیکتر به نظر میرسد.
و..
📥لینک مطلب
🆔Eitaa: @CGTools_ir
🆔Telegram : @CG_Tools_ir
🆔Instagram :
@CGTools.ir#Blender
آموزش نحوه ایجاد انیمیشن های حرفه ای نقشه در Adobe After Effects
GEOlayers 3 MasterClass After Effects
-------------------------
آنچه خواهید آموخت :
• گشت و گذار در رابط
• ویژگی های MapTiler
• راهنمای شروع سریع - در 30 دقیقه نقشه بسازید
• یک Mapcomp ایجاد کنید
• داده ها را پیدا کنید
• ویژگی های ترسیم
• برچسب ها را اضافه کنید
• نقشه را متحرک کنید
• لمس نهایی
• مجموعه داده منطقه مورد بحث
• ویژگی Mapcomps را ایجاد کنید
• نقشه کامپ چگونه کار می کند
• تنظیمات Mapcomp
• کنترلر Mapcomps
• مپ کامپ های تکراری
• کجا اطلاعات مجوز را پیدا کنیم
📥لینک مطلب
🆔Eitaa: @CGTools_ir
🆔Telegram : @CG_Tools_ir
🆔Instagram :
@CGTools.ir#Adobe_After_Effects
آموزش ساخت محیط در آنریل انجین
Unreal Environments
-------------------------
بیاموزید که چگونه دنیاهای واقع گرایانه برای Real-time 3D بسازید. برنامه ریزی، مدلسازی، مصالح، نورپردازی، پست. با من همراه باشید تا تمام مراحل ساخت این دو صحنه را طی کنم. همه چیز در Unreal Engine 4 ارائه شده است. همه دارایی های 3d از Brushify هستند، هیچ کتابخانه دارایی دیگری استفاده نمی شود.
کتابخانه Brushify یک دارایی آماده برای Unreal Engine 4 است. من تمام دارایی های سه بعدی موجود در بسته های Brushify را مدل سازی و تکسچر کردم. من همچنین سایه بان های قوی برای منظره، شاخ و برگ و لوازم و ویژگی های متعدد برای سرعت بخشیدن به گردش کار موتور غیرواقعی ایجاد کردم.
📥لینک مطلب
🆔Eitaa: @CGTools_ir
🆔Telegram :
@CG_Tools_ir🆔Instagram :
@CGTools.ir#Unreal_Engine_4