کافه نادری.
احساس میکنم بیش از حد بودم و بیش از حد نوشتم و بیش از حد حرف زدم و بیش از حد دوست داشتم و بیش از حد
وقتشه با این ورژنم خداحافظی کنم🎀
ملامت میکنندم دوستان در عشق و حق دارند
تو بیزار از منی، اما مگر من دست بردارم؟
-فاضل نظری
جمله دوستت دارم را در طول روز در طول هفته در طول ماه و سال زیاد میشنوی
اما مهم این است که چه کسی دوست داشتنش را به تو ثابت میکند
دوست داشتن فقط به زبان آوردن نیست
چیزی که آن را عیان میسازد
نوع نگاه و رفتار و کردار شماست ✨
به شنیدن دوستت دارم اکتفا نکنید بگذارید ثابت شود و بعد آن را باور کنید . . .
4.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چرا تنها تو دست دارم و میخواهم؟!🤍
_نزارقبانی