eitaa logo
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
1.2هزار دنبال‌کننده
5.1هزار عکس
1.6هزار ویدیو
33 فایل
یا مولا حسن مجتبی:) سلام سید احوالت؟ بنده هارمهرم بیاید راجب همه چی حرف بزنیم دوستان:) https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_7oucij&btn=Harmehr کانال قرارگیری ناشناسا: https://eitaa.com/its_tea_time کانال خودتونه رفقا غریبی نکنید🗿
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از اخبار مشهد
🔸نقض آتش‌بس در تهران 🔹 براساس اخبار واصله، امروز دشمن با نقض آتش‌بس، به مناطقی در اطراف تهران نیز حمله کرده است. 🔹 صدای پدافند در برخی نقاط تهران شنیده می‌شود. @Akhbarmashhad
شما فکر من مشهد که کم میزنن امشب پدافندش فعال شد. خاک تو سر هر کی بگه ما پایبند به آتش بسیم.
🔴 باز هم نقض آتش بس: حمله اسرائیل به شوشتر! 🔹سقوط پهپاد اسرائیلی در شوشتر؛ یک کودک شهید شد 🔸معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان از ساقط شدن یک فروند پهپاد دشمن صهیونیستی در ساعت ۲۱ شامگاه چهارشنبه ۱۹ فروردین خبر داد. 🔹این پهپاد در محدوده روستای غلام، بخش میان‌آب شهرستان شوشتر، توسط پدافند هوایی نیروهای مسلح هدف قرار گرفت و منهدم شد. 🔸در پی سقوط این پهپاد، ۶ نفر از اعضای یک خانواده مجروح شدند. 🔹همچنین یک دختر بچه ۷ ساله در این حادثه به شهادت رسید. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 🚨همیشه « خبردار » باش 👇👇 @khabardar_ir
زاکانی: پایبندی به آتش‌بسی که از چند جهت نقض شده معنایی ندارد 🔹برخورد دولت تروریستی آمریکا در ساعات اخیر، بیان مکرر امام شهیدان را یکبار دیگر تصدیق کرد که شیطان بزرگ قابل اعتماد نیست و مذاکره با او بی‌فایده است. 🔹حالا که هم در بیان صریح زیر همه بندهای پیشنهاد ۱۰بندی زده‌اند و هم در عمل مفاد آتش‌بس التماسی خود را از چند جهت زیرپا گذاشته‌اند، پایبندی به آتش‌بس معنایی ندارد و دست رزمندگان ما در گرفتن انتقامی سخت باز شده است. بسم‌الله ... ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 🚨همیشه « خبردار » باش 👇👇 @khabardar_ir
🕊 سفیر ایران در پاکستان: با وجود کارشکنی‌ها در آتش‌بس، هیئت ایرانی به اسلام‌آباد عزیمت می‌کند رضا امیری مقدم: ▫️ باوجود بدبینی افکار عمومی ایران به دلیل نقض مکرر آتش‌بس از سوی رژیم اسرائیل که با هدف کارشکنی در این ابتکار دیپلماتیک صورت می‌گیرد، هیئت ایرانی به دعوت جناب آقای شهباز شریف، نخست‌وزیر محترم، امشب برای گفت‌وگوهای جدی بر مبنای طرح ۱۰ ماده‌ای پیشنهادی ایران وارد اسلام‌آباد می‌شود. ✅ با : @saeedism
هدایت شده از نامحرمات🇮🇷🇱🇧
فصل الخطاب صحبت آقا مجتبی‌ست در هر شرایطی پیروزیم المان های پیروزی مشخصه و بیان می شه در آینده بحث اینه مذاکره؟! مثلا بریم مذاکره که تنگه رو چطور مدیریت کنیم؟ مذاکره نداریم منطقه مال ماست گورتون رو گم کنید
هدایت شده از شکوه زن و زنانگی
اصلا نمیفهمم .. چرا اقای قالیباف میگه اتش بس نقض شد تیم مذاکره کننده میره پاکستان ! واقعا این دوگانگی ها قابل درک نیست ! پیشنهاد درستیه که بریم زنجیره انسانی جلوی فرودگاه تشکیل بدیم... انتقام لبنان گرفته نشه نتیجه جنگ و زحمت ما برای اقتدار منطقه زیر سوال میره اونوقت مقاومت مستضعفان ضعیفتر میشه ✍عالیه سادات 🍃__________________________ 👇 https://eitaa.com/joinchat/2336751715C0fba986b70
هدایت شده از مقاومت نیوز ✔️
امام شهید حضرت الله خامنه ایی : دشمن تهدید می‌کند، همین چندروزه، دو نفر از مقامات رسمی آمریکا تهدید نظامی کردند؛ حالا کار به آن افرادی که مسئولیت‌های خیلی مهم و حساسی ندارند، نداریم. من نمی‌فهمم مذاکره در زیر شبح تهدید چه معنایی دارد؟ مذاکره کنیم زیر شبح تهدید! مثل اینکه یک شمشیری بالای سر [ما باشد]. ملت ایران این‌جوری نیست؛ ملت ایران مذاکره‌ی زیر سایه‌ی تهدید را برنمی‌تابد. چرا تهدید می‌کنند؟ چرا غلط زیادی می‌کنند؟ می‌گوید اگر چنین نشود، چنان نشود، ممکن است ما حمله‌ی نظامی به ایران بکنیم؛ اوّلاً که غلط می‌کنید. ۹۴/۲/۱۶
هدایت شده از شکوه زن و زنانگی
خدایا خودت این فتنه ای که افتاد رو با فتنه گران رسوا کن
کسایی که هی به ما برچسب میزنن و دیدگاهشون یه دیدگاه خیلی ملوس ایده آله، به نظرشون تفاوت حرف مسئولین نشونه وجود منافقین دارای قدرت نیست؟؟