هنر مفهومی سینمایی در بلندر – دوره کامل
Cinematic Concept Art in Blender – Full Course
----------------------------
در این دوره رویکرد خود را برای هنر مفهومی سینمایی از ابتدا تا انتها به شما آموزش خواهم داد. هدف آن هنرمندان مفهومی در تمام سطوح است، اگرچه تکنیک های بلندر نشان داده شده به تجربه قبلی در ناوبری و مدل سازی اولیه نیاز دارد. من از Blender و Photoshop و همچنین برخی از پلاگین ها و دارایی های پولی Quixel Megascans استفاده می کنم.این دوره عبارتند از:قسمت اول : 2 ساعت ویدیوی روایت شده که شامل تکنیک هایی برای مسدود کردن صحنه، یافتن یک ترکیب، نورپردازی سینمایی، ایجاد دارایی از ابتدا یا استفاده از تکنیک های سریع، نهایی کردن یک تصویر، نقاشی بیش از حد در فتوشاپ و موارد دیگر است.
قسمت دوم : 1 ساعت و 50 دقیقه تایم لپس ویدیویی روایت شده از صحنه حیاط، که کل خط لوله مفهومی من را پوشش می دهد و در مورد فرآیند خلاقانه پشت آن صحبت می کند.
2 فایل فتوشاپ - PSD های کامل برای هر دو مفهوم ایجاد شده برای این دوره.
فهرست منابع : فهرستی از تمام پلاگین ها و نرم افزارهایی که برای هنر مفهومی استفاده می کنم.
امیدوارم بتوانید تکنیک ها و فرآیندهای جدید هیجان انگیزی را یاد بگیرید.
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#Blender
#Cinematic_Concept_Art
مقدمه ای بر طراحی تری دی لایوری - عکس برگردان برای اتومبیل های دیجیتال
Intro to 3D Livery Design: Decals for Digital Cars
----------------------------
طراحی و رندر رنگ برای ماشین های مسابقه ای سفارشی در بلندر را بیاموزید و با عکس برگردان های چشم نواز در Illustrator به آن ها جان بدهید.
طراحی لیوان و برگردان برای ماشینها، که شامل ساختن جنبه بصری یک ماشین مسابقهای است، روشی خلاقانه برای بیرون کشیدن کودک درونتان و در عین حال توسعه مهارتهای خود به عنوان یک هنرمند سه بعدی است. Davide Virdis به عنوان یک علاقهمند به خودروهای کلاسیک و یک طراح رسانه خودرو، روی برنامه سفارشیسازی Fuoriserie مازراتی کار کرده و در طراحی مدل F1 مک لارن در ابوظبی همکاری کرده است.
پروژه این دوره چیست؟
با استفاده از Adobe Illustrator دو یا چند رندر صیقلی از طرح لیوری خود ایجاد کنید.
این دوره آنلاین برای چه کسانی است؟
این دوره برای علاقه مندان به اتومبیل که می خواهند مهارت های تصویرسازی سه بعدی خود را توسعه دهند ایده آل است.
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#عکس_برگردان_برای_اتومبیل_های_دیجیتال
#Adobe_Illustrator
آموزش شروع کار با بلوپرینت در آنریل اینجین 5
Unreal Engine 5 - Getting Started with Blueprints
----------------------------
چیزی که یاد خواهید گرفت
نحوه پیمایش در رابط کاربری Unreal Engine 5 Blueprint editor
متغیرها چیست و چگونه در کدنویسی استفاده می شوند
نحوه و زمان استفاده از توابع، رویدادها و ماکروها
راه های مختلف ارتباط طرح ها
نحوه پیمایش در رابط کاربری طراح ویجت
ویجتهایی را برای HUD بازیکنان ایجاد و تنظیم کنید
نحوه ایجاد چند سیستم گیم پلی رایج
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#بلوپرینت
#Blueprints
#Unreal_Engine_5
آموزش بافت مبتنی بر گره برای شخصیت ها در ماری
Mari - Node Based Texturing for Characters
----------------------------
این آموزش عمیق به گردش کار بافتسازی مبتنی بر گره من در ماری میپردازد. این روند در چند سال گذشته تکرار شده است و در یک محیط تولید فیلم بلند آزمایش شده است.ما با یک نسخه ی نمایشی از قالب سفارشی من که به طور خاص برای تجسم بافت های شما با بالاترین کیفیت در Mari طراحی شده است، شروع می کنیم. از آنجا به پوست بافت می دهیم، آرایش می کنیم و لباس را بافت می دهیم. ما این نقشه ها را برای برخی از سایه بان ها در مایا اعمال خواهیم کرد، جایی که من اهمیت ساده نگه داشتن سایه بان ها را بدون پیچیده کردن آنها توضیح می دهم. من همچنین یک فصل جایزه ارائه خواهم کرد که در آن تکنیک مجسمه سازی خود را در ماری نشان می دهم و مزایای استفاده از این تکنیک را توضیح می دهم.
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#ماری
#Mari
آموزش آماده سازی درخت در مایا و آنریل اینجین
Ready Tree Creation from Maya to Unreal
----------------------------
ما از ارائه آموزشی توسط Simon Barle، یک کهنهکار صنعت بازی با تجربه عناوینی مانند Star Wars Battlefront و Battlefield V بسیار هیجانزده هستیم. در این آموزش کاملاً روایتشده، اطلاعاتی در مورد گردش کار AAA او برای ایجاد درختها دریافت خواهید کرد.Simon با به اشتراک گذاشتن بینش هایی در مورد چگونگی استفاده از فتوگرامتری به عنوان ابزاری برای درک اشکال و سطوح، فرآیند را تجزیه می کند. او تکنیک های مدل سازی پلی بالا خود را برای تنه درخت، توت ها، برگ ها و شاخه ها نشان می دهد. او مجسمه سازی در Zbrush، ایجاد و راه اندازی UV، ایجاد بافت پوست، بافت درخت، آماده سازی مدل برای استفاده از موتور بازی، و ایجاد سایه زن در Unreal را پوشش می دهد.
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#آنریل_اینجین
#مایا
#Maya
#Unreal
آموزش تسلط بر مبانی اتو کد 2019
AutoCad 2019 - Les Fondamentaux
----------------------------
اهداف
به اصول اتوکد 2019 مسلط شوید.
شرح
Autocad پرکاربردترین نرم افزار برای ایجاد نقشه های فنی دو بعدی است که مرجع در CAD می باشد.جزئیات آموزش
در این آموزش اصول اساسی، تنظیمات، گزینه ها و رابط گرافیکی نرم افزار به شما ارائه می شود.شما ابزارهایی را برای ترسیم، ویرایش، و سپس ابعاد و حاشیه نویسی نقشه ها مرور می کنید.ما با دقت به مفاهیم بصری طراحی با لایه ها و استفاده از بلوک ها برای توسعه کتابخانه های خود نزدیک می شویم. سپس یاد می گیرید که چگونه از منابع خارجی استفاده کنید و ما در نهایت مقیاس را در ارائه ها ترسیم و تنظیم می کنیم.تمرینات به شما این امکان را می دهد که دانش خود را در طول آموزش به کار ببرید و بنابراین متدولوژی های کار CAD را کشف کنید.در پایان این آموزش می توانید نقشه های فنی خود را ترسیم، اصلاح و برنامه ریزی کنید و طرح های خود را به صورت منطقی و ساختار یافته با اتوکد 2019 طراحی کنید.ساموئل دوبوا، مشاور مربی در CAD و BIM شما را همراهی می کند.
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#اتو_کد
#AutoCad_2019
بسته مواد پریمیر با بالاترین کیفیت
Premiere Bundle 02 (5 0K)
----------------------------
بسته مواد پریمیر با بالاترین کیفیت
ما در حال تغییر روشی هستیم که هنرمندان جهانهای جدید خلق میکنند. Friendly Shade همیشه برای بهترین کیفیت تلاش می کند و این بار باندل 02 سطح را حتی بالاتر می برد! این بسته دوم شامل انواع جدیدی از مواد است: آسفالت، بتن، چوب، سنگفرش، آجر، دارایی های خیابان، درختان و موارد دیگر....
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#پریمیر
#Premiere_Bundle
آموزش آناتومی برای هنرمندان جلد 1 - درک عضلات پشت و شانه
Anatomy for Artists
----------------------------
آناتومی هنری به ماهیچههای ضروری اطلاق میشود که شکلهای قابل مشاهدهای را که در فیزیک مدل میبینیم ایجاد میکنند. ری بوستوس، تصویرگر و آناتومیست مشهور، نحوه نشان دادن عضلات پیچیده پشت و شانه را به روشی که توسط اکثر آناتومیست های هنری ترجیح داده می شود، آموزش می دهد.
هنگام تصویرسازی، لازم نیست هنرمندان تک تک ماهیچه های بدن را بشناسند. با ویرایش تعداد کلیدی ماهیچههایی که هنرمندان باید به حداقل برسند، ری کارگاه را با تمرکز بر گروه Sacrospinalis (یا Erector) - برخی از ماهیچههای عمیق در مرکز پشت که میتوان در امتداد آن یافت، آغاز کرد. ستون فقرات تا قاعده جمجمه. این ماهیچههای پیچیده و اغلب رشتهای مهم هستند و انسان را در حالت ایستاده نگه میدارند – اما مطالعه فردی هنرمندان میتواند چالش برانگیز باشد. ری سادهترین راه را برای درک و تفسیر این گروه عضلانی نشان میدهد و استراتژیهایی را که به راحتی به خاطر میآیند برای نشان دادن فرمها آموزش میدهد.
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#طراحی
#عضلات_پشت_و_شانه
#Anatomy
آموزش آناتومی برای هنرمندان جلد 2 - درک عضلات ساق و پا
Anatomy for Artists Volume 2 - Understanding the Leg and Foot
----------------------------
در این کارگاه، آناتومیست هنری و پروفسور ری بوستوس به بررسی آناتومی پا و پای انسان می پردازد. ری سخنرانی را به دو بخش تقسیم می کند: ساق پا و پا، سپس قسمت بالایی ساق، ران و عضلات سرینی. در بخش اول، فرمها و تاندونهای اصلی پا را که مهمترین جنبههای لازم برای آگاهی هر هنرمند را تشکیل میدهند، توضیح داده و تجزیه میکند. سپس او سخنرانی را تا عضلات ضروری ساق هدایت می کند و هر عضله و محل قرارگیری آن را روی اسکلت فهرست می کند و در عین حال به یک برگه ماهیچه ای که در اختیار شما قرار می گیرد ارجاع می دهد. هنگامی که ساق و پاها درک می شوند، ری به سمت ران و قسمت گلوتئال بدن حرکت می کند. در این بخش، او نه با عضلات انفرادی مانند ساق پا، بلکه با چهار گروه اصلی از عضلات ران شروع می کند. اینها عضلات چهارسر ران، ادکتورها، خم کننده ها (همسترینگ) و در نهایت عضلات گلوتئال هستند.
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#طراحی
#درک_عضلات_ساق_و_پا
#Anatomy
آموزش آناتومی برای هنرمندان جلد 3 - درک قسمت جلویی بالاتنه و بازو
Anatomy for Artists Volume 3 - Understanding the Front Torso - Arm
----------------------------
آناتومیست هنری و پروفسور ری بوستوس با جلد 3 در مجموعه آناتومی برای هنرمندان بازمی گردد. این قسمت سوم به دو بخش تقسیم میشود که با نیم تنه جلو شروع میشود و با بازو پایان مییابد. ری این کارگاه را با مطالعه عمیق لایههای ماهیچهای راهاندازی میکند که برای هنرمندان هنگام ترسیم بدنههای بالایی فیگورها و شخصیتهای انسان اهمیت دارد. راهنما به اشتراک می گذارد که چگونه Rectus Abdominis، Pectoralis Major، External Oblique، Deltoid، و Serratus Anterior، همه برای درک یک هنرمند از آناتومی انسان، در قالبی آسان برای یادگیری ضروری هستند.
این سخنرانی با تمرکز بر بازوها ادامه مییابد، که ری به طور ماهرانه آنها را به چهار گروه اصلی تقسیم میکند: فلکسورها، اکستنسورها، "دوقلوها" و "دوقلوهای کوچک". با استفاده از یک رویکرد ساده، ری این ماهیچه ها را به عنوان "تیم" بین گروه ها توضیح می دهد - بسیار شبیه به مسابقات ورزشی. این کارگاه توضیح میدهد که چگونه تیمهای ماهیچهای با هم کار میکنند، و چگونه آنها را بر اساس اندازه و هدف مقایسه میکنند. این آموزش تمام نامهای مهم تشریحی را به همراه نکات و ترفندهای مفید برای به خاطر سپردن و مرتبط کردن آنها در تمرین هنری شما نشان میدهد.
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#طراحی
#درک_قسمت_جلویی_بالاتنه_و_بازو
#Anatomy
ایجاد شخصیت های جذاب به صورت سه بعدی
Creating Appealing Characters in 3D
----------------------------
آنچه یاد خواهید گرفت:
اصول طراحی دو بعدی و نحوه ترجمه آنها به سه بعدی با استفاده از ZBrush.
مدلسازی بزرگ به کوچک، تمرکز بر سکتههای گسترده قبل از جزئیات.
تکالیف مبتنی بر پروژه با هدف توسعه چشم شما.
پیدا کردن و بهبود جذابیت در مجسمه شما.
ژست گرفتن و ارائه شخصیت خود
چگونه جذابیت طرح مفهومی دو بعدی را در مجسمه سه بعدی خود حفظ کنید.
چگونه یک استیک را کاملا سرخ کنیم.
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#Characters_in_3D
#Zbrush
آموزش نرم افزار بلندر برای استفاده آن در کارهای سه بعدی و معماری
Blender 3D Architect Pro (As of 29.03.23)
----------------------------
تمام محتوای تولید شده برای Blender 3D Architect Pro بر روی Blender و معماری تمرکز دارد. این آموزش ها در فرمت MP4 هستند و شامل فایل های منبع (فایل های Blender، بافت ها یا دارایی ها) هستند که برای تولید محتوا استفاده می شوند.در اینجا لیستی با تمام آموزش های موجود وجود دارد:
وارد کردن فایل های SketchUp 2022 به Blender
مدلسازی دیوارها با BagaPie
نحوه تعمیر اصلاح کننده ساده تغییر شکل (دیوارهای خم)
مدلسازی سطح سخت - صفحات گرد (بیول)
معرفی سریع افزونه Bakelab
و....
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#Blender_3D_Architect_Pro
#Blender
آموزش ساخت جلوه های شگفت انگیز برای فیلم با استفاده از هودینی
CGMA - Houdini Production Studio-Destruction FX
----------------------------
از هودینی استفاده کنید و جلوه های شگفت انگیزی برای فیلم ایجاد کنید.این دوره برای دانش آموزانی است که قبلاً دانش خوبی از هودینی و نحوه جریان داده ها دارند. دانش آموزان یاد خواهند گرفت که چگونه یک صحنه و ساختار آن را برای ایجاد یک گردش کار هوشمند و کارآمد ارزیابی کنند. آنها روشهای مختلف شکستن داراییها را به صورت رویهای و هنری یاد میگیرند، سپس از آن داراییها در شبیهسازی بدنه سخت، کار با روشهای مختلف فعالسازی و مقیاس اثرات، از سنگریزههای کوچک روی زمین تا ساختمانهای بزرگ استفاده میکنند. ما مقداری زباله ثانویه به همراه مقداری گرد و غبار و دود اضافه می کنیم تا جلوه ای کامل و واقعی داشته باشیم. این دوره تقریباً هر مورد ممکنی را که در تولید یافت می شود پوشش می دهد. در پایان دوره، دانش آموزان تمام دانش مورد نیاز برای از بین بردن هر دارایی از هر نوع ماده و به هر شکلی که در تولید درخواست شود را خواهند داشت. آنها همچنین درک کاملی از گردش کار، شکستگی، جهت هنری، شبیه سازی و توجه به جزئیات خواهند داشت.
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#هودینی
#Houdini
آموزش تجسم سه بعدی معماری مبتدی تا پیشرفته
3D Architecture Visualization
----------------------------
در این کلاس یاد خواهید گرفت:
- رندر تصویر واقعی
- رندر فیلم واقع گرایانه
- نحوه استفاده از کتابخانه اشیاء سه بعدی، - کتابخانه مواد و ابزار آب و هوا
- نحوه اختصاص پوشش گیاهی و استفاده از Terrain Builder
- نحوه استفاده از ابزار فازینگ
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#تجسم_سه_بعدی_معماری
#Lumion
آموزش رندر صحنه های سه بعدی فوتورئالیستی در بلندر
Rendering Photorealistic 3D Scenes in Blender
----------------------------
یاد بگیرید که با استفاده از نورپردازی خلاقانه، مدلسازی و تکنیکهای بافتسازی، محیطهای سهبعدی جذابی ایجاد کنید که مشاهدات شما را به جهانهای خیالی چشمنواز تبدیل میکند. من سعی میکنم به دنیاهای تخیلی که حس نوستالژی و آرامش را در بیننده ایجاد میکند جان بدهم.»سبک هنری منحصربهفرد او جیمز تریلی را به خلق جلد آلبوم و تجسم محصولات برای برندهایی مانند زارا، اپل و نیسان سوق داده است. او همچنین به عنوان تهیه کننده در انیماتور در مرکز پرواز فضایی ناسا گودارد کار می کند و تخصص خود را با 145 هزار دنبال کننده در اینستاگرام به اشتراک می گذارد.و....
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#Blender
#photoshop
گیاهان داخلی اسکن شده سه بعدی
48 Interior 3D Plants Pack 01
----------------------------
این بسته شامل چه مواردی است؟
48 مدل سه بعدی از گیاهان اسکن شده از 8 گونه مختلف
168 بافت 4K
14 گلدان اسکن شده
13 قابلمه مدل دستی
4 مدل 3 بعدی تزئینی اضافی
سازگار با V-Ray 5، V-Ray NEXT، Corona 7 و OBJ
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#مدل_سه_بعدی
.
سلام سلام سلام
امروز برگشتیم با یه آموزش عالی و خفن 🤩🤩
یه طراحی بسیار جذاب از یه شخصیت کارتونی به سبک وای کینیگ
صفر تا صد آموزش رو میتونین اینجا ببینین 👇👇👇
آموزش طراحی یک شخصیت کارتونی وایکینگ از ابتدا
Designing a Cartoon Character from Scratch - The Viking with
----------------------------
آنچه خواهید آموخت :
این آموزش شما را با سبک کارتون آشنا می کند و به شما درک بهتری از آن می دهد.
این یک آموزش طراحی شخصیت کارتونی است که از طرح های متعدد در مرحله اولیه تا کار نهایی را پوشش می دهد. گام به گام می توانید شخصیت خود را ترسیم کنید.
نکات کلیدی طراحی شخصیت کارتونی را توضیح دهید.
الهام بگیرید و چندین طرح برای یک شخصیت بکشید.
به نکات طراحی شخصیت کارتونی استاد شوید، کارایی خود را بهبود بخشید.
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#طراحی
#photoshop
اینم یه پست جذاب دیگه برای دوستانی که برنامه نویسی تو یونیتی رو خیلی دوس دارم خصوصااااا 👀 ساخت بازیهای دو بعدی برای موبایل 🤩🤩🤩🤩