Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
میدونید از چی ناراحتم؟ از اینکه اون همه صحبت صریح رهبری در مورد مذاکره نکردن با آمریکا رو ندیدید ولی
از این ناراحتم که تهش تندرو و افراطی و هزارتا برچسب دیگه که خود امام شهید مستقیما مذمتشون کرده بودنو میچسبونن به ما:))
هدایت شده از خبر فوری سراسری
♨️دو قایق نیروی دریایی سپاه پاسداران در خلیج فارس توسط جنگندههای آمریکایی هدف قرار گرفتند و چهار سرباز شهید شدهاند
✍این خبر مربوط به دیروز هست و ارتباطی با اتفاقات فعلی بندر عباس نداره.
ماجرا از این قرار هست که دو پهپاد به جزیره لارک حمله کردند که توسط پدافندی ما ساقط شدن.
رزمندگان ما برای بدست اوردن لاشه پهپاد حرکت میکنن که متاسفانه توسط جنگنده ها از راه دور مورد اصابت قرار میگیرن.
نام شهدا:
شهید عباس اسلامی
شهید قدرت زرنگاری
شهید عبدالرضا گلزاری
تا این لحظه.
ظاهرا شهید چهارمی هم هست که هنوز پیدا نشده
به نظر میرسه برای اینکه روند مذاکرات قطع نشه این خبر رو اعلام نکردند
📌 فوری سراسری
بزرگترین کانال خبری تحلیلی ایران
@fori_sarasari
هدایت شده از سعیدیسم | سعیدحیدری
قضیه اون دو تا قایق هم مال امشب نیست . نگفتن که یهو توافقشون ترک نخوره!
اینجور مواقع دشمن میفهمه که اینا خیلی تشنه توافقن و بیشتر زور میگه
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
از این ناراحتم که تهش تندرو و افراطی و هزارتا برچسب دیگه که خود امام شهید مستقیما مذمتشون کرده بودنو
از این ناراحت ترم که باز با وجود حمله سوم وسط مذاکره هم باز قطعا یه عده قراره در آینده پشت مذاکره دربیان🤡
واقعا کاش روزی ده بار از روی قصه شنگول و منگول حبه انگور مینوشتید.
هدایت شده از خبر فوری سراسری
♨️ بخش آخر توئیت ترامپ،کنار صحبت امروز پزشکیان و احتمالاً آشکار شدن یک موضوع
✍ بخش پایانی حرفهای ترامپ، ناظر به تعهدیست که پزشکیان امروز داده و اون اینکه حاضره تضمین بده برسر هستهای!
قرار بود برسر هستهای حرفی زده نشه اما حالا داریم برمیگردیم به استقبال از گروسی و جاسوسان آژانس و دوباره روز از نو و روزی از نو!
الگوهای رفتاری ما در مذاکرات بشدت شبیه الگوهای زمان ظریف شده.
📌 فوری سراسری
بزرگترین کانال خبری تحلیلی ایران
@fori_sarasari
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
♨️ بخش آخر توئیت ترامپ،کنار صحبت امروز پزشکیان و احتمالاً آشکار شدن یک موضوع ✍ بخش پایانی حرفها
هسته ای از خطوط قرمز رهبریه و هرکی با هر بهونه ای بخواد سر هسته ای سازش کنه درحال مخالفت رهبریه!!!!
هدایت شده از عجم علوی | مهدی مولایی
اخبار مذاکرات را که منابع آگاه و موثقتان به رسانههای خارجی، از رویترز تا العربیه میدهند و ما نامحرمان باید با واسطه از آنها بشنویم. خبر شهادت سبزپوشان جانبهکفمان را چرا پنهان میکنید؟ ما در آسایش خفتگان، حق این را نداریم که بدانیم همین حالا بر آبهای خلیجفارس، کدام تازهداماد و رعناجوان جانش را فدای ما کرده؟ کدام مادر داغ جوان دیده و کدام طفل یتیم شده. ما داغهای بزرگ دیدهایم و جانهای عزیز دادهایم. حالا حق این را داریم که بدانیم چه کسانی خون خود را برای ما به دریا ریختهاند. خبرهای سیاسیتان را به رویترز بدهید. ما با خبر شهادت جوانهایمان شب را صبح خواهیم کرد و صبح را شب!
«مهدی مولایی»
@m_molaie110
هدایت شده از 4 me
باز خداروشکر خبرگزاری های ایتا هستن...
شبکه خبر که منتظرِ ما بهش بگیم منبع انفجار چی بوده😂
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
طرف مقابل ما در همهچیز خُلف وعده میکند، در همهچیز دروغ میگوید وقت و بیوقت تهدید نظامی میکند؛ اگر
دیگه وقت ورژن صدبار یه چیز چون روز واضح رو توضیح دادن نیست، معلومه که درست میفرماییم بقرآن چقدر پرروان یه عده با این که میبینن تهش باز بار سوم حمله شده بهمون با این که اینقد ما خودمونو کشتیم و اهمیت ندادن و فقط کوبیدنمون باز راست راست میان تو این وضعیت که خیالاتشون نقش بر آب شده با ما بحث میکنن🤡
ولمون کن بابا اگه با منطق و عقل و صدددباررر تجربه و تاریخ نمیفهمی این مسئله ساده رو دیگه قرار نیست با چیز دیگه ای بفهمی.
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
خیلی جالبه که یه عده تفرقه ایجاد شده رو میبینن، ولی عوض این که اون مسئولایی که نمیان صحبت کنن با مرد
بعضیا یه جوری حرف میزنن و رفتار میکنن، هرکی ندونه فک میکنه رهبر دستور سکوت و استغفرالله خفه شدن داده!!!
انگار نه انگار که رهبر نه تنها نفرمودن ساکت باشید، بلکه مستقیما و واضح فرمودن که "مسلما فریادهای شما در میادین در نتیجه مذاکرات موثر است!!!!"
این فرموده رهبری دقیقا ینی مردم سکوت نکنید!!! مردم جلوی کارای غلط افراد روی قدرت بایستید و مطالبه گر باشید!!!
این ینی همین الان که اوضاع اینطوره و آمریکا برای بار سوم وسط مذاکره زده؛ باید بیای بگی آقا گل بگیرید در مذاکره رو و ما هیچ توافقی نمیخوایم چون طرف مقابل ما شیطان هست و هیچ تضمینی برای شیطان وجود نداره، تکرار میکنم هیچ تضمینی برای شیطان وجود نداره چرا نمیخواید بپذیرید اینو!!!!!!!
بماند که رسانه ها و یه سریا پلاکاردا که همون فریادهای مردم باشن رو نشون نمیدن یا حتی میگن بیارش پایین که خب باید ببینی از کجا دارن خط میگیرن
ولی چیزی که واضح و مهمه اینه که اتفاقا سکوت توعه هموطن که برخلاف حرف رهبریه نه مطالبه ها و فریادهای به حقت پس سکوت نکن!
تو میادین فریاد بزنید با پلاکارد یا چیزای دیگه همین که مردم ببینن و بشنون فوق العادهس و بسیار موثر و تاثیرگذار، و برای بقیه هم تبیین کنید شرایطو تا جایی که میتونید؛ توروخدا جهاد تبیین رو خیلی خیلی خیلی جدی بگیرید این روزا خیلی واجبه.
#ThinkTime