eitaa logo
CGTools.ir
63 دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
3 ویدیو
0 فایل
بزرگترین منبع آموزش های سه بعدی👇👇 🌐 www.CGTools.ir خدمات سایت: ❇️آموزش انیمیشن ❇️آموزش نرم افزارهای سه بعدی ❇️مدل های سه بعدی درختان، بتن و متریال لینک گروه : https://eitaa.com/joinchat/998769086C11dbe5984b ارتباط با مدیر : 🆔@Admin_CGTools
مشاهده در ایتا
دانلود
بسته مواد پریمیر با بالاترین کیفیت Premiere Bundle 02 (5 0K) ---------------------------- بسته مواد پریمیر با بالاترین کیفیت ما در حال تغییر روشی هستیم که هنرمندان جهان‌های جدید خلق می‌کنند. Friendly Shade همیشه برای بهترین کیفیت تلاش می کند و این بار باندل 02 سطح را حتی بالاتر می برد! این بسته دوم شامل انواع جدیدی از مواد است: آسفالت، بتن، چوب، سنگفرش، آجر، دارایی های خیابان، درختان و موارد دیگر.... 📥لینک مطلب 🆔@CGTools_ir
آموزش آناتومی برای هنرمندان جلد 1 - درک عضلات پشت و شانه Anatomy for Artists ---------------------------- آناتومی هنری به ماهیچه‌های ضروری اطلاق می‌شود که شکل‌های قابل مشاهده‌ای را که در فیزیک مدل می‌بینیم ایجاد می‌کنند. ری بوستوس، تصویرگر و آناتومیست مشهور، نحوه نشان دادن عضلات پیچیده پشت و شانه را به روشی که توسط اکثر آناتومیست های هنری ترجیح داده می شود، آموزش می دهد. هنگام تصویرسازی، لازم نیست هنرمندان تک تک ماهیچه های بدن را بشناسند. با ویرایش تعداد کلیدی ماهیچه‌هایی که هنرمندان باید به حداقل برسند، ری کارگاه را با تمرکز بر گروه Sacrospinalis (یا Erector) - برخی از ماهیچه‌های عمیق در مرکز پشت که می‌توان در امتداد آن یافت، آغاز کرد. ستون فقرات تا قاعده جمجمه. این ماهیچه‌های پیچیده و اغلب رشته‌ای مهم هستند و انسان را در حالت ایستاده نگه می‌دارند – اما مطالعه فردی هنرمندان می‌تواند چالش برانگیز باشد. ری ساده‌ترین راه را برای درک و تفسیر این گروه عضلانی نشان می‌دهد و استراتژی‌هایی را که به راحتی به خاطر می‌آیند برای نشان دادن فرم‌ها آموزش می‌دهد. 📥لینک مطلب 🆔@CGTools_ir
آموزش آناتومی برای هنرمندان جلد 2 - درک عضلات ساق و پا Anatomy for Artists Volume 2 - Understanding the Leg and Foot ---------------------------- در این کارگاه، آناتومیست هنری و پروفسور ری بوستوس به بررسی آناتومی پا و پای انسان می پردازد. ری سخنرانی را به دو بخش تقسیم می کند: ساق پا و پا، سپس قسمت بالایی ساق، ران و عضلات سرینی. در بخش اول، فرم‌ها و تاندون‌های اصلی پا را که مهم‌ترین جنبه‌های لازم برای آگاهی هر هنرمند را تشکیل می‌دهند، توضیح داده و تجزیه می‌کند. سپس او سخنرانی را تا عضلات ضروری ساق هدایت می کند و هر عضله و محل قرارگیری آن را روی اسکلت فهرست می کند و در عین حال به یک برگه ماهیچه ای که در اختیار شما قرار می گیرد ارجاع می دهد. هنگامی که ساق و پاها درک می شوند، ری به سمت ران و قسمت گلوتئال بدن حرکت می کند. در این بخش، او نه با عضلات انفرادی مانند ساق پا، بلکه با چهار گروه اصلی از عضلات ران شروع می کند. اینها عضلات چهارسر ران، ادکتورها، خم کننده ها (همسترینگ) و در نهایت عضلات گلوتئال هستند. 📥لینک مطلب 🆔@CGTools_ir
آموزش آناتومی برای هنرمندان جلد 3 - درک قسمت جلویی بالاتنه و بازو Anatomy for Artists Volume 3 - Understanding the Front Torso - Arm ---------------------------- آناتومیست هنری و پروفسور ری بوستوس با جلد 3 در مجموعه آناتومی برای هنرمندان بازمی گردد. این قسمت سوم به دو بخش تقسیم می‌شود که با نیم تنه جلو شروع می‌شود و با بازو پایان می‌یابد. ری این کارگاه را با مطالعه عمیق لایه‌های ماهیچه‌ای راه‌اندازی می‌کند که برای هنرمندان هنگام ترسیم بدنه‌های بالایی فیگورها و شخصیت‌های انسان اهمیت دارد. راهنما به اشتراک می گذارد که چگونه Rectus Abdominis، Pectoralis Major، External Oblique، Deltoid، و Serratus Anterior، همه برای درک یک هنرمند از آناتومی انسان، در قالبی آسان برای یادگیری ضروری هستند. این سخنرانی با تمرکز بر بازوها ادامه می‌یابد، که ری به طور ماهرانه آن‌ها را به چهار گروه اصلی تقسیم می‌کند: فلکسورها، اکستنسورها، "دوقلوها" و "دوقلوهای کوچک". با استفاده از یک رویکرد ساده، ری این ماهیچه ها را به عنوان "تیم" بین گروه ها توضیح می دهد - بسیار شبیه به مسابقات ورزشی. این کارگاه توضیح می‌دهد که چگونه تیم‌های ماهیچه‌ای با هم کار می‌کنند، و چگونه آنها را بر اساس اندازه و هدف مقایسه می‌کنند. این آموزش تمام نام‌های مهم تشریحی را به همراه نکات و ترفندهای مفید برای به خاطر سپردن و مرتبط کردن آنها در تمرین هنری شما نشان می‌دهد. 📥لینک مطلب 🆔@CGTools_ir
ایجاد شخصیت های جذاب به صورت سه بعدی Creating Appealing Characters in 3D ---------------------------- آنچه یاد خواهید گرفت: اصول طراحی دو بعدی و نحوه ترجمه آنها به سه بعدی با استفاده از ZBrush. مدل‌سازی بزرگ به کوچک، تمرکز بر سکته‌های گسترده قبل از جزئیات. تکالیف مبتنی بر پروژه با هدف توسعه چشم شما. پیدا کردن و بهبود جذابیت در مجسمه شما. ژست گرفتن و ارائه شخصیت خود چگونه جذابیت طرح مفهومی دو بعدی را در مجسمه سه بعدی خود حفظ کنید. چگونه یک استیک را کاملا سرخ کنیم. 📥لینک مطلب 🆔@CGTools_ir
آموزش نرم افزار بلندر برای استفاده آن در کارهای سه بعدی و معماری Blender 3D Architect Pro (As of 29.03.23) ---------------------------- تمام محتوای تولید شده برای Blender 3D Architect Pro بر روی Blender و معماری تمرکز دارد. این آموزش ها در فرمت MP4 هستند و شامل فایل های منبع (فایل های Blender، بافت ها یا دارایی ها) هستند که برای تولید محتوا استفاده می شوند.در اینجا لیستی با تمام آموزش های موجود وجود دارد: وارد کردن فایل های SketchUp 2022 به Blender مدلسازی دیوارها با BagaPie نحوه تعمیر اصلاح کننده ساده تغییر شکل (دیوارهای خم) مدل‌سازی سطح سخت - صفحات گرد (بیول) معرفی سریع افزونه Bakelab و.... 📥لینک مطلب 🆔@CGTools_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
آموزش ساخت جلوه های شگفت انگیز برای فیلم با استفاده از هودینی CGMA - Houdini Production Studio-Destruction FX ---------------------------- از هودینی استفاده کنید و جلوه های شگفت انگیزی برای فیلم ایجاد کنید.این دوره برای دانش آموزانی است که قبلاً دانش خوبی از هودینی و نحوه جریان داده ها دارند. دانش آموزان یاد خواهند گرفت که چگونه یک صحنه و ساختار آن را برای ایجاد یک گردش کار هوشمند و کارآمد ارزیابی کنند. آن‌ها روش‌های مختلف شکستن دارایی‌ها را به صورت رویه‌ای و هنری یاد می‌گیرند، سپس از آن دارایی‌ها در شبیه‌سازی بدنه سخت، کار با روش‌های مختلف فعال‌سازی و مقیاس اثرات، از سنگ‌ریزه‌های کوچک روی زمین تا ساختمان‌های بزرگ استفاده می‌کنند. ما مقداری زباله ثانویه به همراه مقداری گرد و غبار و دود اضافه می کنیم تا جلوه ای کامل و واقعی داشته باشیم. این دوره تقریباً هر مورد ممکنی را که در تولید یافت می شود پوشش می دهد. در پایان دوره، دانش آموزان تمام دانش مورد نیاز برای از بین بردن هر دارایی از هر نوع ماده و به هر شکلی که در تولید درخواست شود را خواهند داشت. آنها همچنین درک کاملی از گردش کار، شکستگی، جهت هنری، شبیه سازی و توجه به جزئیات خواهند داشت. 📥لینک مطلب 🆔@CGTools_ir
ضمن عرض سلام و قبولی طاعات و عبادات شما همراهان گرامی
بریم سراغ پست های جدیدمون🤩🤩🤩
آموزش تجسم سه بعدی معماری مبتدی تا پیشرفته 3D Architecture Visualization ---------------------------- در این کلاس یاد خواهید گرفت: - رندر تصویر واقعی - رندر فیلم واقع گرایانه - نحوه استفاده از کتابخانه اشیاء سه بعدی، - کتابخانه مواد و ابزار آب و هوا - نحوه اختصاص پوشش گیاهی و استفاده از Terrain Builder - نحوه استفاده از ابزار فازینگ 📥لینک مطلب 🆔@CGTools_ir
آموزش رندر صحنه های سه بعدی فوتورئالیستی در بلندر Rendering Photorealistic 3D Scenes in Blender ---------------------------- یاد بگیرید که با استفاده از نورپردازی خلاقانه، مدل‌سازی و تکنیک‌های بافت‌سازی، محیط‌های سه‌بعدی جذابی ایجاد کنید که مشاهدات شما را به جهان‌های خیالی چشم‌نواز تبدیل می‌کند. من سعی می‌کنم به دنیاهای تخیلی که حس نوستالژی و آرامش را در بیننده ایجاد می‌کند جان بدهم.»سبک هنری منحصربه‌فرد او جیمز تریلی را به خلق جلد آلبوم و تجسم محصولات برای برندهایی مانند زارا، اپل و نیسان سوق داده است. او همچنین به عنوان تهیه کننده در انیماتور در مرکز پرواز فضایی ناسا گودارد کار می کند و تخصص خود را با 145 هزار دنبال کننده در اینستاگرام به اشتراک می گذارد.و.... 📥لینک مطلب 🆔@CGTools_ir
گیاهان داخلی اسکن شده سه بعدی 48 Interior 3D Plants Pack 01 ---------------------------- این بسته شامل چه مواردی است؟ 48 مدل سه بعدی از گیاهان اسکن شده از 8 گونه مختلف 168 بافت 4K 14 گلدان اسکن شده 13 قابلمه مدل دستی 4 مدل 3 بعدی تزئینی اضافی سازگار با V-Ray 5، V-Ray NEXT، Corona 7 و OBJ 📥لینک مطلب 🆔@CGTools_ir .
سلام سلام سلام امروز برگشتیم با یه آموزش عالی و خفن 🤩🤩 یه طراحی بسیار جذاب از یه شخصیت کارتونی به سبک وای کینیگ صفر تا صد آموزش رو میتونین اینجا ببینین 👇👇👇
آموزش طراحی یک شخصیت کارتونی وایکینگ از ابتدا Designing a Cartoon Character from Scratch - The Viking with ---------------------------- آنچه خواهید آموخت : این آموزش شما را با سبک کارتون آشنا می کند و به شما درک بهتری از آن می دهد. این یک آموزش طراحی شخصیت کارتونی است که از طرح های متعدد در مرحله اولیه تا کار نهایی را پوشش می دهد. گام به گام می توانید شخصیت خود را ترسیم کنید. نکات کلیدی طراحی شخصیت کارتونی را توضیح دهید. الهام بگیرید و چندین طرح برای یک شخصیت بکشید. به نکات طراحی شخصیت کارتونی استاد شوید، کارایی خود را بهبود بخشید. 📥لینک مطلب 🆔@CGTools_ir
اینم یه پست جذاب دیگه برای دوستانی که برنامه نویسی تو یونیتی رو خیلی دوس دارم خصوصااااا 👀 ساخت بازیهای دو بعدی برای موبایل 🤩🤩🤩🤩
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
👇👇👇👇👇👇
راهنمای نهایی برای توسعه بازی های موبایل دو بعدی با یونیتی The Ultimate Guide to 2D Mobile Game Development with Unity ---------------------------- آنچه خواهید آموخت : تسلط بر مفاهیم C# متوسط، از جمله الگوی طراحی Singleton، کلاس‌های انتزاعی و رابط‌ها با استفاده از سی شارپ و یونیتی یک بازی دو بعدی کامل از ابتدا توسعه دهید. گردش کار انیمیشن دو بعدی را کشف کنید. ایجاد سیستم های مدولار چگونه با Unity Ads از بازی موبایل خود کسب درآمد کنید. چگونه بازی موبایل خود را منتشر کنیم. الزامات دانش آموزان باید درک درستی از مفاهیم اساسی سی شارپ داشته باشند، مانند متغیرها، ?if? بیانیه ها، روش ها و ارتباط اسکریپت. دانش آموزان باید برای تکمیل فعالیت های عملی در این دوره تعاملی و پروژه محور آماده باشند دانش آموزان باید با محیط وحدت راحت باشند ویدیوهای فاندامنتال سی شارپ با این دوره برای کسانی که نیاز به تجدید نظر دارند گنجانده شده است. تکمیل راهنمای نهایی توسعه بازی با یونیتی توصیه می شود، زیرا با این کار با گردش کار Unity آشنا خواهید شد. 📥لینک مطلب 🆔@CGTools_ir
سلام به شما همراهان و دوستان گرامی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
امروز اومدیم با یه سری آموزش های جذاااااب 🤩 🤩🤩 برا دوستان فتوشاپ کار ، تردی کار و بلندر کار امیدواریم بهترین بهره رو ببرین 🤛🤜
👇👇👇👇👇👇
آموزش تجسم های داخلی پیشرفته Advanced Interior Visualizations ---------------------------- چه چیزی یاد خواهید گرفت؟ 1- قوانین برای تصویر کامل 2- تنظیم و ترکیب دوربین 3- نورپردازی به عنوان ابزاری برای افزودن حالت 4- مواد پیشرفته 5- پس تولید 6- عکس های جزئیات 7- تکنیک های مدل سازی 📥لینک مطلب 🆔@CGTools_ir