هدایت شده از نامحرمات🇮🇷🇱🇧
فصل الخطاب صحبت آقا مجتبیست
در هر شرایطی پیروزیم
المان های پیروزی مشخصه و بیان می شه در آینده
بحث اینه مذاکره؟! مثلا بریم مذاکره که تنگه رو چطور مدیریت کنیم؟
مذاکره نداریم منطقه مال ماست گورتون رو گم کنید
هدایت شده از شکوه زن و زنانگی
اصلا نمیفهمم ..
چرا اقای قالیباف میگه اتش بس نقض شد
تیم مذاکره کننده میره پاکستان !
واقعا این دوگانگی ها قابل درک نیست !
پیشنهاد درستیه که بریم زنجیره انسانی جلوی فرودگاه تشکیل بدیم...
انتقام لبنان گرفته نشه نتیجه جنگ و زحمت ما برای اقتدار منطقه زیر سوال میره
اونوقت مقاومت مستضعفان ضعیفتر میشه
✍عالیه سادات
🍃__________________________
#کانال_شکوه_زن_وزنانگی👇
https://eitaa.com/joinchat/2336751715C0fba986b70
هدایت شده از مقاومت نیوز ✔️
امام شهید حضرت الله خامنه ایی :
دشمن تهدید میکند، همین چندروزه، دو نفر از مقامات رسمی آمریکا تهدید نظامی کردند؛ حالا کار به آن افرادی که مسئولیتهای خیلی مهم و حساسی ندارند، نداریم. من نمیفهمم مذاکره در زیر شبح تهدید چه معنایی دارد؟ مذاکره کنیم زیر شبح تهدید! مثل اینکه یک شمشیری بالای سر [ما باشد]. ملت ایران اینجوری نیست؛ ملت ایران مذاکرهی زیر سایهی تهدید را برنمیتابد. چرا تهدید میکنند؟ چرا غلط زیادی میکنند؟ میگوید اگر چنین نشود، چنان نشود، ممکن است ما حملهی نظامی به ایران بکنیم؛ اوّلاً که غلط میکنید.
۹۴/۲/۱۶
هدایت شده از شکوه زن و زنانگی
خدایا خودت این فتنه ای که افتاد رو با فتنه گران رسوا کن
کسایی که هی به ما برچسب میزنن و دیدگاهشون یه دیدگاه خیلی ملوس ایده آله، به نظرشون تفاوت حرف مسئولین نشونه وجود منافقین دارای قدرت نیست؟؟
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
کسایی که هی به ما برچسب میزنن و دیدگاهشون یه دیدگاه خیلی ملوس ایده آله، به نظرشون تفاوت حرف مسئولین
دیگه نمیدونم چطور باید واضح تر بگن
که مسئولین انقلابی واضحا دارن میگن آقا آتش بس معنی نمیده دیگه
رهبرم هیچ بیانیه ای صادر نکرده از زمان اعلام آتش بس و مذاکره تا الان
نظامیاهم که سیدمجید گفت حضور مردم تو خیابون سوخت موشک های ماست و خلاصه غیرمستقیم گفت مردم مطالبه کنید
باز نمیدونم یه سریا چرا دوست دارن اینقدر غیرواقع بینانه و فضایی و رویایی به ماجراها نگاه کنن و بگن هرکی مخالف ما بگه داره افراط میکنه
آقا میدونم واقعیت تلخه ولی یه کم از رویا بیایم بیرون بلکه بتونیم درست عمل کنیم تو این شرایط حساس
هدایت شده از سعیدیسم | سعیدحیدری
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
سفیر ایران در پاکستان، توئیت خود مبنی بر برنامهریزی برای ورود هیئت ایرانی به اسلامآباد پایتخت پاکس
میبینید اوضاع خیلی پیچیده تر و حساس تر از این حرفاس و باز انقلابیای ما متاسفانه گول میخورن و فکر میکنن همه چی بدون حضور و فشار منافقین خائن دارای قدرت و نفوذ داره طبق روال و درست پیش میره و ما اگه خلاف این فکر کنیم داریم بدبینی ایجاد میکنیم
نه آقا همه باید بدونن منافق متاسفانه وجود داره و تا ابد هم مرگ بر منافق
همه باید اینو بدونن تا دعا کنن
همه باید اینو بدونن تا برای هم تبیین کنن
همه باید اینو بدونن تا بتونن دید درستی به ماجرا داشته باشن
و همه باید اینو بدونن تا تو خیابون، مطالبه گر باشن و قوی تر و آتیشی تر حضور پیدا کنن.
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
میبینید اوضاع خیلی پیچیده تر و حساس تر از این حرفاس و باز انقلابیای ما متاسفانه گول میخورن و فکر میک
سر همینه که همیشه میگن منافق از کافر خطرناک تره، و خدا تو قرآن اینقدر درمورد منافقین حرف زده
چون منافق مثل کافر مشخص نیست و قایم شده، یه عده میبینن و میفهمن یه جاهایی یه عده گولشو میخورن یه جاهایی
و بدتر از کافر میتونه به جبهه حق ضربه بزنه، بصیرتشونو دچار مشکل کنه و بینشون تفرقه بندازه
ما باید باور داشته باشیم به وجود اینا چون الان دیگه شو شدن! آشکار شدن! واضح شده حضورشون و الان نخوایم ببینیم و هی خودمونو با حرفای الکی خوشبینانه بخوایم دلخوش و قانع کنیم کی میخوایم ببینیمشون پس؟
تا وقتی نبینیش نمیتونی باهاش مبارزه کنی هموطن انقلابی عزیزم که میدونم چقدر پای کاری و دچار خطا شدی فقط و گیج شدی.
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
سر همینه که همیشه میگن منافق از کافر خطرناک تره، و خدا تو قرآن اینقدر درمورد منافقین حرف زده چون منا
عقب نشینی غیرتاکتیکی غضب الهی را در پی خواهد داشت!
_شهید امام خامنه ای