eitaa logo
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
1.2هزار دنبال‌کننده
5.1هزار عکس
1.6هزار ویدیو
33 فایل
یا مولا حسن مجتبی:) سلام سید احوالت؟ بنده هارمهرم بیاید راجب همه چی حرف بزنیم دوستان:) https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_7oucij&btn=Harmehr کانال قرارگیری ناشناسا: https://eitaa.com/its_tea_time کانال خودتونه رفقا غریبی نکنید🗿
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از اخبار قم
4.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
‌ صداوسیما رأی‌های موافق و مخالف جلسه شعام برای توافق‌نامه با آمریکا رو اعلام کرد. 📌اخبار قم https://eitaa.com/joinchat/3635020259Ceec87f58e0
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
‌ صداوسیما رأی‌های موافق و مخالف جلسه شعام برای توافق‌نامه با آمریکا رو اعلام کرد. 📌اخبار قم https
دوستان خیلی پرسیده بودید تو ناشناس که هارمهر از کجا میدونی اون شخصی که رای مخالف داده آقای جلیلی بوده؟ این اعلام رسمی رای هاس توسط صداسیما. داره میگه دیگه، فقط رای نماینده رهبری تو شعام مخالف بود، که یه عزیزی هم براشون سوال شده بود که شما از کجا میدونید جلیلی بوده شاید ذوالقدر بوده، که خب تو این ویدیو داره میگه رای دبیر شعام هم که آقای ذوالقدر باشه موافق بوده پس رای مخالف، رای آقای جلیلی بوده.
واقعا چقدر دردناکه که فقط یه نفر تابع نظر ولی بوده💔
یه فتنه مسئولینی بود از جانب امام شهید نقل قول میکردن...
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
واقعا چقدر دردناکه که فقط یه نفر تابع نظر ولی بوده💔
امام شجاع و مقتدر ما تنها نیست و ما مردم رو داره که بزرگترین پشتوانه هرکسی میتونن باشن.
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
امام شجاع و مقتدر ما تنها نیست و ما مردم رو داره که بزرگترین پشتوانه هرکسی میتونن باشن.
*و البته که قطعا همه مسئولین مخالف ایشون نیستن، مجلس باز شه فوج مسئولین و نمایندگان شاکی از این مسئله رو میبینیم.
🔻پست معنادار رسانه رهبر انقلاب همزمان با سفر تیم مذاکره کننده به ژنو 🔹رهبر انقلاب: هر خونی، خون‌بهائی دارد که قاتلین جنایتکار شهیدان باید بزودی آن را بپردازند. ۲۶/اسفند/۱۴۰۴ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ✅ ✌️👇 @saeedism
الان بنده کجا بحث انتخاباتی کردم رفیق؟ قطعا توهین غلطه و خود ما بارها گفتیم و این آدما با ما نیستن واقعا چون ما با توهین مخالفیم، ولی واقعاااااا به نظرم تقلیل دادن انتقادات به بحث انتخاباتی خیلی کار غلطیه و سطحی نگرانه‌س، بنده اصن خجالت میکشم حتی به این فکر کنم که تو این شرایط من تو انتخابات گیر کرده باشم💔 موافقم که خیلیا گیر کردن علی الخصوص پروژه بگیر ها و اتفاقا طوری که بنده دیدم بیشتر طرفداران آقای قالیباف(برخی طرفداران آقای قالیباف نه همه‌شون واقعا خصوصا پروژه بگیرا یا تحت تاثیر اونا) که از بعد انتخابات تا الان هنوز تو انتخابات گیر کردن و از هر فرصتی برای زدن آقای جلیلی استفاده کردن درحالی که اختلاف آراء قابل توجه بود. ولی وقتشه اون دوستان و اون مغرضان بس کنن، البته مغرضا که بس نمیکنن ولی خوبه ما مردم بها ندیم بهشون. اصلا واقعا الان تو این شرایط چطور میتونن وضعیت و انتقادات رو به بحث های انتخاباتی تقلیل بدن واقعا؟! اینم شگرد جدیدشونه برای کم ارزش کردن مطالبات و انتقادات به حق مردم. مردم اگه الان از آقای قالیباف انتقادی دارن، به خاطر این مذاکره اخیر و تفاهم نامه ایه که بدون رضایت رهبری بهش رای موافق دادن و سرپرست تیم مذاکره کننده شدن، برای تفاهم نامه ای تلاش کردن که خلاف نظر رهبری بوده. همونطور که مردم از پزشکیان و باقی مسئولین عصبانی ان، نمیدونم چرا به آقای قالیباف میرسه انگار متفاوت میشه انگار که ایشون رای مخالف داده یا سرپرست تیم مذاکره کننده نبوده! تازه، توقع مردم طبیعتا از آقای قالیباف، خیلی بیشتر از پزشکیان و امثالهم بوده. درکل این که تقلیل ندید فریادهای مردم رو.
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
الان بنده کجا بحث انتخاباتی کردم رفیق؟ قطعا توهین غلطه و خود ما بارها گفتیم و این آدما با ما نیستن
https://eitaa.com/Chocolate2005/24802 دقیقا سوالی که میخواستم ازشون بپرسم این بود که از کجا میگن آقای قالیباف از طرف رهبری برای مذاکره انتخاب شده بودن؟! بنده ندیدم چنین چیزی اصلا.
خدایا تو شاهد باش که ما از قتل‌عام برادران و خواهران عزیزتر از جانمان در لبنان خون دل خوردیم. تو شاهد باش که ما راضی به این فاجعه بزرگ در لبنان نبودیم. که پیامبرت فرمود هرکس راضی به عمل قومی باشد، در جنایت او شریک است. خدایا تو شاهد باش که بیروت برای ما فرقی با تهران ندارد. صور برای ما خود میناب است. والله علی‌الطاهر و نبطیه برای ما تفاوتی با خارک و بندرعباس ندارد. آن بمب فسفری که در خیام فرود می‌آید بر قلب تبریز ما میخورد انگار. دخترکان خون‌آلودی که از زیرآوار فریاد «یوماه؛یوماه» می‌کشند برای ما فرقی با بچه‌های تهران ندارند. خدایا تو شاهد باش که ما از خطبه عاشورایی شیخ نعیم تن‌مان لرزید. مثل روزی که آقا مثلی‌ لایبایع مثل یزید گفت. خدایا ما از شباهت سرنوشت لبنان به سوریه و از دست رفتنش می‌ترسیم. ما شیعیان مظلوم امیرالمومنین توییم و از کمی دوستان، کثرت دشمنان و غیبت امام‌مان بر تو شکایت می‌بریم. بر ما و برادران‌مان رحم کن و کسانی که به برادرانمان رحم نمی‌کنند بر آن‌ها مسلط نکن. هرچه و هرکه مانع کمک به‌موقع به شیعیان توست را از سر راه بردار و پاره تن ما را از ما جدا مکن! «مهدی مولایی» @m_molaie110
خانم آسوپار ، دبیر سیاسی روزنامه فرهیختگان مطلب بسیار خوبی نوشتن درمورد پیام اخیر رهبر انقلاب. این انصاف و حق طلبی ایشون ستودنی بود. دیدم اینور اونور برخی دوستان با تیترهای نامناسب مطلبشون رو منتشر کردن که بسیار ناراحت شدم. وقتی یه نفر هم میاد و درمورد مواضع گذشته خودش تامل میکنه جوری برخورد نکنین که پشیمان بشه یا بقیه جرأت کار مشابه رو پیدا نکنن. به سهم خودم از این اقدام ایشون درس انصاف و ولایت مداری رو آموختم. ان شاءالله هممون اینطور باشیم. ✍ @saeedism
هدایت شده از کبری آسوپار
📝سیاستی غیر پشتیبانی از ولی‌فقیه نمی‌دانم 🔻یکی از اساتید معروف سیاست و تاریخ اسلامی، تعریف می‌کرد که وقتی پیام امام برای عزل آیت‌الله منتظری را شنیده، از ناباوری و اوج استیصال، در خیابان راه می‌رفته و گریه می‌کرده... امام خمینی رهبر و مراد و همه‌ی اعتقادش بوده و منتظری استادش؛ شاگرد او بوده، عمری پای درس او نشسته و حالا چطور رهایش کند؟ حتی ولایت فقیه را با او یاد گرفته بود، حالا بخاطر همان ولی‌فقیه، باید از استادش می‌گذشت. می‌دانید، بحث فرد نیست؛ بحث حجم عظیمی از دانسته‌ها و اعتقادات او بود که ناگاه ریخته بود... 🔻حال من چنین حالی است بعد از پیام ولی‌فقیه‌مان، حضرت آقا مجتبای خامنه‌ای در مورد پایان جنگ و تفاهم‌نامه ایران و آمریکا. نه آنکه آن سوی ماجرا و مخاطب پیام رهبر، کسی باشد که برایم مهم باشد، نه؛ در این دنیا دو نفر برای من معیار حق و باطل بودند که یکی ۶ مهر ۴۰۳ در ضاحیه جنوبی بیروت و دیگری ۹ اسفند ۴۰۴ در مرکز تهران ترور شد. مردان سیاست برای من قدر مرحوم منتظری برای آن استاد عزیزی که سطر اول نوشتم، معتبر نیستند؛ البته که کسی از مسئولین کنونی را هم منتظری نمی‌دانم و پیام رهبری هم آنگونه نبود. حتی خود تفاهم‌نامه هم اینجا امری بیش از یک مصداق نیست و چندان نمی‌ارزد. 🔻پس چرا حال من پس از این پیام، همان حال اوست؟ بحث حجم عظیمی از دانسته‌ها و اعتقادات است که ناگاه فرو می‌ریزد. آنچه برای من قدر یک استاد که نه، بلکه خیلی بیشتر ارزش داشت و دارد، بسیاری از مبانی تحلیلی‌ام در سیاست داخلی -و نه سیاست خارجی و اصل موضوع پیام- است که ترک برداشته، بخش عظیمی از داشته‌های فکری و دانسته‌های تحلیلی‌ام است که باید دوباره بررسی شوند. انگار هزار هواپیمای اوکراینی سقوط کرده باشد و به ما راستش را نگفته باشند و ناگاه حقیقت عیان شود. 🔻به نظر می‌رسد باید زیاد فکر کنم؛ خیلی زیاد... و کمتر بگویم و کمتر بنویسم و بیشتر بخوانم و بپرسم... فقط یک چیز را از ازل تا ابد، همیشه یقین دارم؛ من با ولایت‌فقیه بزرگ شده‌ام، با ولایت‌فقیه زنده می‌مانم و با ولایت‌فقیه می‌میرم. برای کسی چون من سیاست جز پشتیبانی از ایران و انقلاب اسلامی و ولی‌فقیه نیست. ۲۹ خرداد ۴۰۵ بله | ایتا | تلگرام