یه گپ و گفتی داشته باشیم باهم اگر استقبال میکنید؟ دلم تنگ شده برای صحبت:)
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_7oucij&btn=Harmehr
داداش از اونجایی که خیلی ناشناس جواب نمیدادی من کلا ترجیح میدادم سوالاتمو و کلا حرفارو درون خودم نگه دارم بعد میگی ناشماسا کم شده!کلا احساس میکنم خیلی از ناشناس جواب دادن به اون صورت خوشت نمیاد چون معمولا هم گذینشی جواب میدی
.
نه داداش خدایی گزینشی نیست، من کلا ناشناسارو تو کانال ناشناس جواب میدم اونم به ترتیب زمان ارسال، و تو کانال اصلی، اگه یه ناشناسی مهم باشه به نظرم و لازم باشه همه ببینن میذارمش تو کانال اصلی. و اگه یکی بگه کارم ضروریه، همون موقع جواب میدم. وگرنه وقتی میشینم سرفرصت پای ناشناسا همه رو به ترتیب تو کانال ناشناس جواب میدم و واقعا گزینشی درکار نیست.
من کلا از این که بهم ناشناس بدید خوشم میاد و با این که تو پاسخش ممکنه تاخیر داشته باشم به خاطر نبود فرصت کافی، ولی همه رو میخونم و سرفرصتش هم جواب میدم.
هدایت شده از ˖ درختِ بیستساله𐇲 ˖
بیاید به عنوان کادوی روز معلم به
۲۶معلمی که در مدرسه شجرهطیبه میناب به شهادت رسیدن، یه صلوات بفرستیم:)✨🤍
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
یه گپ و گفتی داشته باشیم باهم اگر استقبال میکنید؟ دلم تنگ شده برای صحبت:) https://eitaa.com/nashena
خیلی ممنون و متشکرم از همراهی شیرینتون دوستان، بسیار لذت بخش بود و لذت بردم از مصاحبت باهاتون:)
موفق باشید همگی:)
پیاماهم رفتن کانال ناشناس.