eitaa logo
CGTools.ir
64 دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
3 ویدیو
0 فایل
بزرگترین منبع آموزش های سه بعدی👇👇 🌐 www.CGTools.ir خدمات سایت: ❇️آموزش انیمیشن ❇️آموزش نرم افزارهای سه بعدی ❇️مدل های سه بعدی درختان، بتن و متریال لینک گروه : https://eitaa.com/joinchat/998769086C11dbe5984b ارتباط با مدیر : 🆔@Admin_CGTools
مشاهده در ایتا
دانلود
سلام خدمت شما دوستان و همراهان عزیز امروز یه پست بسار جذاب و عالی 🤩🤩🤩🤩 براتون اووردیم هشت هفته با گلن ویلپو👇👇👇👇👇
آموزش دوره طراحی پرتره-تکنیک های طراحی سر مبتدی Portrait Drawing Course-Learn Beginner Head Drawing Techniques ---------------------------- در این کلاس، ساختارهای مبتدی آموزش داده شده در طراحی سر انسان قسمت 1 را گسترش خواهید داد. این شامل نگاهی دقیق تر به چهار ویژگی کلیدی پرتره است. چشم ها بینی دهان گوش ها هر ویژگی به اشکال اساسی، آسان برای درک و رسم تقسیم می شود. به علاوه، متوجه خواهید شد که چگونه آنها در بالای ساختارهای مبتدی قرار می گیرند و چگونه هر یک به ویژگی بعدی منتقل می شوند و به آن متصل می شوند. 📥لینک مطلب 🆔@CGTools_ir
آموزش طراحی ژست پویا با گلن ویلپو سطح 1 Renaissance Figure Drawing Level1 ---------------------------- در این دوره 9 هفته ای با استاد نقشه کش گلن ویلپو، یک رویکرد طراحی که ریشه در سنت رنسانس دارد و امروزه در دنیای هنرهای زیبا، انیمیشن و تصویرسازی قابل استفاده است را خواهید آموخت. گلن در مورد مفاهیم ژست و رندر سخنرانی خواهد کرد که به توسعه نقاشی های فیگور شما کمک می کند. با استفاده از انواع رسانه های ترسیمی، دانش مورد نیاز برای تجزیه فرم های پیچیده به ایده های ساده تر و در عین حال درک بهتری از آناتومی انسان به دست خواهید آورد. از طریق تحلیل استاد قدیمی، مفاهیم ارائه شده در سخنرانی های گلن را بررسی خواهید کرد. این دوره تمرین بلادرنگ مورد نیاز برای رساندن نقاشی های فیگور خود را به ارتفاعات جدید در اختیار شما قرار می دهد. 📥لینک مطلب 🆔@CGTools_ir
آموزش طراحی ژست پویا با گلن ویلپو سطح 2 Renaissance Figure Drawing Level2 ---------------------------- ترسیم شکل - تناسبات کشیدن گردن کشیدن کمربند شانه ترسیم قفسه سینه ترسیم شکل - نیم تنه کشیدن لگن و قسمت بالایی ساق پا ترسیم شکل - پاها ترسیم شکل - بازوها کشیدن بازو و دست ترسیم شکل - دست و پا 📥لینک مطلب 🆔@CGTools_ir
آموزش طراحی ژست پویا با گلن ویلپو سطح 3 Renaissance Figure Drawing Level3 ---------------------------- ایجاد حس واقع گرایی از طریق ارزش طراحی پشتی زن در دو رنگ ساخت نیم تنه مردانه در دو رنگ ترسیم پشت نر به رنگ سانگوئین طراحی با قلم و قلم مو تکنیک های طراحی با قلم و شستشو یک رویکرد تونال برای ترسیم یک فیگور دراز کشیده رویکردی رویه ای برای ترسیم پیکره زن کار از تاریکی به روشن با یک پاک کن دندانه دار ترسیم فیگور زن با مداد زغالی ترسیم پیکره زن از روی یک عکس کار با Cont؟ و سفید روی کاغذ رنگی یک درس پیشگویی از روبنس مقابله با کوتاه کردن شدید کشیدن شکل به رنگ پاستلی تظاهرات نقاشی زندگی گلن ویلپو 1 تظاهرات نقاشی زندگی گلن ویلپو 2 ترسیم ارقام از تخیل جلسه طراحی سریع - مدل جی 📥لینک مطلب 🆔@CGTools_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
آموزش ساخت پهباد نظامی در بلندر Learn how to create the military Black Hornet drone ---------------------------- چیزی که یاد خواهید گرفت نحوه ایجاد اشکال پیچیده با استفاده از هندسه های ساده مانند جعبه و استوانه را بیاموزید نحوه ایجاد هندسه سطوح سخت با استفاده از ابزارهای مدلسازی پیش فرض را بیاموزید یاد بگیرید که چگونه صحنه را با تصاویر HDRI روشن کنید یاد بگیرید که چگونه با استفاده از چرخه ها رندر واقع گرایانه خوبی ایجاد کنید یاد بگیرید چگونه با استفاده از ترفندهای آسان، جلوه عمق میدان را کنترل کنید نحوه ایجاد تاری حرکت و نحوه کنترل سرعت شاتر را بیاموزید یاد بگیرید که چگونه هنگام مدل سازی هندسه خود از سایه بد خلاص شوید یاد بگیرید که چگونه از کامپوزیتور برای ایجاد پس پردازش استفاده کنید 📥لینک مطلب 🆔@CGTools_ir
آموزش ساخت کاراکتر سه بعدی انسان نما Creating a Realistic Humanoid 3D Character ---------------------------- این کارگاه 3.5 ساعته فرآیند کامل خلق کاراکتر یک شخصیت سه بعدی انسان نما را از مفهوم 2 بعدی از ZBrush، Maya و Mari تا رندر نهایی با استفاده از V-Ray به اشتراک می گذارد. بابک بینا، مدیر طراحی کاراکترها و موجودات در Zoic Studios، با افشای کل فرآیند فکری و گردش کار سه بعدی خود، از یک مفهوم دو بعدی که در ZBrush استفاده می‌کند شروع می‌کند تا احتمالات طراحی را کشف کند، و در جستجوی راه‌های جالب برای اجرا و تقویت هنر مفهومی در حین تجسم است. شخصیت در سه بعدی هنگامی که بابک از مدل کاراکتر راضی بود، نحوه ایجاد یک UV عمومی را با استفاده از سیستم خودکار ZBrush، UV Master نشان می‌دهد که می‌توان آن را به Maya برد تا آن را برای یک گردش کاری چند کاشی آماده کند. بافت نیز در ZBrush شروع می‌شود، جایی که بابک در مورد چگونگی استفاده از قدرت ماسک‌های ترکیبی با Polypainting برای حفظ تمام جزئیات مجسمه‌سازی شده صحبت می‌کند. 📥لینک مطلب 🆔@CGTools_ir
آموزش تصویر سازی با گریس پنسل Illustrating With The Grease Pencil ---------------------------- نحوه تنظیم رابط آماده برای ترسیم نحوه فعال کردن و استفاده از ابزارها و حالت ها. نحوه استفاده و سفارشی کردن برس ها نحوه ایجاد مواد. چگونه از حالت رنگ Vertex برای ایجاد پالت های سفارشی خود استفاده کنید. نحوه استفاده از اصلاح کننده ها و افکت ها نحوه کامپوزیت کردن برای یک رندر صیقلی نهایی. 📥لینک مطلب 🆔@CGTools_ir
یاد بگیرید که چگونه یک کاراکتر بلندر دو بعدی را دربلندر ترسیم، تنظیم و انیمیت کنید Create Rigged Grease Pencil Animations in Blender ----------------------------------- پتانسیل قدرتمند سیستم های مداد گریس و ریگ Blender را برای انیمیشن های دو بعدی کشف کنید. زیبایی شناسی انیمیشن های طراحی شده با دست با کارایی آرمیچرها و گروه های راس، این رویکرد شکاف بین انیمیشن های دو بعدی و سه بعدی را پر می کند. پتانسیل شخصیت های Grease Pencil تقلبی را در انیمیشن Blender 2D تجربه کنید اغلب انیمیشن های دو بعدی و انیمیشن های سه بعدی به عنوان اشکال هنری، زیبایی شناسی، ابزارها و برنامه های منحصر به فرد خود وجود دارند. اما Grease Pencil Blender 2.8 آنها را در یک برنامه ادغام می کند و حتی به ابزارهای آنها اجازه می دهد تا با هم در یک سیستم ترکیبی بسیار مؤثر ترکیب شوند. 📥 لینک مطلب 🆔@CGTools_ir
آموزش تولید و تقسیم بندی تصویر غیرواقعی ML با پایتون Unreal Image Generation and Segmentation ML with Python ----------------------------------- چیزی که یاد خواهید گرفت ساخت نسل رویه ای در Unreal تصاویر را از اسکرین شات های یک بازی غیرواقعی ذخیره کنید یک مدل یادگیری ماشینی تقسیم بندی تصویر با پایتون بسازید نتایج مدل را برای به دست آوردن مجموعه داده های تصویر بخش بندی شده ارزیابی کنید 📥 لینک مطلب 🆔@CGTools_ir
آموزش تصویر سازی در آنریل اینجین و بلندر Unreal Engine 5 and Blender 3D: Easy Product Visualization ----------------------------------- اصول استفاده از تصویرسازی محصول در Unreal Engine 5 را با رویکرد پروژه محور بیاموزید اصول نورپردازی را در Unreal Engine 5 با رویکرد پروژه ای بیاموزید اصول اولیه انیمیشن دوربین را در Unreal Engine 5 با رویکرد پروژه محور بیاموزید اصول رندرینگ در موتور Unreal 5 را با رویکرد پروژه ای بیاموزید 📥 لینک مطلب 🆔@CGTools_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
آموزش رندر با کی شات Photorealistic Product Rendering with KeyShot ----------------------------------- طراحی و شکل یک شی نه تنها قدرت برقراری ارتباط دارند، بلکه توانایی حل مسائل روزمره را نیز دارند. نیکلاس رابرتسون، طراح صنعتی، معتقد است که طراحی سه بعدی کلید بهبود فرآیند ایجاد با اجازه دادن به مشتریان برای تجسم محصولات قبل از تولید است. یاد بگیرید که چگونه با استفاده از KeyShot رندرهای فوتورئالیستی از هر شی سه بعدی ایجاد کنید. در پایان این دوره، می‌دانید که چگونه اشیا را از روی تخیل خود طراحی کنید و با استفاده از نور، مواد دیگر و تکنیک‌های روتوش، ظاهری واقعی به آنها ببخشید. دوره را با آشنایی با استاد خود نیکلاس رابرتسون آغاز کنید. او کمی در مورد خودش، کاری که انجام می دهد و اینکه چرا معتقد است تجسم سه بعدی برای طراحی و معماری ضروری است به شما می گوید. او همچنین برخی از بزرگترین تأثیرات خود را به اشتراک می گذارد و نمای کلی پروژه نهایی را به شما ارائه می دهد. 📥 لینک مطلب 🆔@CGTools_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
طراحی یک مجری گوکین با همپوشانی رنگ های سیاه و سفید در فتوشاپ Wingfox – Drawing a Guqin Performer by Overlapping Black and White Colors in Photoshop ---------------------------- این آموزش طراحی یک شخصیت زن باستانی را از طریق روش همپوشانی رنگ های سیاه و سفید نشان می دهد. روی روابط روشن و تاریک، فضایی و ساختاری تمرکز می‌کند و همچنین تصویر را سه بعدی‌تر می‌کند و فضایی را اضافه می‌کند، بدون نیاز به فکر زیاد در مورد تطابق رنگ در مراحل اولیه. این به شما کمک می کند تا بهتر با تصاویر برخورد کنید و شخصیت های بدیع را ترسیم کنید. این آموزش برای مبتدیان Impasto مناسب است.1. رویه ها این آموزش یک فرآیند کامل ترسیم زیبایی باستانی از پیش نویس، پر کردن رنگ ها، افزودن زیور آلات و غیره را پوشش می دهد.2. تکنیک نکات کلیدی و روش های ترسیم یک شخصیت باستانی و همچنین روش همپوشانی رنگ های سیاه و سفید را تجزیه و تحلیل کنید.3. مزیت روش همپوشانی رنگ های سیاه و سفید را مطالعه کنید. ما در مراحل اولیه بر روابط روشن و تاریک، فضایی و ساختاری تمرکز خواهیم کرد. برای مبتدیان Impasto مناسب است. 📥 لینک مطلب 🆔@CGTools_ir
آموزش پایه و اساس طراحی Foundation Patreon - Illustration Process ---------------------------- در این آموزش شما عزیزان می توانید روند طراحی رو مرحله به مرحله با طراحی یک شخصیت گرگ انسان نما یاد بگیرید. 📥 لینک مطلب 🆔@CGTools_ir
آموزش پرتره سگ به همراه بسته براش Dog Portrait Tutorial - Brush Pack ---------------------------- این آموزش شامل موارد زیر است: فیلم تایم لپس از مراحل نقاشی (بدون توضیح) آموزش کتبی (pdf) شما را از طریق فرآیند فکری من در هنگام ایجاد این قطعه و برخی از تکنیک هایی که استفاده کردم، یاد می دهد. بسته براش حاوی تمام براش های استفاده شده (در مجموع 13 عدد) که با Photoshop CC و Procreate سازگار است. من نمی توانم سازگاری با سایر نرم افزارهای نقاشی را تضمین کنم. فایل psd لایه بندی شده 📥 لینک مطلب 🆔@CGTools_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
ایجاد موجودات سه بعدی در بلندر 3D Character Creation in Blender ---------------------------- در این دوره یاد بگیرید که چگونه شخصیت سه بعدی خود را از ابتدا طراحی کنید. فرآیند ایجاد را درک کنید، از ایده‌هایی برای قهرمان داستان تا کاوش در ویژگی‌های Blender برای تحقق آن. نحوه مدل‌سازی، اضافه کردن جزئیات و کار با نور و رنگ را کشف کنید. شخصیت های تخیل خود را به دنیا معرفی کنید و در طول مسیر از آن لذت ببرید. محمد شاهین را در حالی که سابقه و سفر خود را برای تبدیل شدن به یک طراح سه بعدی مستقل تمام وقت توضیح می دهد، ملاقات کنید. او همچنین یک نمای کلی از انتظارات از دوره ارائه می دهد و هنرمندانی که از آنها الهام گرفته است را به اشتراک می گذارد..... 📥لینک مطلب 🆔@CGTools_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
آموزش ساخت چاقوی کاربردی از ابتدا تا انتها Learn how to create utility knife from A to Z ---------------------------- شما تکنیک مدلسازی من را یاد خواهید گرفت، نحوه ایجاد اشیاء پیچیده با سایه صحیح صاف شما یاد خواهید گرفت که چگونه مواد جزییات خوبی را ایجاد کنید که به درستی روی جسم اعمال می شود بدون هیچ گونه باز کردن شما یاد خواهید گرفت که چگونه با عمق میدان دوربین، نورپردازی صاف خوب ایجاد کنید تا عکس شما خیره کننده به نظر برسد. یاد بگیرید که چگونه از کامپوزیتور برای پس پردازش نتیجه نهایی استفاده کنید. یاد بگیرید که چگونه رندر نهایی را با فتوشاپ ویرایش کنید تا یک تصویر واضح و زیبا داشته باشید. 📥 لینک مطلب 🆔@CGTools_ir
کتاب انیمیشن شخصیت های کارتونی با مایا: تسلط بر هنر انیمیشن اغراق آمیز Cartoon Character Animation with Maya: Mastering the Art of Exaggerated Animation ---------------------------- فصل 1 تفکر در دو بعدی فصل 2 برنامه ریزی انیمیشن فصل 3 تست پوز فصل 4 تفکیک فصل 5 پالایش فصل ششم تکنیک های کارتون 📥لینک مطلب 🆔@CGTools_ir
مقدمه ای بر نورپردازی برای فضای داخلی در بلندر Introduction to Lighting for Interiors in Blender ---------------------------- آموزش نورپردازی فضای داخلی با مربی گری Greg Westphal . 📥لینک مطلب 🆔@CGTools_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
چالش 30روزه برای یادگیری فتوشاپ 30 days challenge to learn adobe photoshop ---------------------------- چیزی که یاد خواهید گرفت: اصول اولیه فتوشاپ نحوه مدیریت سیستم لایه ها یک پوستر طراحی کنید اثر مختصات قطبی را ایجاد کنید طراحی کارت ویزیت انتخاب تصاویر و تغییر پس زمینه در تصاویر ساده و پیچیده بهبود تصاویر و حذف اشیاء ناخواسته کار با لایه تنظیمات تغییر رنگ اشیا در تصاویر طرح های دستکاری و... 📥 لینک مطلب 🆔@CGTools_ir
دانلود بسته گیاهان ولوم 37 - گیاهان پوششی زمین Bundle 37 – Groundcover Plants ---------------------------- گلوب پلنتز 37 گیاهان پوشش زمینی شامل 15 گل و علف های پوشش زمینی سه بعدی برای مناظر، خانه ها، باغ ها و اهداف کلی محوطه سازی با 79 مدل گیاهی سه بعدی با کیفیت واقعی عکس منحصر به فرد است.فرمت ها MAX (کرونا)، GrowFX، بسته جنگلی 📥لینک مطلب 🆔@CGTools_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
دوره ی آموزشی برای نیاگارا VFX در آنریل انجین 5 One Course Solution For Niagara VFX ---------------------------- چیزی که یاد خواهید گرفت استفاده متفاوت از امیترها و رندرهای مختلف نیاگارا انواع مختلف VFX آماده بازی ایجاد کنید مواد اصلی مختلف برای VFX ایجاد کنید بافت نویز را مستقیماً در Unreal بپزید چندین محیط FX مانند قاصدک، باران، سقوط آب و غیره ایجاد کنید FX مهاجم مانند ضربه انرژی، برخورد صاعقه و پرتابه ایجاد کنید ماژول های سفارشی برای رفتار ذرات سفارشی ایجاد کنید برای برنامه ریزی رفتار VFX از طرح اولیه استفاده کنید از ماژول نیاگارا سفارشی برای ایجاد تجزیه کاراکتر استفاده کنید مفاهیم اساسی در پشت پارامترهای نیاگارا / فضاهای نام / تابع / ورودی پویا 📥لینک مطلب 🆔@CGTools_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا