eitaa logo
CGTools.ir
64 دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
3 ویدیو
0 فایل
بزرگترین منبع آموزش های سه بعدی👇👇 🌐 www.CGTools.ir خدمات سایت: ❇️آموزش انیمیشن ❇️آموزش نرم افزارهای سه بعدی ❇️مدل های سه بعدی درختان، بتن و متریال لینک گروه : https://eitaa.com/joinchat/998769086C11dbe5984b ارتباط با مدیر : 🆔@Admin_CGTools
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🤩🤩🤩🤩🤩
👇👇👇
🤩
آموزش کاریکاتور و کامپوزیت فتوشاپ توسط Tara Mapes store taramapes - How to Create a Cartoon Illustrated Look in Photoshop ---------------------------- آموزش کاریکاتور و کامپوزیت فتوشاپ توسط TARA MAPES شامل: • آموزش با فرمت MP4 • این ویرایش کارتونی ویرایش در این آموزش در Photoshop CC 2017 انجام می‌شود. اگر از نسخه‌های دیگر نرم‌افزار ویرایش استفاده می‌کنید، باید از Adobe یا ارائه‌دهنده نرم‌افزار خود برای تشخیص سازگاری یا مشابه بودن آن مشاوره بگیرید. شما باید با ماسک ها، فیلتر خام دوربین، اکشن ها و موارد دیگر آشنا باشید. 📥لینک مطلب 🆔@CGTools_ir
❤️❤️❤️❤️❤️❤️👇👇👇❤️❤️❤️❤️
🥰یکی از آموزش های فانتزی و خیلی قشنگ 👇👇👇👇
آموزش ساخت تراریوم قارچ ریبا در بلندر Blender 3D for Beginners - Model a Mushroom Terrarium ---------------------------- در این کلاس می توانید انتظار داشته باشید که یاد بگیرید: • رابط و ابزار بلندر: در حین ایجاد تراریوم خود، در مورد بسیاری از ابزارهای اساسی و عناصر رابط در Blender یاد خواهیم گرفت. • مدل‌سازی: برای ایجاد تراریوم قارچی خود از ابتدا، از ابزارها و اصلاح‌کننده‌های اصلی مدل‌سازی مانند Snapping و Solidify استفاده می‌کنیم. • نورپردازی: ما یک طرح نورپردازی ملایم برای نمایش تراریوم خود در بهترین نور تنظیم خواهیم کرد. • سایه زنی: که می تواند ظاهری شبیه قارچ، علف و چوب را به اجسام بدهد. • رندر: در نهایت، ما تصویر نهایی خود را در Blender ارائه می کنیم تا بتوانید آن را با دوستان و خانواده خود در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. 📥لینک مطلب 🆔@CGTools_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
آموزش دوره کامل طراحی سه بعدی دربلندر Complete 3D Blender Course - Sketch to 3D Art for Beginners ---------------------------- چیزی که یاد خواهید گرفت • از Blender استفاده کنید و رابط کاربری آن را درک کنید • ایجاد مدل های سه بعدی • مواد خود را ایجاد کنید • شبیه سازی پارچه، بافت و مجسمه سازی • قانون دوربین توضیح سوم • عمق میدان دوربین • راه اندازی نور 📥لینک مطلب 🆔@CGTools_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
سلااااااام به شما همراهان گرامی صبح زیباتون بخیر و خوشی
آموزش طراحی معماری با بلندر Architectural Design with Blender ---------------------------- یاد بگیرید که از نور، رنگ و خواص مواد برای طراحی و تجسم فضاهای معماری در Blender استفاده کنید دید خود را در صحنه‌های معماری خارق‌العاده شکل دهید، با تسلط بر نور، رنگ و بافت در کنار Mauricio که در دنیای معماری با نام Auro شناخته می‌شود. او بنیانگذار استودیو Aureus است و در این دوره آنلاین به شما می آموزد که چگونه یک شی معماری را با استفاده از برش مقطع و یک پلان شماتیک مدل سازی کنید.در طول دوره، معلم شما ویژگی های اساسی Blender و اینکه چگونه اصلاح کننده ها می توانند طراحی را آسان تر کنند، به شما نشان می دهد. سپس او شما را از طریق مدل‌سازی یک مجموعه معماری، کار بر روی جنبه‌هایی مانند نور و رنگ، قبل از آموزش تکنیک‌های مختلف ترکیب‌بندی به شما راهنمایی می‌کند تا به شما در ایجاد چندین نمای مختلف از مجموعه کمک کند. 📥لینک مطلب 🆔@CGTools_ir
آموزش ارتقای دارایی های دیجیتال هودینی به سطح بعدی Taking Houdini Digital Assets to the Next Level ---------------------------- دارایی های دیجیتال در مرکز استفاده روزمره هودینی قرار دارند. شما احتمالا HDA را ایجاد کرده اید و همچنین برخی از آنها را دانلود کرده اید. هدف این دوره تجزیه و تحلیل این است که چه چیزی یک HDA خوب را ایجاد می کند و چگونه می توانید از این مفاهیم برای ایجاد دارایی های دیجیتال قوی تر استفاده کنید. به عنوان ادامه HOU140 - Houdini FX Tool Building Foundation، این دوره متوسط، دانش اولیه هودینی و نحوه عملکرد HDA را در نظر می گیرد.کل دوره حول یک سناریوی تولید واقع گرایانه می چرخد که شامل ایجاد یک دارایی دیجیتال برای ایجاد کاشی های سقف بر روی ساختمان های مختلف است. اولین کلاس‌ها به ایجاد رابط کاربری می‌پردازند و تکنیک‌هایی را برای ساختن HDA‌های کاربرپسندتر ارائه می‌کنند. کلاس‌های بعدی توسعه را با بهبود عملکرد و زمان‌های تکرار HDA و همچنین بهترین روش‌ها برای سازمان‌دهی داخلی HDA، اعتبارسنجی ویژگی‌های ورودی و انجام بررسی‌های خطا، مستندسازی و اشکال‌زدایی ادامه خواهند داد. 📥لینک مطلب 🆔@CGTools_ir
آموزش رندر کردن ماشن برای مبتدیان در آنریل اینجین 5 Unreal Engine 5- Car Rendering for Beginners ---------------------------- چیزی که یاد خواهید گرفت اصول استفاده از Automotive Render در Unreal Engine 5 را با رویکرد پروژه ای بیاموزید اصول نورپردازی را در Unreal Engine 5 با رویکرد پروژه ای بیاموزید اصول اولیه انیمیشن دوربین را در Unreal Engine 5 با رویکرد پروژه محور بیاموزید اصول رندرینگ در موتور Unreal 5 را با رویکرد پروژه ای بیاموزید 📥لینک مطلب 🆔@CGTools_ir
خواستم تشکر کنم 💚 از دوستانی که به ما ارادت دارند و انرژی های قشنگشون باعث دلگرمی ماست 😍🤩
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
آموزش فیلمبرداری خودرو در موتور آنریل، قسمت 1 Automotive Cinematography in Unreal Engine Part 1 ---------------------------- این اولین دوره از یک دوره دو قسمتی است که نحوه استفاده از Autodesk Maya و Unreal Engine 5 را برای ایجاد یک فیلم کوتاه واقعی از فورد موستانگ در محیط شهری شهری آموزش می دهد. این دوره شامل نوشتن مطالب، توسعه ظاهر، نورپردازی، فیلمبرداری مجازی و تنظیمات رندر با کیفیت بالا در Unreal Engine است.لیام یک هنرمند ارشد VFX مستقر در استرالیا است که از سال 2003 در صنعت سه بعدی فعالیت داشته است. او در 18 سال گذشته روی پروژه های مختلفی کار کرده است، از جمله اخیراً محیط های دره واقعی برای The Falcon و Winter Soldier در دیزنی پلاس، و محیط‌های زمین توخالی برای Godzilla vs Kong، و همچنین کار VFX روی دیگر فیلم‌های بلند و سریال‌های اپیزودیک آینده. 📥لینک مطلب 🆔@CGTools_ir
آموزش فیلمبرداری بی درنگ در آنریل اینجین 5 Real-Time Filmmaking in Unreal Engine 5 ---------------------------- کارگردان، آرون سیمز، قدرت داستان‌گویی را در Unreal Engine 5 بررسی می‌کند و از شرکت‌کنندگان دعوت می‌کند تا روند کار و فرآیند UE5 خود را در پشت ساخت فیلم کوتاه برنده جایزه، THE EYE: CALANTHEK کشف کنند. این عنوان Gnomon Workshop که طیف کامل فیلم‌سازی UE را در بر می‌گیرد، همه چیز را از توسعه داستان در Unreal گرفته تا شخصیت‌سازی و جهان‌سازی، موکاپ و انیمیشن در سکانس‌نویس، ویرایش و فراتر از آن را پوشش می‌دهد. آرون نگاهی از نزدیک به لومن می‌اندازد تا فرآیند نورپردازی فضای داخلی و خارجی را به همراه بهترین شیوه‌های خود برای نورپردازی خود شخصیت‌ها نشان دهد. پیش‌بینی (previs) در موتور یک تغییر واقعی بازی است زیرا دارایی‌ها داستان را زنده می‌کنند و فرصت‌های خلاقانه را روشن می‌کنند. پس از تنظیم صحنه و اصلاح داستان، ویرایش فیلم را با استفاده از آخرین تکنیک های تولید بلادرنگ UE5 گرد هم می آورد. این کارگاه برای هنرمندانی است که دانش کاری Unreal Engine را دارند. این کارگاه به جای یک راهنما، بینشی حرفه ای در مورد کل فرآیند ایجاد محتوای UE5 می دهد. هدف این است که مشترکین از کل فرآیند لذت ببرند و با استفاده از Unreal Engine داستان های خود را بیان کنند. 📥لینک مطلب 🆔@CGTools_ir